Hauschka (Volker Bertelmann)
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
1. Life After Life Main Title (0:58)
2. What If (3:29)
3. First Experience (2:26)
4. Drowning (2:00)
5. Train Ride (1:01)
6. What a Fine Family (3:41)
7. Lintell (2:30)
8. Virus (2:22)
9. Same Death (4:07)
10. Family Reunion (4:16)
11. Hallucination (1:18)
12. Goodbye (2:43)
13. Small Wedding (0:56)
14. Abuse (2:17)
15. Beaten Up (1:21)
16. Waiting for Something (1:33)
17. I Can’t Swim (1:41)
18. Teddy (1:31)
19. Buried (1:27)
20. Frida (1:51)
21. Cyanide (2:05)
22. Amor Fati (5:44)
youtu.be/9kGvzHpinA8
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
To to jest film?! Ja byłem święcie przekonany, że mini-serial.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Film i to ponoć z szansami Oscarowymi wychodzącymi poza kategorię najlepszy film zagraniczny.
A tymczasem jeszcze jeden Volker, tym razem do serialu.
1. Ambush (3:00)
2. Back Home (1:58)
3. What a Hellhole (1:03)
4. Secret Mission (2:37)
5. Marbod’s Arrival (1:20)
6. Old Friends (0:56)
7. Flavus and Marbod (2:29)
8. Like Another Person (2:03)
9. You Destroyed My Life (1:19)
10. Searching for Ari (1:23)
11. Its You (1:47)
12. River Attack (1:24)
13. How Much I Loved You (3:04)
14. Dead End (4:03)
15. Savages (2:25)
16. Folkwin a Father (4:32)
17. My Firstborn (1:41)
18. I Offered My Life (1:51)
19. Intruder (1:53)
20. I Believe in Us (2:40)
21. Night Attack (2:10)
22. Starting the Revenge (2:30)
23. Fog (4:36)
24. It’s a Trap (2:25)
25. He’s Getting Away (2:51)
26. Ships Are Turning (1:45)
A tymczasem jeszcze jeden Volker, tym razem do serialu.
1. Ambush (3:00)
2. Back Home (1:58)
3. What a Hellhole (1:03)
4. Secret Mission (2:37)
5. Marbod’s Arrival (1:20)
6. Old Friends (0:56)
7. Flavus and Marbod (2:29)
8. Like Another Person (2:03)
9. You Destroyed My Life (1:19)
10. Searching for Ari (1:23)
11. Its You (1:47)
12. River Attack (1:24)
13. How Much I Loved You (3:04)
14. Dead End (4:03)
15. Savages (2:25)
16. Folkwin a Father (4:32)
17. My Firstborn (1:41)
18. I Offered My Life (1:51)
19. Intruder (1:53)
20. I Believe in Us (2:40)
21. Night Attack (2:10)
22. Starting the Revenge (2:30)
23. Fog (4:36)
24. It’s a Trap (2:25)
25. He’s Getting Away (2:51)
26. Ships Are Turning (1:45)
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Mystery pisze: ↑czw paź 20, 2022 17:32 pm28 października na Netflix Niemiecki kandydat do Oscara z muzyką Volkera.
youtu.be/hf8EYbVxtCY
Tracklista:
1. Remains (2:58)
2. Uniform (1:49)
3. Rain & Night (1:21)
4. Flares (1:35)
5. Buried & Found (2:52)
6. Dog Tags (1:28)
7. Ludwig (1:58)
8. Comrades (3:55)
9. Search Party (2:17)
10. 72 Hours (1:19)
11. Tanks (1:46)
12. War Machines (2:03)
13. Retreat (1:46)
14. Bomb Crater (3:40)
15. Night Fires (1:31)
16. Scarf (0:54)
17. Tjaden (1:29)
18. Fear of What is Coming (1:16)
19. Kat (1:11)
20. No End (4:23)
21. Last Combat (4:47)
22. Making Sense of War (2:26)
23. All Quiet On the Western Front (2:39)
24. Paul (1:43)
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Dziwny ten score w filmie. Z jednej strony jakiś stonowane eleigijne smyczkowe pasaże, dość klasyczne, z drugiej strasznie agresywny motyw zagrożenia (jak u Hornera były 4 nuty, tak u tego są 3), nawet nie wiem co to było, elektronika, gitara elektryczna chyba w tym (?). Takie trochę morriconowskie... Ogólnie 4 za muzę w filmie bym dał.
A sam film - realizacyjnie świetny. Co do fabuły to mi się nie podobały odejścia od książki. O ile jeszcze wrzucenie łysego generała pławiącego się w luksusach mogło kontrastować z piekłem wojny, o tyle wątek negocjacji to nie wiem po co, chyba tylko żeby się Niemcy mogli wybielić (i jeszcze to wrzucenie miedzy wierszami, że to nieugięcie Francuzów w negocjacjach i kiepskawe dla Niemców warunki utorowały drogę do władzy Adolfowi - niby poniekąd racja, ale żeby tak bezczelnie zwalać na Francuzów?). Największy problem to jednak jak dla mnie anonimowi bohaterowie. Główny to może miał być everymanem takim, ale ciężko się z nim identyfikować, a z jego kumplami jeszcze gorzej, bo Ci to wyróżniali się ino wyglądem, jeden miał okulary, inny był blondynem, ale żeby tam jakieś właściwości charakterologiczne mieli to nie powiem. Pamiętam, że w wersji z 1979 dali bohaterowi zamiłowanie do rysunku, co zresztą przełożyło się na pamiętną scenę śmierci w finale (ach, tu też ten finał musieli przekombinować z tym atakiem na kwadrans przed zawieszeniem broni), zaś w książce to on chyba poetą był (?). Tutaj właściwie wiemy tyle, że umiał czytać i pisać.
No ale zdjęcia świetne.
A sam film - realizacyjnie świetny. Co do fabuły to mi się nie podobały odejścia od książki. O ile jeszcze wrzucenie łysego generała pławiącego się w luksusach mogło kontrastować z piekłem wojny, o tyle wątek negocjacji to nie wiem po co, chyba tylko żeby się Niemcy mogli wybielić (i jeszcze to wrzucenie miedzy wierszami, że to nieugięcie Francuzów w negocjacjach i kiepskawe dla Niemców warunki utorowały drogę do władzy Adolfowi - niby poniekąd racja, ale żeby tak bezczelnie zwalać na Francuzów?). Największy problem to jednak jak dla mnie anonimowi bohaterowie. Główny to może miał być everymanem takim, ale ciężko się z nim identyfikować, a z jego kumplami jeszcze gorzej, bo Ci to wyróżniali się ino wyglądem, jeden miał okulary, inny był blondynem, ale żeby tam jakieś właściwości charakterologiczne mieli to nie powiem. Pamiętam, że w wersji z 1979 dali bohaterowi zamiłowanie do rysunku, co zresztą przełożyło się na pamiętną scenę śmierci w finale (ach, tu też ten finał musieli przekombinować z tym atakiem na kwadrans przed zawieszeniem broni), zaś w książce to on chyba poetą był (?). Tutaj właściwie wiemy tyle, że umiał czytać i pisać.
No ale zdjęcia świetne.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Nawet ciekawy i odważny ten temat przewodni i ogólnie muza na plus. Co do filmu to...
A tak na serio to 1917 mi się bardziej podobał, ale to też dobre wojenne kino. Film przede wszystkim mocno wytyka głupotę i brutalność wojny i dosadnie ukazuje kontrast pomiędzy armatnim mięsem, a salonami. Bohaterowie rzeczywiście pozostawiają sporo do życzenia, ale realizacja to już klasa światowa, choć jakość całe szczęście śladowego CGI jednak mogła być lepsza.
Spoiler:
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Rozumiem, że masz na myśli ten trójnutowiec?
Fajnie brzmi z perkusjonaliami w utworze "Tanks".
youtu.be/JoF2jnZ6Gkk
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Ale to akurat sporo historyków dostrzega w działaniach Francji - maksymalnym upokorzeniu przeciwnika, jedną z przyczyn dojścia Hitlera do władzy i tzw. "powstaniu z kolan" i ratowaniu bo przez Francuzów "Niemcy w ruinie".
I co może jeszcze Desplat powinien tu muzykę komponować?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Generalnie sie zgadzam, że pośrednio miało to wpływ, choć z drugiej strony Francuzi im tam trolli nawołujących na fejsie do głosowania na Adolfa nie wysyłali.Wawrzyniec pisze: ↑pt lis 04, 2022 19:52 pmAle to akurat sporo historyków dostrzega w działaniach Francji - maksymalnym upokorzeniu przeciwnika, jedną z przyczyn dojścia Hitlera do władzy i tzw. "powstaniu z kolan" i ratowaniu bo przez Francuzów "Niemcy w ruinie".
Ale ok, niezależnie od tego, książka Remarque'a nie była przecież o tym. Poza tym jej koncepcją była wojna oczami szeregowego żołnierza, zwykłego niemieckiego chłopaczka z dobrego domu, który idzie na wojnę namówiony patriotycznymi bredniami, a potem na własnej skórze przekonuje się jak to wygląda. Wtrynianie do tego wątków negocjacji delegacji niemieckiej z ekipą pana Focha, to jakby Szeregowca Ryana wpieprzyć jakieś narady Eisenhowera z Churchillem albo co.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10219
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Na zachodzie jak i w moich ocenach tego scoru bez zmian
https://filmmusic.pl/recenzje/all-quiet ... bez-zmian/
https://filmmusic.pl/recenzje/all-quiet ... bez-zmian/
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Zdobywca Oscara Volker Bertelmann, skomponuje muzykę do jednego z epizodów najnowszego sezonu Black Mirror.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Chyba skomponował, bo 6 sezon miał już premierę.Wawrzyniec pisze: ↑wt cze 20, 2023 19:02 pmZdobywca Oscara Volker Bertelmann, skomponuje muzykę do jednego z epizodów najnowszego sezonu Black Mirror.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Hauschka (Volker Bertelmann)
Dobrze to nie będzie, że zdobywca Oscara Volker Bertelmann skomponował tę muzykę. Przy okazji zdobywca Oscara Volker Bertelmann aka Hauschka wydał pozagilmowy solowy album "Philanthropy". Ukazał się nawet utwór z teledyskiem:
youtu.be/YtPY8I_a7kE
youtu.be/YtPY8I_a7kE
#WinaHansa #IStandByDaenerys