Daniel Pemberton
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7853
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: Daniel Pemberton
Na stronie, na której Lisu czasem ściąga muzę, nastąpił przedwczesny wyciek scoru. Napisze tak - kupować CD! Fajna, przyjemna, orkiestrowa, miejscami dynamiczna, trochę w stylu Dark Crystal i Kryptonim Uncle, cool muza.
Re: Daniel Pemberton
Miałem posłuchać dopiero po filmie, ale korciło i zgadza się, świetna muzyczka, czwóreczka jak w pysk strzelił, a już niedługo sprawdzi się jak spisuje się w obrazie, ale i bez niego to jeden z lepszych i równiejszych rozrywkowych scorów Pembertona, melodyka, stylistyka, różnorodność, całe szczęście tym razem, bez zbędnych eksperymentów, że też siostra dostałą lepszą muzykę od sławetnego brata
Z innej beczki, pojawił się teaser "The Trial of the Chicago 7" Sorkina, premiera za miesiąc na Netflix.
youtu.be/OAaZIfeQzT0
Z innej beczki, pojawił się teaser "The Trial of the Chicago 7" Sorkina, premiera za miesiąc na Netflix.
youtu.be/OAaZIfeQzT0
Re: Daniel Pemberton
W końcu coś do posuchania. "Enola Holmes" jest przyjemnym, orkiestrowym graniem. Mamy melodię, a nie ścianę dźwiękową.
Re: Daniel Pemberton
Ładna ta Enola choć w liryce śmierdzi Barrym na kilometr. No i dużo powtórek i trochę dworsko brzmiącej cepelii. I 67 min to stanowczo za długo.
Na pewno najbardziej klasyczno-orkiestrowy Pemberton od dłuższego czasu, bez jakichś wydziwiań z elektronika czy rockiem. Wstydu nie ma, całkiem porządny score.
Wolę jednak wizję Sherlocka od Arnolda.
Na pewno najbardziej klasyczno-orkiestrowy Pemberton od dłuższego czasu, bez jakichś wydziwiań z elektronika czy rockiem. Wstydu nie ma, całkiem porządny score.
Wolę jednak wizję Sherlocka od Arnolda.
#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33863
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Daniel Pemberton
Ale Ty lubisz przecież Barry'ego, a więc to nie powinni Ci śmierdzieć, a ładnie pachnieć.
A Hans?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Daniel Pemberton
No, nie u Adama. To przecież przez Sherlocka rzucał hasła, że Hans się skończył...
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33863
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Daniel Pemberton
Ale chyba tylko Ty pisałeś, że tylko cud może sprawić, aby Hans "w tym swoim orzeszku pomiędzy uszami, który jest jego mózgiem" wymyślił coś dobrego. Pisałeś, że ta ścieżka podchodzi pod horror, gdyż jest tak zła. I na koniec nazywałeś Hansa Turbodynamomenem i uważałeś że się skończył na Kill'em All podobnie jak Horner.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Daniel Pemberton
i tak było i dalej tak uważam o tym scorze. epic shit. nawet lisowi ostatnio za grosze go opchnąłem bo mi bruździł na półce na szczęście później przyszło interstellar i odrodzenie
#FUCKVINYL
Re: Daniel Pemberton
Zachwycamy się i jeszcze długo będziemy tym, a tutaj recenzje filmu Sorkina - i opnie o muzyce Daniela:
soaring notes of Daniel Pemberton's score,
Daniel Pemberton’s score has a jaunty tone while we’re reminded of Dr. King and Robert Kennedy’s assassinations
Daniel Pemberton’s muted score mostly avoids underlining every rousing monologue and narrative surprise
There's a giddily clever opening montage against Daniel Pemberton’s nervy score
Composer Daniel Pemberton’s usual talent for assured compositions — in “Steve Jobs” and “Molly’s Game” — is bizarrely out of step, here.(spoilerowy opis początkowej sceny) yet the percussion and horns jump jocularly.*
Daniel Pemberton’s suitably anguished score
One of the reasons Chicago 7 works is the score, by Daniel Pemberton, along with the editing, that keeps pace with Sorkin’s dialogue.
Daniel Pemberton’s score furthers the “vintage Spielberg” comparisons by evoking the soundscapes of John Williams.
Daniel Pemberton’s stirring score and end-credit song sung by Celeste.
on Daniel Pemberton’s score, which is very much in the rousing John Williams style,
Fueled in fits and spurts by a peppy score from composer Daniel Pemberton
Daniel Pemberton’s film score will almost certainly contend for awards
and Daniel Pemberton‘s inspired score is easily one of the year’s best.
* - czyli należy rozumieć, że Daniel bawi się w tworzenie ironicznej muzyki, która nie pasuje do poważnej, dramatycznej tonacji tej konkretnej sceny.
soaring notes of Daniel Pemberton's score,
Daniel Pemberton’s score has a jaunty tone while we’re reminded of Dr. King and Robert Kennedy’s assassinations
Daniel Pemberton’s muted score mostly avoids underlining every rousing monologue and narrative surprise
There's a giddily clever opening montage against Daniel Pemberton’s nervy score
Composer Daniel Pemberton’s usual talent for assured compositions — in “Steve Jobs” and “Molly’s Game” — is bizarrely out of step, here.(spoilerowy opis początkowej sceny) yet the percussion and horns jump jocularly.*
Daniel Pemberton’s suitably anguished score
One of the reasons Chicago 7 works is the score, by Daniel Pemberton, along with the editing, that keeps pace with Sorkin’s dialogue.
Daniel Pemberton’s score furthers the “vintage Spielberg” comparisons by evoking the soundscapes of John Williams.
Daniel Pemberton’s stirring score and end-credit song sung by Celeste.
on Daniel Pemberton’s score, which is very much in the rousing John Williams style,
Fueled in fits and spurts by a peppy score from composer Daniel Pemberton
Daniel Pemberton’s film score will almost certainly contend for awards
and Daniel Pemberton‘s inspired score is easily one of the year’s best.
* - czyli należy rozumieć, że Daniel bawi się w tworzenie ironicznej muzyki, która nie pasuje do poważnej, dramatycznej tonacji tej konkretnej sceny.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33863
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Daniel Pemberton
Hm. Po trailerze film wygląda na mega napuszony i schematyczny dramat sądowy i klasycznym motywem walki z systemem. Może więc było to tak poważne, że aż śmieszne i Pemberton strollował film.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Daniel Pemberton
Raczej Daniel na życzenie Sorkina nadał pewnej scenie ironicznego charakteru - zabieg z wielu innych filmów: muzyka Wagnera do nalotu na wioskę w "Czasie apokalipsy" czy Sam Rockwell w śmiesznym stroju do podniosłej muzyki Giacchino w "Jojo Rabbit". Według recenzji ta scena toWawrzyniec pisze: ↑wt wrz 29, 2020 15:41 pmMoże więc było to tak poważne, że aż śmieszne i Pemberton strollował film.
Spoiler:
W filmie będzie też oryginalna piosenka z Celeste.
https://variety.com/2020/film/awards/tr ... 234778505/
Już trzecia Daniela w tym roku piosenka i potencjalna największa szansa na nomkę do Oscara. Z tym podobieństwem do Williamsa tez ciekawe, w 2008 r. z projektem związany był Spielberg, więc gdyby on nakręcił, to John by komponował - miły ukłon Daniela i Sorkina w stronę Williamsa.
Re: Daniel Pemberton
Tracklista do "The Trial of the Chicago 7"
TRACKLISTING
1 Hear My Dream Performed by Daniel Pemberton and Celeste (1:25)
2 We’re Going To Chicago (6:17)
3 The Trial (4:38)
4 Conspiracy Office (1:12)
5 My Life (1:33)
6 Sequestering The Jury (1:18)
7 Meet The Police (0:52)
8 Take The Hill (6:14)
9 Riot Aftermath 1:40
10 Don’t Stand (2:19)
11 Star Witness (2:31)
12 Motion Denied (3:30)
13 Blood On The Streets (7:01)
14 Trial Day 151 (3:11)
15 Stand Up (The Chicago 7) 3:41
16 Hear My Voice (credits) Performed by Celeste (3:05)
17 Take The Hill (Hear My Screams) Performed by Celeste (3:19)
https://store.udiscovermusic.com/*/Pre- ... QD80JG7000
TRACKLISTING
1 Hear My Dream Performed by Daniel Pemberton and Celeste (1:25)
2 We’re Going To Chicago (6:17)
3 The Trial (4:38)
4 Conspiracy Office (1:12)
5 My Life (1:33)
6 Sequestering The Jury (1:18)
7 Meet The Police (0:52)
8 Take The Hill (6:14)
9 Riot Aftermath 1:40
10 Don’t Stand (2:19)
11 Star Witness (2:31)
12 Motion Denied (3:30)
13 Blood On The Streets (7:01)
14 Trial Day 151 (3:11)
15 Stand Up (The Chicago 7) 3:41
16 Hear My Voice (credits) Performed by Celeste (3:05)
17 Take The Hill (Hear My Screams) Performed by Celeste (3:19)
https://store.udiscovermusic.com/*/Pre- ... QD80JG7000
Re: Daniel Pemberton
Z cyklu "Oscarowa piosenka" - brzmieniem melodii Daniel utrzymuje się nadal na poziomie "Enoli". Ciekawe jaka będzie reszta muzyki - jazzowa, orkiestrowa, operowa czy Ludwikowo-tenetowa
https://youtu.be/j1-OJJup6xc
https://youtu.be/j1-OJJup6xc