Abel Korzeniowski

Tutaj dyskutujemy w wątkach ogólnych o poszczególnych kompozytorach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 50660
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Abel Korzeniowski

#331 Post autor: Adam » śr sty 24, 2018 20:03 pm

po Penny będzie tylko takie dostawał ;-)
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!

Awatar użytkownika
Wojteł
John Williams
Posty: 9298
Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody

Re: Abel Korzeniowski

#332 Post autor: Wojteł » śr sty 24, 2018 20:14 pm

No takie trochę antypody pod względem emocjonalno-stylitycznym, ale ok, może kiedyś mu się uda wbić się do tych upragnionych filmów akcji :P
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 50660
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Abel Korzeniowski

#333 Post autor: Adam » śr sty 24, 2018 21:08 pm

jak Desplat i Newman pójdą na emeryturę.
NO MORE REMOTE CONTROL SHIT COMPOSERS !!!

Awatar użytkownika
hp_gof
Alexandre Desplat
Posty: 10043
Rejestracja: pt gru 31, 2010 15:51 pm
Lokalizacja: Ziemia Obiecana

Re: Abel Korzeniowski

#334 Post autor: hp_gof » śr sty 24, 2018 21:28 pm

Czyli za jakieś 30-40 lat? :mrgreen: Przecież oni jak Williams i Morricone będą zapierdalać do śmierci :P
Obrazek
"Desplat dowodzi, że delikatne dźwięki fortepianu potrafią łamać serca skuteczniej, niż szloch stuosobowej orkiestry" - WW

Awatar użytkownika
qnebra
Nominowany do Emmy
Posty: 1741
Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
Lokalizacja: Zadupie Mordoru

Re: Abel Korzeniowski

#335 Post autor: qnebra » śr sty 24, 2018 21:37 pm

Ja tam się cieszę, że Abel dostaje angaże i robi muzykę do filmów i seriali.

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 28058
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Abel Korzeniowski

#336 Post autor: Wawrzyniec » śr sty 24, 2018 22:01 pm

Wojtek pisze:
śr sty 24, 2018 20:14 pm
No takie trochę antypody pod względem emocjonalno-stylitycznym, ale ok, może kiedyś mu się uda wbić się do tych upragnionych filmów akcji :P
Podobno ma powstać adaptacja "Nuke Dukem" z Johnem Ceną w roli głównej. Może Abel się do tego załapie. :P :wink:
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Wojteł
John Williams
Posty: 9298
Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody

Re: Abel Korzeniowski

#337 Post autor: Wojteł » śr sty 24, 2018 22:10 pm

Marianelli też robił raz muzę do filmu ze Stathamem, więc wszystko jest możliwe :P
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara

Awatar użytkownika
qnebra
Nominowany do Emmy
Posty: 1741
Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
Lokalizacja: Zadupie Mordoru

Re: Abel Korzeniowski

#338 Post autor: qnebra » śr sty 24, 2018 22:12 pm

Jak Cena to tylko jeden motyw:


youtu.be/-cZ7ndjhhps

Choć tak na serio to Abel byłby fajnym angażem w takiej produkcji.

Awatar użytkownika
Kaonashi
Joe Hisaishi
Posty: 11968
Rejestracja: pt sie 19, 2011 17:36 pm
Lokalizacja: Kraina Bogów

Re: Abel Korzeniowski

#339 Post autor: Kaonashi » czw sty 25, 2018 13:29 pm

Angaż Abla generalnie jest zawszy fajny. No dobra, może nie licząc kolejnego Single Mana. :wink:
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.

Awatar użytkownika
radzillla1
Kserujący nuty
Posty: 266
Rejestracja: pt lis 12, 2010 17:25 pm

Re: Abel Korzeniowski

#340 Post autor: radzillla1 » śr cze 13, 2018 14:18 pm

Jest już pierwszy teaser ''The Nun" horroru do którego Korzeniowski komponuje ścieżkę dźwiękową. 8) Czekam z niecierpliwością na film jak i na score.


youtu.be/pzD9zGcUNrw

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 28058
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Abel Korzeniowski

#341 Post autor: Wawrzyniec » pt cze 22, 2018 12:10 pm

Jedyne co mi się podoba, że wykorzystują zamek Corvin w Rumunii, który jak ktoś nie był polecam. Świetny, klimatyczny tylko w sumie wykorzystał już go Uwe Boll, przy "Bloodrayne", a więc nie wiem, czy to dobry znak...
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 8814
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

Re: Abel Korzeniowski

#342 Post autor: Paweł Stroiński » pn sie 12, 2019 21:51 pm

Wojteł pisze:
śr sty 24, 2018 20:14 pm
No takie trochę antypody pod względem emocjonalno-stylitycznym, ale ok, może kiedyś mu się uda wbić się do tych upragnionych filmów akcji :P
Abel właśnie dostał przygotowywany przez Showtime (sieć telewizyjna od Penny Dreadful) serial adaptujący znaną serię gier na Xboxa, Halo.

Chyba się trochę zbliża ;)

Awatar użytkownika
qnebra
Nominowany do Emmy
Posty: 1741
Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
Lokalizacja: Zadupie Mordoru

Re: Abel Korzeniowski

#343 Post autor: qnebra » pn sie 12, 2019 22:45 pm

Paweł Stroiński pisze:
pn sie 12, 2019 21:51 pm
Wojteł pisze:
śr sty 24, 2018 20:14 pm
No takie trochę antypody pod względem emocjonalno-stylitycznym, ale ok, może kiedyś mu się uda wbić się do tych upragnionych filmów akcji :P
Abel właśnie dostał przygotowywany przez Showtime (sieć telewizyjna od Penny Dreadful) serial adaptujący znaną serię gier na Xboxa, Halo.

Chyba się trochę zbliża ;)
Raczej wbił się do upragnionego gatunku "akcyjniaków" na pełnej k*****, bo na pewno Halo nie będzie dramatem psychologicznym.

Awatar użytkownika
Kaonashi
Joe Hisaishi
Posty: 11968
Rejestracja: pt sie 19, 2011 17:36 pm
Lokalizacja: Kraina Bogów

Re: Abel Korzeniowski

#344 Post autor: Kaonashi » wt sie 13, 2019 00:05 am

No, no Abel, czekamy. :wink:


youtu.be/HAYPkVeWjXM
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.

Awatar użytkownika
bladerunner22
Zdobywca Oscara
Posty: 2658
Rejestracja: ndz sie 21, 2011 14:16 pm

Re: Abel Korzeniowski

#345 Post autor: bladerunner22 » wt sie 13, 2019 11:31 am

czekamy, na CD 8)
Jedna z najpiękniejszych piosenek Lady Pank :

''Zabić Strach''

ODPOWIEDZ