Płytka nosi podtytuł "Vol 1", więc pewnie zostawi Solo i przygotuje coś jeszcze na "Vol 2" a może nawet i Vol 3
Trzeciego Smoka może też doda
Byleby tylko wydali tłoczone CD
Płytka nosi podtytuł "Vol 1", więc pewnie zostawi Solo i przygotuje coś jeszcze na "Vol 2" a może nawet i Vol 3
Wiem, że mamy, sam w nim pisałemWawrzyniec pisze: ↑ndz sty 17, 2021 23:00 pmMamy nawet osobny temat dla Call of the Wild, które jest bardzo fajne, ale jednak Smoki i Solo, to klasa wyżej.
https://www.instagram.com/p/CKT9knMBLWR/Testing my all-in-one rig with the new Mac Pro at @5catstudios
Finally down to a single computer doing it all after years of having 4 machines hooked together!
Czyli w sumie zamykają wszystko co podchodziło pod Foxa. Nie żeby Blue Sky Studios robiło jakieś wybitne animacje, ale mimo wszystko szkoda, że to kolejne zamknięte studio po FOX 2000.
Yesterday it was announced that Blue Sky Studios is closing. I was sad to hear this because I have been honored to write the music for 8 of their 13 features. The incredible quality of animation was always a joy to work on as each scene would slowly blossom from storyboard to finished animation. I loved watching certain moments over and over, realizing how beautiful the “acting” had become, wondering how they could capture such truthful human movement and expression in the bodies and faces of these characters—whether they be Robot, Mammoth, Sloth, Who, Parrot or Bull.
I can’t thank Chris Wedge enough for letting me tie myself to his all-metal extravaganza that was “Robots”, which led me to Carlos Saldanha, Chris Meledandri, Vanessa Morrison, John Donkin, Lori Forte, Steve Martino, Jimmy Hayward, Mike Thurmeier, Bruce Anderson, Harry Hitner, Randy Thom and ultimately to Sergio Mendes!
But for the many people that made those movies I never got to meet, I add a giant THANK YOU - for creating some of the most joyful moments of my life
1st photo: Chris Wedge and John Donkin on Robots
2nd photo: Chris Meledandri, John Leguizamo and Dan Lerner on Ice Age
3rd photo: Sergio Mendes, Carlinhos Brown and Mikael Mutti on R
owszem, dlatego napisałem - "jego sprawa"Wawrzyniec pisze: ↑śr lut 10, 2021 18:42 pmBo Powell jest tak zdesperowany i nie ma nic na chleb, że jak nie będzie mógł do animacji komponować, to będzie musiał do innych filmów tworzyć. To nie będzie w ogóle tworzył, proste.
animatorzy szybko pracę znajdą bo ich podkupi konkurencja od razu - która się już cieszy, że o jednego dużego gracza mniej. a akurat przemysł bajek idealnie się nadaje do covidowego rynku, bo i tak się wszystko robiło na homeoffice, poza motion capture czasami, przy nagrywaniu których i tak nie musiało być tysiąc ludzi z obsługi.A mnie takie zamykanie nie cieszy, gdyż a) szkoda tam ludzi pracujących
dla mnie whatever, bo bajek nie oglądamb) monopol na rynku animacji nie jest dobry i jakaś konkurencja i różnica zawsze jest dobra, gdyż też nakręca tych najsilniejszych, aby się bardziej przykładali.