A widzisz, Rim of the World już hula po Nowej Zelandii
A co do Godzilli... Oj będzie ból dupy, że ściana dźwięku. Ale co się tam odjaniepawla...
No i szok :OMystery pisze: ↑czw maja 23, 2019 20:40 pmNo i jest
1. Rim Of The World (4:56)
2. ISS SOS (1:44)
3. Alex (2:52)
4. Welcome To the Camp (3:18)
5. Alex Meets Zhen Zhen (3:46)
6. Explosions In The Atmosphere (2:18)
7. The Dragon Capsule (6:58)
8. Follow The Leader (2:28)
9. Riding Bikes (1:36)
10. Into The Wasteland (4:40)
11. Military Evacuation (3:29)
12. Gabriel’s New Family (2:35)
13. Men In Masks (4:23)
14. The Truth From Dariush (2:37)
15. Zhen Zhen and Alex (2:30)
16. Car (1:07)
17. Dariush The Great (3:33)
18. JPL (4:35)
19. Four Heroes (2:54)
20. Cryptokey (6:12)
21. Firing Excalibur (3:14)
22. Pretty Brave After All (2:41)
Nie wiem jak wyglądają umowy labela Beara z Netflixem i wytwórnią BMG, która jest odpowiedzialna za cyfrowy soundtrack. Jeżeli dopną deal to może pojawi się jakiś limit, ale o szerszej dystrybucji raczej bym nie marzył. Zresztą nawet limit jest tutaj wątpliwy, bo wszędzie w informacjach PR mówi się tylko o cyfrze, więc raczej po ptokach.
Ghostek pisze: ↑czw maja 23, 2019 06:48 amPsor i obłąkaniec:
https://filmmusic.pl/index.php?act=recki&id=2809
Ale te pasaże otwierające temat główny to akurat wziął ze suity wiolonczelowej Bacha.Tej inspiracji szukał głównie u angielskich wielkich twórców muzyki poważnej, wśród których wymienić należy Elgara, Vaughan Williamsa, czy Holsta, ale to nie oni ostatecznie wpłynęli na brzmienie ścieżki dźwiękowej. Duży wpływ miała wieloletnia edukacja muzyczna dokonywana pod okiem wybitnego kompozytora muzyki filmowej, Elmera Bernsteina.