Alexandre Desplat
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34976
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Ja nie chcę używać zbyt ostrych słów, ale z tym całym zarzucaniem komuś PR, to trochę ta hipokryzja, zważywszy że przecież w części z tego forum żyje, z kolejnych wywiadów, filmików itd.
Jak coś jest warte promowania niech będzie promowane.
Jak coś jest warte promowania niech będzie promowane.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Alexandre Desplat
Jedno jest pewne, płyta powinna być tłoczona
No jakby zaczęli wydawać blockbustery na CD-R to już by była porażka Watertower;) A z EL&IC i Argo już tak było i to mi popsuło moje zakupowe plany 
Aczkolwiek ciekaw jestem czy będzie zwykłe wydanie czy jakieś pudełko w kształcie Godzilli, mega książeczka, nie wiem, hiperaplikacje, w których tylko Templar się połapie (już ustaliliśmy, że Desplat woli stereo, więc nie
- aczkolwiek Potter był w 5.1, więc who knows?). No zobaczymy. Mam ochotę na jakieś wypasione wydanie, zwłaszcza gdyby był materiał o tworzeniu muzyki
I to najlepiej taki, który nie powtórzyłby się na Blu-rayu potem w dodatkach
Marzenia 


Aczkolwiek ciekaw jestem czy będzie zwykłe wydanie czy jakieś pudełko w kształcie Godzilli, mega książeczka, nie wiem, hiperaplikacje, w których tylko Templar się połapie (już ustaliliśmy, że Desplat woli stereo, więc nie




- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34976
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Watertower zwykle dobrze wydaje, jedynie co do grubości książeczki mógłbym mieć jakieś wątpliwości.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Alexandre Desplat
Fajny wywiad. Olo dosrał trochę na koniec 
http://www.reuters.com/article/2014/02/ ... DR20140205
Q: How has film composing changed in the past decade?
A: It seems sometimes that after more than 600 years of sophisticated, extremely scientific and incredible music, there's a kind of a laziness in what I hear in many movies now. Don't get me wrong. It doesn't have to be a big score. It can be very minimal. ... But it's just a matter of sophistication and craft. I would say for the last 10 years it's lost that a bit. There's always a wave like this. When synthesizers appeared everyone was a composer suddenly ... It kind of went away but now it's coming back because of (computer programs) Garage Band and Logic. And so now anyone can be a composer because you can buy a keyboard and a computer and just put things together. But putting things together doesn't give you a mind and a storyline and something that's interesting.

http://www.reuters.com/article/2014/02/ ... DR20140205
Q: How has film composing changed in the past decade?
A: It seems sometimes that after more than 600 years of sophisticated, extremely scientific and incredible music, there's a kind of a laziness in what I hear in many movies now. Don't get me wrong. It doesn't have to be a big score. It can be very minimal. ... But it's just a matter of sophistication and craft. I would say for the last 10 years it's lost that a bit. There's always a wave like this. When synthesizers appeared everyone was a composer suddenly ... It kind of went away but now it's coming back because of (computer programs) Garage Band and Logic. And so now anyone can be a composer because you can buy a keyboard and a computer and just put things together. But putting things together doesn't give you a mind and a storyline and something that's interesting.
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Re: Alexandre Desplat
Aż nietypowa wypowiedź jak na zwykle bardzo dyplomatycznego i pełnego superlatyw dla kolegów Desplata.
Ale całkowicie słuszna.

Re: Alexandre Desplat
No dobra, moi drodzy. Dwa niusy na dzisiaj
Po pierwsze, w Stanach 18 lutego wychodzi 3-płytowe wydanie Criterion Fantastic Mr. Fox.

Zawartość następująca:
- Digital master, approved by director Wes Anderson
- Audio commentary featuring Anderson
- Storyboard animatic for the entire film
- Footage of the actors voicing their characters, puppet construction, stop-motion setups, and the recording of the score
- Interviews with cast and crew
- Puppet animation tests
- Photo gallery of puppets, props, and sets
- Animated awards acceptance speeches
- Audio recording of author Roald Dahl reading the book on which the film is based
- Fantastic Mr. Dahl, an hour-long 2005 documentary about the author
- Gallery of Dahl’s original manuscripts
- Discussion and analysis of the film
- Stop-motion Sony robot commercial by Anderson
- PLUS: A booklet featuring a new essay by critic Erica Wagner; a 2002 article on Dahl’s Gipsy House by Anderson; White Cape, a comic book used as a prop in the film; and drawings, original paintings, and other ephemera.
Tu jeszcze zwiastun wydania: http://www.indiewire.com/article/wes-an ... newsletter
PS. Recenzja i porównanie z poprzednim wydaniem: http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRevie ... lu-ray.htm
Footage of the actors voicing their characters, puppet construction, stop-motion setups, visit to the studio, the recording of the score and miniature Objects (7:44, 3:53, 1:31, 10:27, 2:23, 4:54, 1;16) Wygląda na to, że dodatek o muzyce ma niecałe 5 minut, powinno być ok.
A tu jeszcze zdjęcia wydania
Mega! http://www.criterionforum.org/DVD-packa ... ction/1246
Najchętniej bym sobie je kupił, bo film uwielbiam, zwłaszcza, że w najbliższym czasie planuję zrobić małe zakupy na amazon.com, ale niestety z tego co widzę wszystkie dotychczasowe wydania Criterionu mają blokadę regionalną
Czyli bez sensu...
Druga informacja jest taka, że właśnie kupiłem bilet na koncert Desplata w wykonaniu LSO
http://lso.co.uk/lso-on-film-the-music- ... re-desplat
Jakby ktoś się wybierał, a jest prawie cały rok na zastanowienie, to dajcie znać. W tamtym roku się nie udało, ale przecież marzenia się spełniają! Obiecuję najpełniejszą relację jaką się da
No ale teraz trza trochę poczekać 

Po pierwsze, w Stanach 18 lutego wychodzi 3-płytowe wydanie Criterion Fantastic Mr. Fox.

Zawartość następująca:
- Digital master, approved by director Wes Anderson
- Audio commentary featuring Anderson
- Storyboard animatic for the entire film
- Footage of the actors voicing their characters, puppet construction, stop-motion setups, and the recording of the score
- Interviews with cast and crew
- Puppet animation tests
- Photo gallery of puppets, props, and sets
- Animated awards acceptance speeches
- Audio recording of author Roald Dahl reading the book on which the film is based
- Fantastic Mr. Dahl, an hour-long 2005 documentary about the author
- Gallery of Dahl’s original manuscripts
- Discussion and analysis of the film
- Stop-motion Sony robot commercial by Anderson
- PLUS: A booklet featuring a new essay by critic Erica Wagner; a 2002 article on Dahl’s Gipsy House by Anderson; White Cape, a comic book used as a prop in the film; and drawings, original paintings, and other ephemera.
Tu jeszcze zwiastun wydania: http://www.indiewire.com/article/wes-an ... newsletter
PS. Recenzja i porównanie z poprzednim wydaniem: http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRevie ... lu-ray.htm
Footage of the actors voicing their characters, puppet construction, stop-motion setups, visit to the studio, the recording of the score and miniature Objects (7:44, 3:53, 1:31, 10:27, 2:23, 4:54, 1;16) Wygląda na to, że dodatek o muzyce ma niecałe 5 minut, powinno być ok.
A tu jeszcze zdjęcia wydania

Najchętniej bym sobie je kupił, bo film uwielbiam, zwłaszcza, że w najbliższym czasie planuję zrobić małe zakupy na amazon.com, ale niestety z tego co widzę wszystkie dotychczasowe wydania Criterionu mają blokadę regionalną

Druga informacja jest taka, że właśnie kupiłem bilet na koncert Desplata w wykonaniu LSO

http://lso.co.uk/lso-on-film-the-music- ... re-desplat
Jakby ktoś się wybierał, a jest prawie cały rok na zastanowienie, to dajcie znać. W tamtym roku się nie udało, ale przecież marzenia się spełniają! Obiecuję najpełniejszą relację jaką się da


Re: Alexandre Desplat
Porządny wywiad: http://www.thedailybeast.com/articles/2 ... poser.html
Widać, że jest sezon oscarowy
Oj, coś podejrzana jest ta aktywność promocyjna Desplata. Chyba za tym stoi Harvey...
PS. Parę słów o Godzilli
After The Grand Budapest Hotel, Desplat will change course yet again, upping the wattage for Warner Bros.’ $160 million Godzilla reboot. He’s currently in the middle of writing the score. At first, Desplat "wasn't sure" about the Godzilla gig. "The monster movies, I’ve never been really into that," he admits. “But when I saw Gareth Edwards’s first film, Monsters, I was hooked. It was very character-driven. So yes, Godzilla is another story than Philomena, because it’s nonstop fortissimo, with lots of brass, Japanese drums, and electric violin. But I still try to find the soul the film.”
Wiedziałem, że musi być drugie dno tej Godzilli, jakieś emocjonalne
Widać, że jest sezon oscarowy

PS. Parę słów o Godzilli

After The Grand Budapest Hotel, Desplat will change course yet again, upping the wattage for Warner Bros.’ $160 million Godzilla reboot. He’s currently in the middle of writing the score. At first, Desplat "wasn't sure" about the Godzilla gig. "The monster movies, I’ve never been really into that," he admits. “But when I saw Gareth Edwards’s first film, Monsters, I was hooked. It was very character-driven. So yes, Godzilla is another story than Philomena, because it’s nonstop fortissimo, with lots of brass, Japanese drums, and electric violin. But I still try to find the soul the film.”
Wiedziałem, że musi być drugie dno tej Godzilli, jakieś emocjonalne

- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3234
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: Alexandre Desplat
Zniszczyć, czy nie zniszczyć - oto jest pytanie.
Ten stadion po lewej, czy ten dom po prawej?
Co będzie lepsze, co da większy efekt.
Czym większy chaos w mieście spowoduję?
Czym pokażę Jankesom, że król jest tylko jeden?
Czy Alexandre da mi dobrą muzę...
Ten stadion po lewej, czy ten dom po prawej?
Co będzie lepsze, co da większy efekt.
Czym większy chaos w mieście spowoduję?
Czym pokażę Jankesom, że król jest tylko jeden?
Czy Alexandre da mi dobrą muzę...
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3234
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: Alexandre Desplat
Godzilla też może mieć dylematy moralne
Po prostu pod wpływem chwili uaktywniła się smykałka do pisania.

Po prostu pod wpływem chwili uaktywniła się smykałka do pisania.
- Michał Turkowski
- Zdobywca nieistotnych nagród
- Posty: 1260
- Rejestracja: sob wrz 15, 2012 13:45 pm
Re: Alexandre Desplat
"with lots of brass, Japanese drums, and electric violin." - czyli idzie Olo w stronę Ifukube !
BRAWO !
BRAWO !
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9355
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
No, czy Ifukube korzystał tak mocno z taiko?
Re: Alexandre Desplat
A czy Ifukube korzystał ze skrzypiec elektrycznych?
Generalnie nie lubię azjatyckich instrumentów i stereotypowego ich użycia na zasadzie: potwór z Japonii = japońskie instrumenty. Mam jednak nadzieję, że użyje ich w oryginalny sposób i będą one stanowiły subtelny ozdobnik, a nie przyćmią cały score jakby akcja toczyła się w Japonii
Dobrze, że Olo idzie w kociołki, bębenki i inne marszowe rytmy, bo dobrze mu to wychodzi. Jak już napisał pół scoru, to pewnie pod koniec marca będą nagrywać 


