Alexandre Desplat

Tutaj dyskutujemy w wątkach ogólnych o poszczególnych kompozytorach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25111
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

#76 Post autor: Mystery » wt mar 30, 2010 10:09 am

Koper pisze:Śmiejemy się z Wawrzyńca, który nie dosłyszał tematu w "Lust, Caution". :D
Aaa, to oto chodzi, to może i ja pośmieje :lol:

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59965
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

#77 Post autor: Adam » wt mar 30, 2010 10:12 am

bo wiecie, Wawrzyniec magię i wyższe sfery twórcze słyszy w Szerloku :) Lust Caution za to sucks ;-)
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25111
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

#78 Post autor: Mystery » wt mar 30, 2010 20:22 pm

Marek Łach pisze:Zastanawiałem się, w którym wątku umieścić post, który wprowadzi mnie do elitarnego grona tysięczników :D

A niech będzie - Wong Chia Chi's Theme to najlepszy temat, jaki słyszałem od Wyznań gejszy i Munich ;)
Jeśli chodzi o Munich, to o który temat chodzi :?:

Awatar użytkownika
Marek Łach
+ Jerry Goldsmith +
Posty: 5671
Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
Lokalizacja: Kraków

#79 Post autor: Marek Łach » wt mar 30, 2010 20:35 pm

W zasadzie oba. Uwielbiam Avner and Daphna (tę wariację Remembering Munich, tylko bez wycia Scottowej), Prayer również świetne. Dopracowane, cudnie zorkiestrowane, pełne emocji...

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59965
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

#80 Post autor: Adam » czw maja 13, 2010 10:14 am

i kontrapunkt jest! :P ;-)
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9332
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#81 Post autor: Paweł Stroiński » sob cze 26, 2010 15:51 pm

Dziekan, słyszałeś Syrianę? Ghost Writer akurat ma delikatną elektronikę też. A Firewall?

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26539
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#82 Post autor: Koper » sob cze 26, 2010 17:55 pm

Myślę, że stać, z czysto technicznego punktu widzenia to na pewno nie jest problem; pytanie czy Desplacik nie będzie kombinował iść inną drogą. No ale zobaczymy.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9332
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#83 Post autor: Paweł Stroiński » sob cze 26, 2010 18:00 pm

Desplat obiecał, że będą tematy Williamsa, bo ostatnie filmy za mało ich używały jego zdaniem, więc możemy chyba się spodziewać czegoś innego niż zwykle.

Awatar użytkownika
Łukasz Wudarski
+ Sergiusz Prokofiew +
Posty: 1326
Rejestracja: czw kwie 07, 2005 19:41 pm
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

#84 Post autor: Łukasz Wudarski » sob cze 26, 2010 19:38 pm

Niestety ja piszę recenzję... Więc pewnie trafię na czarną listę... :P
Why So Serious !?

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26539
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#85 Post autor: Koper » sob cze 26, 2010 19:50 pm

Desplat raczej nie ma fanbojów. No, nie licząc Łacha. :D
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59965
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

#86 Post autor: Adam » sob cze 26, 2010 20:10 pm

otóż to :D
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25111
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

#87 Post autor: Mystery » sob cze 26, 2010 20:11 pm

dziekan pisze:No właśnie w tym problem,że jak sam przyznaje w wywiadach zdecydowanie lepiej mu sie pracuje w mniejszym gronie.
Oglądałem też taki krótki materiał poświęcony tworzeniem muzyki do Złotego Kompasu a tam odziwo tyle osób pracowało przy tej kompozycji,że odnosze wrażenie,że to nie jest tak w 100% jego praca.
Tam było tyle orkiestratorów i dyrygentów,że Desplat w swoim zachowaniu chwilami sprawiał wrażenie człowieka,który nie jest najważniejszy przy tym projekcie.
Wspominam właśnie Kompas bo to jedna z nielicznych jego prac rozpisanych na większą orkiestre.
Bo Kompas to jeden z nielicznych dużych jego projektów. Przecież, nie zaangażuje 100 grajków do Julie & Julia. Jak obraz tego wymaga, wtedy angażuje się liczniejsze składy orkiestry, a w dzisiejszych czasach nad większymi pracami stoi sztab ludzi, bo jeden kompozytor, by sobie z ogromem pracy nad takim Potterem czy Kompasem nie poradził.

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9332
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#88 Post autor: Paweł Stroiński » sob cze 26, 2010 22:27 pm

Dziekan, napisz takiego Harry Pottera w 2-3 tygodnie (razem z sesjami nagraniowymi i finalnym miksem) i zobaczysz, czy jesteś w stanie zrobić to zupełnie sam...

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9332
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#89 Post autor: Paweł Stroiński » sob cze 26, 2010 23:16 pm

Tu będzie mógł odpowiedzieć tylko Marek, ale z mojej wiedzy, Desplat z chóru raczej nie korzystał nigdy. Luzhin's Defence może?

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26539
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#90 Post autor: Koper » sob cze 26, 2010 23:17 pm

Desplat jest tak kameralny, że dla niego dwóch śpiewaków to już chór. ;):D
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

ODPOWIEDZ