Re: John Williams
: śr wrz 14, 2022 20:30 pm
Co do identyfikowania, to pamiętam, jak kiedyś z młodszą siostrą rozmawialiśmy o ulubionych postaciach z Gwiezdnych wojen i ona powiedziała RD-D2. A raczej nie identyfikuje się jako droid.
muzyka filmowa i nie tylko...
https://forum.filmmusic.pl/
Skoro to wszystko nie istnieje to jakim problemem jest kolor skóry?
Wątpię, że nawet w najciemniejszych zakątkach internetu czy na 4chanie mało kto tak uważa. Zanim Will Smith uderzył Chrisa Rocka to był też jednym z tych nielicznych aktorów, którzy swoim nazwiskiem przyciągał widzów. Podobnie Danzel Washington, ale to rzeczywiście niepotrzebna dyskusja.
Przecież On już wyleciał z czwartej części Transów i raczej do współpracy ze Spielbergiem nie wróci.Wawrzyniec pisze: ↑czw wrz 15, 2022 13:24 pm
Obsadowo to bardziej można się zastanawiać co będzie w V Indym z Shia?
To wiem, tutaj bardziej jestem ciekaw jak w filmie twórcy wytłumaczą jego brak.lis23 pisze: ↑ndz wrz 18, 2022 22:16 pmPrzecież On już wyleciał z czwartej części Transów i raczej do współpracy ze Spielbergiem nie wróci.Wawrzyniec pisze: ↑czw wrz 15, 2022 13:24 pm
Obsadowo to bardziej można się zastanawiać co będzie w V Indym z Shia?
Czekam, chociaż wierząc w to co niektórzy piszą na JWFa, którzy ponoć widzieli ten film, to raczej mamy dość stonowany score:
There are a couple period needledrops from the radio, a number of classical piano pieces played by his mother (credits listed Satie’s Gymnopedie, and others by Beethoven, Haydn, and maybe Bach), as well as some diegetic Western music heard on records during the movie screenings (I recognized the villain theme from Bernstein’s The Magnificent Seven and the title melody from Newman’s How The West Was Won, credits also listed something by Victor Young, Max Steiner’s The Searchers, and more Alfred Newman- Captain From Castile may have been it). As far as Williams’ score goes, there’s one main idea for celeste, strings, harp, and what I think was an oboe or clarinet. It appears about three times in the film proper, and is also the basis for the 4 to 5-minute end credits suite, which is a unique recording and the longest piece of music altogether. That one is sure to get a lot of plays. All the players are listed, including a standard string section, french horns, and soloists on piano, celeste, and guitar. Whoever drew the Book Thief comparison was about as close as they could have gotten, even though this is still pretty unique territory from a functional standpoint. Being reminded of Williams' grace and deftness after the sequel trilogy years of wall-to-wall tentpole scoring is of course another testament to his genius. Certainly worth a closer listen.
Dystrybucją w Polsce zajmuje się Monolith. Polska premiera 25.11.2022
To jest wielkie wyróżnienie - dwadzieścia lat temu tak samo królowa wyróżniła Spielberga - ale jako że nie dotyczy obywateli Wielkiej Brytanii, jest honorowe, czyli Williams nie może się posługiwać tytułem szlacheckim. Żaden więc sir, ale laur superAdam pisze: ↑sob wrz 24, 2022 13:32 pmRise, Sir John Williams
Dżoneł otrzyma tytuł szlachecki https://www.facebook.com/soundtrackspl/ ... %2CO%2CP-R