
Alexandre Desplat
Re: Alexandre Desplat
Niestety film w Polsce będzie dopiero od 19 stycznia 2018
Score na początku grudnia razem z filmem w USA zapewne wyjdzie.

- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34901
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Zaraz, co znaczy "Będzie w końcu nom" ?Tak jakby nie miał wielu nomów i tego jednego Scheisseoscara (wrrr) ?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Alexandre Desplat
No co, film ma premierę amerykańską tuż przed sezonem oscarowymAdam pisze:chyba ich pogięło, tyle czekania





Będzie W KOŃCU po czterech latach posuchyWawrzyniec pisze: Zaraz, co znaczy "Będzie w końcu nom" ?Tak jakby nie miał wielu nomów i tego jednego Scheisseoscara (wrrr) ?


Re: Alexandre Desplat
To nie jest kwestia spadku jego formy, tylko doboru projektów. Po Oscarze za GBH brał wyjątkowo dużo niszowych, spokojnych projektów (w szczególności europejskich) z małą ilością muzyki, a spośród tych hollywoodzkich - nie zdarzały się mu już najgorętsze tytuły sezonu, jak w poprzednich latach. Rok 2014 był o tyle wyjątkowy, że napisał muzykę do 5 różnych komercyjnych, głośnych filmów (lepszych i gorszych, ale głośnych). W tym roku jest podobnie. Ale należy pamiętać, że w ostatnich latach regularnie pisał dobre scory: The Danish Girl, Florence Foster Jenkins, The Secret Life of Pets itp. Natomiast cieszę się, że w końcu trafił mu się naprawdę dobry film od kreatywnego, uznanego twórcy i znów jest szansa na fejm i dobrą muzę
Ciekawe czy jakieś tematy będą 
W ogóle cieszy mnie to, że skoro bohaterka jest niema, to uznali, że muzyka będzie odgrywała ważną rolę w komunikacji
Tym większe pole do popisu dla kompozytora.


W ogóle cieszy mnie to, że skoro bohaterka jest niema, to uznali, że muzyka będzie odgrywała ważną rolę w komunikacji

Re: Alexandre Desplat
Ostatnio zmieniony pt wrz 01, 2017 16:20 pm przez hp_gof, łącznie zmieniany 1 raz.
- bladerunner22
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2805
- Rejestracja: ndz sie 21, 2011 14:16 pm
Re: Alexandre Desplat
haha ale to był hit.

Jedna z najpiękniejszych piosenek Lady Pank :
''Zabić Strach''
''Zabić Strach''
Re: Alexandre Desplat
Wszyscy chwalą
I nawet temat jest!
No i jest fragment o muzyce z konferencji prasowej
Inspiracja Rotą i Delerue, Olek gwiżdże w scorze


http://www.awardsdaily.com/2017/08/31/v ... ape-water/The camera leads us into a sunken world of floating objects and hushed, emerald-colored dreams. In the background, the sound of French accordion rises and falls to a most beautiful tune (more on Alexandre Desplat’s Oscar-caliber creation later) so beguiling you’re immediately taken out of the realm of reality.
[...]
If there’s one stand-out, however, it’s probably the aforementioned score by Desplat. The striking main theme carries at once notes of mystery, awe and tenderness. With one sudden dip in melody it can send you dropping down from giddy anticipations to the depths of lovesick solitude. Incredibly evocative work.
https://moviesroom.pl/publicystyka/spra ... human-flowzarówno walory produkcyjne, aktorstwo i muzyka autorstwa Alexandre'a Desplata są wspaniałe.
No i jest fragment o muzyce z konferencji prasowej


http://www.theupcoming.co.uk/2017/08/31 ... d-jenkins/How was working together on the score and the process of composition? Reconciling romanticism and darkness.
Alexandre Desplat: I’m French! [laughs] Well, Guillermo understood the importance of emotions for storytelling. So we tried to emphasise that with the music without being pushy or patronising. Music was coming out of the film like water flowing inside and outside. There were some French and Italian references – Nino Rota and Georges Delerue – and then it was just a matter of finding the right dynamic of the emotion, never going to far: settled but as moving as we can.
GT: I love Alexandre’s music. We had lunch one day in LA, one week after the shooting, I showed him the film. He asked me what references and I said Nino Rota and Georges Delerue. I wanted true emotion. From that moment on I had to make the sacrifice to go to Paris many times – I still paid for the trips [laughs]. We would go to great restaurants and talk about the movie. The crucial moment was when we were looking for instruments in the studio and I asked: why don’t you whistle it? In a movie about water it’s great to have air. Alexandre is the one who whistles in the film. With emotion you need to have a good partner and I think that between Mexicanness and Frenchness we found emotions and some control. Mixing Mexican and Italian would be crazy!
Re: Alexandre Desplat
Rota i Delerue to jak dla mnie ciekawsze źródła inspiracji niż Debussy. 

Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: Alexandre Desplat
American Pastoral
Light Between Oceans
Odyseja
Les Habitans
Suffragete
a to tylko ostatnie 2 lata, mam wymieniać dalej wstecz?

#FUCKVINYL
Re: Alexandre Desplat
Jak dla mnie nie splamił, po prostu same przeciętniaki. I z tych wszystkich prac zgodziłbym się tylko co do American Pastoral i Suffragette - tam faktycznie trąci nudą. Reszta jest na przyzwoitym poziomie, a to, że nie ma fajerwerków wynika ze specyfiki filmu. Aczkolwiek w filmie te pozostałe 3 scory sprawują się całkiem w porządku
Generalnie Olek wypada lepiej w dużych projektach, to oczywiste.

Re: Alexandre Desplat
Ja słuchałem ze 2-3 miesiące "Light Between Oceans" - to był dramat. 

Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.