Wiadomo w ramach trasy koncertowej Hans Zimmer udzielił kilka wywiadów niemieckim mediom. W większości pojawiają się te same znane nam wszystkim historie i anegdoty. Ale czasami pojawiają się i ciekawe informacje. Wiadomo skoro to niemieckie media, to są oni ciekawi jaki w ogóle ma Hans stosunek do Niemiec? I rysuje się ciekawy obraz, bo Hans sam zaznacza, że w bardzo młodym wieku wyjechał do Anglii i przeprasza też za swój słaby niemiecki, który określa jako "Kinderdeutsch" (dziecięcy niemiecki). I właśnie też mówi, że jednym z powodów dlaczego opuścił Niemcy, była niemiecka szkoła i mocne trzymanie zasad, przestrzeganie regulaminów itd. a on jest bardziej typem buntownika. Ale zaznacza też, że:
„Deutschland ist noch immer in meinem Herzen, meine Heimat. Und ich fühle mich nirgends so sicher wie hier.“ – Hans Zimmer
„Niemcy wciąż są w moim sercu, moją ojczyzną. I nigdzie nie czuję się tak bezpiecznie jak tutaj.” — Hans Zimmer
I zaznacza, że zważywszy na aktualną atmosferę w USA rozważa powrót do Europy na stałe i by mieszkał na zmianę między Wielką Brytanią, a Niemcami. Plus co mnie najbardziej ciekawi, to w tych wywiadach zaznacza, że koniec końców posiada wyłącznie niemieckie obywatelstwo. I to mnie trochę dziwi. Bo nie twierdzę, żeby oddał niemieckie obywatelstwo. Ale zważywszy ile lat mieszka w Stanach i mieszkał w Anglii, to miałby nie mieć, ani angielskiego, ani amerykańskiego obywatelstwa? To jak on w takim razie głosuje?
Dlaczego Zimmer nie robi muzyki do "Odyssey"? Nie pamiętam już, czy pokłócili się z Nolanem?
Oficjalnie: Hans odmówił Tenet, bo pracował nad Diuną. Nieoficjalnie mówi się, że były bardzo poważne scysje o Dunkierkę (Hans chciał muzyki dużo bardziej tradycyjnej) i tak naprawdę pod koniec procesu score przejął Balfe, bo Hans musiał szykować się do tournee. Wychodzi na to, że się przyjaźnią, a w rozmowie z Villeneuvem Nolan przyznał, że uwielbia score do Diuny.
Jest bardzo aktywny w finansowaniu kampanii wyborczych Berniego Sandersa na pewno.
No cóż, kto bogatemu zabroni. Plus tak trzeba jeżeli chce się istnieć w Hollywood.
A z innej beczki i jak znikąd pojawiła się informacja, że Hans chyba po raz pierwszy w swojej karierze skomponował muzykę do niemieckiej produkcji telewizyjnej, znaczy dla niemieckiej publicznej telewizji: https://filmmusic.pl/newsy/hans-zimmer- ... rzes-gold/
Król Karol i Królowa Kamila wydali bankiet państwowy na Zamku Windsor na cześć prezydenta Niemiec Franka-Waltera Steinmeiera oraz jego żony, pani Büdenbender.
Wśród gości było wiele osób z niemieckimi korzeniami lub powiązaniami… Wiecie że nie zamieściłabym tego tutaj, gdyby nie było tam Hansa. Oczywiście Hans Zimmer był jednym z gości. Jeśli chodzi o słynnych niemieckich muzyków, obecna była także Anne-Sophie Mutter.
Claudia Schiffer również uczestniczyła w bankiecie. Tak więc Hans mógł się z nią ponownie spotkać — po słynnej oscarowej imprezie, na której otrzymał złotą statuetkę za „Króla Lwa”.
Wciąż czekam na zdjęcia, na których pojawia się Hans. Jak dotąd znalazłam tylko to z Claudią Schiffer.
I jak tu nie pisać napuszonej muzyki, jeżeli cię taki zaszczyt spotyka.
Krakowski koncert Hansa w Cinema City obnażył miałkość tego niedawnego dubajskiego niekompletnego tworu wymieszanego z teledyskami nakręconymi dla MTV. Tu dostaliśmy pełny koncert, 2,5 godz, bez bzdurnych gadek i playbacku w studyjnych warunkach. I ładnie Krakow z drona pokazano. Byłem na żywo, ale teraz w kinie inaczej się go odbierało i musze powiedzieć że najbardziej podobał mi się Egipt i Panda - po wyjściu z Taurona to nie były moje typy - , a niektórymi wersjami byłem zawiedziony (vide grać Bonda bez tematu Bonda, albo dołożyć elektryczne nieudolne solo na gitarę w wykonaniu Maestro na final „Time”).
Jest bardzo aktywny w finansowaniu kampanii wyborczych Berniego Sandersa na pewno.
No cóż, kto bogatemu zabroni. Plus tak trzeba jeżeli chce się istnieć w Hollywood.
A z innej beczki i jak znikąd pojawiła się informacja, że Hans chyba po raz pierwszy w swojej karierze skomponował muzykę do niemieckiej produkcji telewizyjnej, znaczy dla niemieckiej publicznej telewizji: https://filmmusic.pl/newsy/hans-zimmer- ... rzes-gold/
Każdy normalny człowiek woli zdjęcie Claudii Schiffer niż Hansa.
Zapewne sam Hans też takie woli.
Ale to musiało być wyjątkowe, że z wrażenia aż dokonałeś.... przepraszam, dokonałaś tranzycji płci.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Każdy normalny człowiek woli zdjęcie Claudii Schiffer niż Hansa.
Zapewne sam Hans też takie woli.
Ale to musiało być wyjątkowe, że z wrażenia aż dokonałeś.... przepraszam, dokonałaś tranzycji płci.
Ups, to najmocnie przepraszam, to było nieumyślnie. I aby było jasne z Claudią Schiffer też chciałbym się spotkać. Ale nie pogardziłbym, gdybym spotkał się i z Claudią Schiffer i Hansem Zimmerem, oraz Anne-Sophie Mutter. A oto co było grane podczas tego królewskiego bankietu i koncertu:
Jest bardzo aktywny w finansowaniu kampanii wyborczych Berniego Sandersa na pewno.
No cóż, kto bogatemu zabroni. Plus tak trzeba jeżeli chce się istnieć w Hollywood.
A z innej beczki i jak znikąd pojawiła się informacja, że Hans chyba po raz pierwszy w swojej karierze skomponował muzykę do niemieckiej produkcji telewizyjnej, znaczy dla niemieckiej publicznej telewizji: https://filmmusic.pl/newsy/hans-zimmer- ... rzes-gold/
To może być zgniatacz - pierwszy od aż 13 lat film Brooksa jednocześnie też wg. jego scenariusza i z gwiazdorską obsadą.
Pytanie czy Hansik został zaproszony do kolejnej - szóstej (!) - współpracy, bo nie ma nigdzie infa, czy wybrano już kompozytora...
No i ci Fleetwoodzi w zwiastunie <3
Supervising Music Editor: Ryan Rubin
Music Editor: Sebastian Zuleta
Temp Music Editor: Lena Glikson
Additional Music by: Steve Mazzaro
Music Production Services: Steven Kofsky
Score Conducted by: Anthony Parnther
Score Orchestrated by: Jennifer Hammond, Dave Giuli
Supervising Copyist: Booker White
Orchestra Contracted by: Peter Rotter for Encompass Music Partners
Score Recorded by: Alan Meyerson
Digital Recordist: Kevin Globerman
Programming by: Hans Zimmer
Score Mixed by: Seth Waldmann
Mixing Assistant: Amir Halevi
Technical Score Engineer: Chuck Choi
Score Technical Assistant: Alejandro Moros
Digital Instrument Design: Mark Wherry
Digital Instrument Preparation: Taurees Habib, Raul Vega
Score Recorded at: Newman Scoring Stage
Newman Stage Recordist: Tim Lauber
Newman Stage Managers: Greg Dennen, Damon Tedesco, Hoss Yekband
Newman Stage Engineer: Jim Wright
VP, Post Sound Operations for Fox: Stacey Robinson
Score Mixed at: Remote Control Productions
Studio Manager for Remote Control Productions: Jessica Gibson
Assistant to Hans Zimmer: Cynthia Park
Music Preparation: Chris Anderson-Bazzoli, Brandon Bailo, Lisa Bennett, Joshua Britt, Jackie Burrell. Leslie Buttars, Nicholas Cazares, April DiDomenico, David Horne, Valarie King, Martin McClellan, Aaron Meyer, Melissa Orquiza, Susie Seiter, Karen Smith