John Debney
Re: John Debney
Jeśli wszystkie części mają trwać powyżej 3h, to epickość do kwadratu. Oby kina chciały w Polsce wyświetlać dłużej niż tydzień. Zawsze mam problem, bo niektóre tytuły pojawiają się dosłownie na moment. Dadzą niewygodną godzinę seansu i po chwili wypadają. Nie sądzę, aby u nas przetrwało jak Diuna czy inna Barbie przez 3-4 miesiące w kinach.
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13282
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: John Debney
Costner wydał już ok. 38 milionów dolarów na filmy:
https://filmozercy.com/wpis/kevin-costn ... wy-majatek
https://filmozercy.com/wpis/kevin-costn ... wy-majatek
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: John Debney
Film zjechali krytycy w USA, bo nie jest dość woke.. Ci sami krytycy mieszają z błotem filmy, bo nie ma nich więcej czarnych, albo kobiet.
Za to w EU już są oceny bardzo dobre lub maksymalne, jak chocby w Telegraph - https://www.telegraph.co.uk/films/0/rev ... r-western/
Za to w EU już są oceny bardzo dobre lub maksymalne, jak chocby w Telegraph - https://www.telegraph.co.uk/films/0/rev ... r-western/
#FUCKVINYL
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13282
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: John Debney
Skąd masz te teksty o Woke? Wszystko co teraz Ludziom nie pasuje, jest Woke ...
Nie widziałem zarzutów tego typu, są zarzuty, że film jest za długi, że brakuje mu emocji, że postaci i wątki są za mało rozwinięte i że film jest nakręcony w starym stylu ale nie ma tam nic o Woke.
Jeżeli film będzie podobny do "Open Range", czyli ostatniego westernu Costnera to będę zadowolony
Nie widziałem zarzutów tego typu, są zarzuty, że film jest za długi, że brakuje mu emocji, że postaci i wątki są za mało rozwinięte i że film jest nakręcony w starym stylu ale nie ma tam nic o Woke.
Jeżeli film będzie podobny do "Open Range", czyli ostatniego westernu Costnera to będę zadowolony
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: John Debney
Dokładnie, nawet jak ktoś coś takiego napisał to nie znaczy, że tylko dlatego film jest kiepsko przyjęty. Bardziej chyba chodzi o to, że film sam w sobie mimo 3 godzin jest zaledwie początkiem i wprowadzeniem do czegoś większego i jako dzieło autonomiczne zawodzi. Myślę, żeby zamiast 4 filmów Costner zrobił 10-12 odcinkowy mini-serial to pogodziłby to towarzystwo.
Oglądam właśnie Szoguna i nie ma tam absolutnie nic z woke, pod każdym względem to wręcz jego zaprzeczenie, ale wychodzi na to, że to po prostu dobra produkcja i dlatego krytycy w USA tak bardzo ją chwalą, a ten woke to z tego co ostatnio zauważam to tylko wytrych służący do bronienia i atakowania filmów.
Oglądam właśnie Szoguna i nie ma tam absolutnie nic z woke, pod każdym względem to wręcz jego zaprzeczenie, ale wychodzi na to, że to po prostu dobra produkcja i dlatego krytycy w USA tak bardzo ją chwalą, a ten woke to z tego co ostatnio zauważam to tylko wytrych służący do bronienia i atakowania filmów.
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 5971
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: John Debney
no jak Ci brakuje woke w Szogunie to proponuje nowego AssassinaMystery pisze: ↑śr maja 22, 2024 18:07 pmOglądam właśnie Szoguna i nie ma tam absolutnie nic z woke, pod każdym względem to wręcz jego zaprzeczenie, ale wychodzi na to, że to po prostu dobra produkcja i dlatego krytycy w USA tak bardzo ją chwalą, a ten woke to z tego co ostatnio zauważam to tylko wytrych służący do bronienia i atakowania filmów.
Assassin's Creed Shadows
dzięki naszej grze zanurzysz się w otwartym świecie prawdziwej feudalnej Japonii
Re: John Debney
To niby postać historyczna, więc mi pasi i Netflix był oczywiście pierwszy, ale wtedy jakoś skandalu chyba nie było
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13282
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: John Debney
Yasuke to postać historyczna a seria gier Assassin's Creed NIE JEST grą historyczną, to czyste SF tylko inspirowane historią bo zawsze przetwarza ja na potrzeby lore świata gry. W AC mamy fantastyczną maszynę, które odczytuje wspomnienia przodków, mamy Boskie artefakty, Pradawną Cywilizację, walczymy np. z Papieżem a od Origins mamy też mitologię Egipską, Grecką i Nordycką. Yasuke to idealny bohater dla serii AC bo chociaż jest to postać historyczna to niewiele o nim wiadomo a w pewnym momencie znika on z kart historii, więc łatwo jest powiązać bohatera z fikcyjnym Zakonem Asasynów + bohaterką gry jest jednak Shinobi Naoe, która jest japonką - w Valhalli był ten dysonans, że postawny Wiking ma być zwinnym asasynem, tutaj nie ma tego problemu, bo Yasuke będzie walczył w zwarciu a Naoe będzie tym typowym asasynem, działającym w cieniu i po cichu.
Teraz sukces święci PC towa wersja Ghost of Tsushima ale tam też jest pełno przekłamań historycznych: broń i zbroje pochodzą bardziej z XVI - XVII wieku a nie z XII wieku, podobnie nie było wtedy jeszcze poezji haiku, większość lokacji w grze też nigdy nie było na Tsushimie i zostały tam przeniesione z innych regionów Japonii. Gra, film, serial to nie jest lekcja historii, tylko fabularna wizja scenarzysty, reżysera. Tak na prawdę jedynym słusznym asasynem w grach był Altair, bo historyczni asasyni, czyli Nizaryci to odłam islamskich fundamentalistów
Teraz sukces święci PC towa wersja Ghost of Tsushima ale tam też jest pełno przekłamań historycznych: broń i zbroje pochodzą bardziej z XVI - XVII wieku a nie z XII wieku, podobnie nie było wtedy jeszcze poezji haiku, większość lokacji w grze też nigdy nie było na Tsushimie i zostały tam przeniesione z innych regionów Japonii. Gra, film, serial to nie jest lekcja historii, tylko fabularna wizja scenarzysty, reżysera. Tak na prawdę jedynym słusznym asasynem w grach był Altair, bo historyczni asasyni, czyli Nizaryci to odłam islamskich fundamentalistów
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13282
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: John Debney
Trzy utwory Debneya, reszta to piosenki.
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: John Debney
Oddzielny score do Garfielda również ma się ukazać, może dziś po 14, także zobaczymy Sam film jednak ponoć mocno kiepski.
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 5971
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13282
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: John Debney
Tutaj film dostał 5/10:
https://film.interia.pl/raport-cannes-2 ... Id,7530855
https://film.interia.pl/raport-cannes-2 ... Id,7530855
W efekcie pierwszy rozdział tej epickiej, przynajmniej wizualnie, opowieści, to w istocie trzygodzinny, niestety mocno nudnawy prolog. Wprowadzanie kolejnych bohaterów, bez ładu i składu, nie kreśląc jednocześnie jakiejś sensownej osi narracyjnej. Wszystko przebiega według podobnego schematu. Widzimy przemierzającą amerykańskie pustkowia karawanę, przymierzanie się do założenia osady, atak Indian, wreszcie przeorganizowanie się po zadanych stratach. I tak na dobrą sprawę na okrągło.
Być może to tylko niezbyt udany początek i "Horyzont" obroni się jako skończony projekt. Bo mam wrażenie, że bliżej mu do serialowej narracji, aniżeli autonomicznego dzieła filmowego. Nawet jeśli, to w pierwszym rozdziale zdecydowanie zabrakło cliffhangera, czegoś za czym chcielibyśmy podążyć i co sprawiłoby, że z niecierpliwością wyczekiwalibyśmy kolejnej części. Póki co, dostaliśmy lekcję historii, i to raczej nie z tych najciekawszych.
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: John Debney
28 czerwca
1. Horizon Main Title Theme (1:19)
2. Desmarais Off Track (1:10)
3. Desmarais Finds Bodies / Young Surveyor’s Death (2:19)
4. James Sykes (2:44)
5. Mimbreño Brave (1:45)
6. Start of Massacre (5:11)
7. Russell Escapes / Nathaniel Leaving Frances and Elizabeth (2:49)
8. Tunnel Collapse (3:16)
9. Battle Pauses / Opening Jar of TNT (1:43)
10. End of Massacre (1:50)
11. Horizon in Ruins (1:56)
12. Fallen Settlers (1:02)
13. White Eyes of the Changing World (3:42)
14. Burying the Dead and Identifying Bodies (3:29)
15. Leaving Horizon / The Tribe Splitting Up (2:18)
16. Hayes Entrance (2:11)
17. Horizon (2:13)
18. Persistent Marigold (1:07)
19. Gephart Approaches Frances (1:00)
20. Horizon Line Shack (1:11)
21. It’s Our Day (0:55)
22. Caleb Beats Walt (2:14)
23. Gunfight at Marigold’s (5:56)
24. Hayes Quits Town with Marigold and Samson (1:10)
25. Mrs. Riordan Takes a Walk (1:37)
26. Elizabeth Meets Mrs. Riordan (1:12)
27. Pawnee Braves Observe Wagon Train (2:50)
28. Junior Brings Caleb’s Body Home (2:31)
29. Junior IDs Hayes (1:06)
30. Trading Post Standoff / Migrant Camp (3:57)
31. One More Night (2:27)
32. Cloth Flowers (2:53)
33. Seducing Hayes / Frances and Gephart (3:47)
34. Soul of Honor (0:58)
35. Tonto Sentry Spots Janney’s Party (3:38)
36. Tonto Sentry Prepares to Shoot (2:23)
37. Janney’s Party Finishes Massacre (1:44)
38. Horizon Montage Begins / Closing Survey (5:09)
39. Amazing Grace – Alyssa Flaherty & Shelley Morningsong (4:53)
1. Horizon Main Title Theme (1:19)
2. Desmarais Off Track (1:10)
3. Desmarais Finds Bodies / Young Surveyor’s Death (2:19)
4. James Sykes (2:44)
5. Mimbreño Brave (1:45)
6. Start of Massacre (5:11)
7. Russell Escapes / Nathaniel Leaving Frances and Elizabeth (2:49)
8. Tunnel Collapse (3:16)
9. Battle Pauses / Opening Jar of TNT (1:43)
10. End of Massacre (1:50)
11. Horizon in Ruins (1:56)
12. Fallen Settlers (1:02)
13. White Eyes of the Changing World (3:42)
14. Burying the Dead and Identifying Bodies (3:29)
15. Leaving Horizon / The Tribe Splitting Up (2:18)
16. Hayes Entrance (2:11)
17. Horizon (2:13)
18. Persistent Marigold (1:07)
19. Gephart Approaches Frances (1:00)
20. Horizon Line Shack (1:11)
21. It’s Our Day (0:55)
22. Caleb Beats Walt (2:14)
23. Gunfight at Marigold’s (5:56)
24. Hayes Quits Town with Marigold and Samson (1:10)
25. Mrs. Riordan Takes a Walk (1:37)
26. Elizabeth Meets Mrs. Riordan (1:12)
27. Pawnee Braves Observe Wagon Train (2:50)
28. Junior Brings Caleb’s Body Home (2:31)
29. Junior IDs Hayes (1:06)
30. Trading Post Standoff / Migrant Camp (3:57)
31. One More Night (2:27)
32. Cloth Flowers (2:53)
33. Seducing Hayes / Frances and Gephart (3:47)
34. Soul of Honor (0:58)
35. Tonto Sentry Spots Janney’s Party (3:38)
36. Tonto Sentry Prepares to Shoot (2:23)
37. Janney’s Party Finishes Massacre (1:44)
38. Horizon Montage Begins / Closing Survey (5:09)
39. Amazing Grace – Alyssa Flaherty & Shelley Morningsong (4:53)