Samsung odpisał mi w taki sposób:
Oni chcą mi wmówić, że to jest tzw. clouding i że to jest normalne i naturalne zjawisko w tv LCD/LED, co mogę teraz zrobić? Myślałem, że wystarczy tylko telefon i przyjeżdżają zabrać tv, a tu trzeba się bawić w zgłoszenia, zdjęcia, itp. Powyższe zdjęcia zrobiłem smartfonem, gdyż Galaxy S6 robi lepsze fotki, niż mój stary aparat cyfrowy, ale jakość tych zdjęć nie zadowoliła Samsunga, więc jak zrobię im nowe, to znowu mogą je odrzucić.Rozumiem Pana, lecz przesłane zdjęcia nie są miarodajne i na ich podstawie sprawa ta nie może być weryfikowana.
Proszę więc o dosłanie zdjęć wykonanych:
- na wprost TV, nie pod kątem,
- zdjęcia z testu diagnostycznego,
- zdjęcie w oświetlonym pomieszczeniu.
Po otrzymaniu tych danych sprawa zostanie w pełni zweryfikowana.
...
W telewizorach LED mogą być widoczne jaśniejsze pola na ciemnym tle i nie koniecznie świadczy to o usterce TV.
Dlatego też proszę o dosłanie zdjęć w celu pełnej weryfikacji tej sprawy.
Tutaj widać, jak to wygląda u innego użytkownika tego modelu tv, któremu wymieniono tv, a u mnie jest tego więcej: