Strona 2 z 2
Re: Top 5 Filmów
: wt cze 04, 2013 21:47 pm
autor: Agent
Marta1 pisze:
5 Casino Royale
To tak z ostatnich lat.
Już Cię lubię
Re: Top 5 Filmów
: śr cze 05, 2013 00:58 am
autor: Kaonashi
No to może mój topik:
1. Siedem lat w Tybecie
2. Spirited Away
3. Człowiek bez twarzy
4. Księżniczka Mononoke
5. Amadeusz.
Re: Top 5 Filmów
: śr cze 05, 2013 01:57 am
autor: lis23
1: " Braveheart "
2: " Tańczący z Wilkami "
3: " Poszukiwacze Zaginionej Arki "
4: " WP Drużyna Pierścienia "
5: " SW Imperium Kontratakuje "
Re: Top 5 Filmów
: czw gru 09, 2021 08:23 am
autor: DLis
Z filmów bardzo podobał mi się film ZIEJA.