ICH TROLLE 2: DETOX [UPDATE]

Dla forum FilmMusic.pl Offtop jest źródłem sukcesu. Złotą żyłą. Dlatego stworzyliśmy specjalne miejsce wypowiedzi utrzymanej w tonie, delikatnie mówiąc, luźno-frywolnym. Wszystko co uznane zostanie za Offtop trafiać będzie tutaj.
Wiadomość
Autor
bladerunner

#76 Post autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:38 pm

Koper nie pajacuj jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, Paweł przynajmniej podał dobre argumenty...

bladerunner

#77 Post autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:38 pm

DanielosVK pisze:
bladu pisze:Nie zgadzam się, na przestrzeni tych kilku lat wyrobił sobie markę jednego z najelpszych kompozytorów piszących do filmów o tematyce arabskiej. Czemu Bruckheimer wziął Gregsona, a nie Zimmera?
W tym samym roku Zimmer skomponował o klasę lepsze Black Hawk Down, również miejscami o arabskim zabarwieniu.
No właśnie Black ma zabarwienie, ale Spy Game był lepszy.

Awatar użytkownika
DanielosVK
Howardelis Vangeshore
Posty: 7893
Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm

#78 Post autor: DanielosVK » wt paź 26, 2010 16:39 pm

W którym miejscu, proszę Cię bardzo?
Fe.

Cóż za score, Howard Shore.

bladerunner

#79 Post autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:41 pm

DanielosVK pisze:W którym miejscu, proszę Cię bardzo?
Tzn jako score, można by dywagować i może bym Ci przyznał rację. Spy Game Lepszy jest w kategorii : arabski folk :) .

Awatar użytkownika
DanielosVK
Howardelis Vangeshore
Posty: 7893
Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm

#80 Post autor: DanielosVK » wt paź 26, 2010 16:42 pm

Nie zgadzam się.
Fe.

Cóż za score, Howard Shore.

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26542
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#81 Post autor: Koper » wt paź 26, 2010 16:43 pm

bladerunner20 pisze:Nie zgadzam się, na przestrzeni tych kilku lat wyrobił sobie markę jednego z najelpszych kompozytorów piszących do filmów o tematyce arabskiej.
Rany, uczepiłeś się tego jak rzep psiego ogona, mam znowu wklejać wymieniankę scorów lepszych od Twojego "arabskiego" HGW?
bladerunner20 pisze:Czemu Bruckheimer wziął Gregsona, a nie Zimmera?
A czemu Scott wziął Srajfelda a nie Zimmera? Tańszy, wolny, można go opierdolić z góry na dół i nie odpyskuje? Kto to wie...
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

bladerunner

#82 Post autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:44 pm

DanielosVK pisze:Nie zgadzam się.
Co nie zmienia faktu, że obie te prace są dobre.

bladerunner

#83 Post autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:47 pm

Koper pisze:
Rany, uczepiłeś się tego jak rzep psiego ogona, mam znowu wklejać wymieniankę scorów lepszych od Twojego "arabskiego" HGW?
Teraz? to nie ma nikogo raczej lepszego.

Awatar użytkownika
DanielosVK
Howardelis Vangeshore
Posty: 7893
Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm

#84 Post autor: DanielosVK » wt paź 26, 2010 17:17 pm

dziekan pisze:Jestem przekonany,że Spy Game jest lepsze nawet od jego Taking Of Pelham123!!!
Obrazek
Fe.

Cóż za score, Howard Shore.

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26542
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#85 Post autor: Koper » wt paź 26, 2010 17:19 pm

bladerunner20 pisze:Teraz? to nie ma nikogo raczej lepszego.
Mnóstwo kompozytorów byłoby lepszych gdyby dostali zlecenie napisania muzyki w stylizacjach arabskich, tego to jestem pewny. :P
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9340
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#86 Post autor: Paweł Stroiński » wt paź 26, 2010 17:52 pm

dziekan pisze:
bladerunner20 pisze:nieudana Praca Zimmera I Powella Kungfu Panda.
Co?!?!? :shock:
Nieudana???? :D :shock:
Swietna zabawa podczas odsluchu!! 8)


A wracając do Gregsona to Spy Game to swietna muzyka.Najlepsza kompozycja do filmu Tony'ego Scotta ever!!!
Jestem przekonany,że Spy Game jest lepsze nawet od jego Taking Of Pelham123!!!
Jeśli chodzi o film, to zaryzykuję, że z Gregsona wygrywa Man on Fire.

A ogólnie z Scotta? Crimson Tide. Bez dwóch zdań.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59978
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

#87 Post autor: Adam » wt paź 26, 2010 17:54 pm

Paweł Stroiński pisze:A ogólnie z Scotta? Crimson Tide. Bez dwóch zdań.
toś chyba top guna nie oglądał :P
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9340
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#88 Post autor: Paweł Stroiński » wt paź 26, 2010 18:00 pm

bladerunner20 pisze: Nie zgadzam się, na przestrzeni tych kilku lat wyrobił sobie markę jednego z najelpszych kompozytorów piszących do filmów o tematyce arabskiej. Czemu Bruckheimer wziął Gregsona, a nie Zimmera?
Zimmer był producentem score'u Gregsona, więc bardzo możliwe, że Bruckheimer wziął Gregsona, dlatego że Hans nie chciał.

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9340
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#89 Post autor: Paweł Stroiński » wt paź 26, 2010 18:01 pm

Adam Krysiński pisze:
Paweł Stroiński pisze:A ogólnie z Scotta? Crimson Tide. Bez dwóch zdań.
toś chyba top guna nie oglądał :P
Ze trzy razy, ale pamiętam tylko piosenkę Morodera.

bladerunner

#90 Post autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 18:02 pm

a to dziwne bo ja pamiętam tylko piosenkę Berlina :o

ODPOWIEDZ