Dla forum FilmMusic.pl Offtop jest źródłem sukcesu. Złotą żyłą. Dlatego stworzyliśmy specjalne miejsce wypowiedzi utrzymanej w tonie, delikatnie mówiąc, luźno-frywolnym. Wszystko co uznane zostanie za Offtop trafiać będzie tutaj.
-
bladerunner
#76
Post
autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:38 pm
Koper nie pajacuj jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia, Paweł przynajmniej podał dobre argumenty...
-
bladerunner
#77
Post
autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:38 pm
DanielosVK pisze:bladu pisze:Nie zgadzam się, na przestrzeni tych kilku lat wyrobił sobie markę jednego z najelpszych kompozytorów piszących do filmów o tematyce arabskiej. Czemu Bruckheimer wziął Gregsona, a nie Zimmera?
W tym samym roku Zimmer skomponował o klasę lepsze Black Hawk Down, również miejscami o arabskim zabarwieniu.
No właśnie Black ma zabarwienie, ale Spy Game był lepszy.
-
DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
#78
Post
autor: DanielosVK » wt paź 26, 2010 16:39 pm
W którym miejscu, proszę Cię bardzo?
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
-
bladerunner
#79
Post
autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:41 pm
DanielosVK pisze:W którym miejscu, proszę Cię bardzo?
Tzn jako score, można by dywagować i może bym Ci przyznał rację. Spy Game Lepszy jest w kategorii : arabski folk

.
-
DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
#80
Post
autor: DanielosVK » wt paź 26, 2010 16:42 pm
Nie zgadzam się.
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26542
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#81
Post
autor: Koper » wt paź 26, 2010 16:43 pm
bladerunner20 pisze:Nie zgadzam się, na przestrzeni tych kilku lat wyrobił sobie markę jednego z najelpszych kompozytorów piszących do filmów o tematyce arabskiej.
Rany, uczepiłeś się tego jak rzep psiego ogona, mam znowu wklejać wymieniankę scorów lepszych od Twojego "arabskiego" HGW?
bladerunner20 pisze:Czemu Bruckheimer wziął Gregsona, a nie Zimmera?
A czemu Scott wziął Srajfelda a nie Zimmera? Tańszy, wolny, można go opierdolić z góry na dół i nie odpyskuje? Kto to wie...
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
bladerunner
#82
Post
autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:44 pm
DanielosVK pisze:Nie zgadzam się.
Co nie zmienia faktu, że obie te prace są dobre.
-
bladerunner
#83
Post
autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 16:47 pm
Koper pisze:
Rany, uczepiłeś się tego jak rzep psiego ogona, mam znowu wklejać wymieniankę scorów lepszych od Twojego "arabskiego" HGW?
Teraz? to nie ma nikogo raczej lepszego.
-
DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7893
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
#84
Post
autor: DanielosVK » wt paź 26, 2010 17:17 pm
dziekan pisze:Jestem przekonany,że Spy Game jest lepsze nawet od jego Taking Of Pelham123!!!

Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26542
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#85
Post
autor: Koper » wt paź 26, 2010 17:19 pm
bladerunner20 pisze:Teraz? to nie ma nikogo raczej lepszego.
Mnóstwo kompozytorów byłoby lepszych gdyby dostali zlecenie napisania muzyki w stylizacjach arabskich, tego to jestem pewny.

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9340
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#86
Post
autor: Paweł Stroiński » wt paź 26, 2010 17:52 pm
dziekan pisze:bladerunner20 pisze:nieudana Praca Zimmera I Powella Kungfu Panda.
Co?!?!?
Nieudana????
Swietna zabawa podczas odsluchu!!
A wracając do Gregsona to Spy Game to swietna muzyka.Najlepsza kompozycja do filmu Tony'ego Scotta ever!!!
Jestem przekonany,że Spy Game jest lepsze nawet od jego Taking Of Pelham123!!!
Jeśli chodzi o film, to zaryzykuję, że z Gregsona wygrywa Man on Fire.
A ogólnie z Scotta? Crimson Tide. Bez dwóch zdań.
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 59978
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#87
Post
autor: Adam » wt paź 26, 2010 17:54 pm
Paweł Stroiński pisze:A ogólnie z Scotta? Crimson Tide. Bez dwóch zdań.
toś chyba top guna nie oglądał

#FUCKVINYL
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9340
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#88
Post
autor: Paweł Stroiński » wt paź 26, 2010 18:00 pm
bladerunner20 pisze:
Nie zgadzam się, na przestrzeni tych kilku lat wyrobił sobie markę jednego z najelpszych kompozytorów piszących do filmów o tematyce arabskiej. Czemu Bruckheimer wziął Gregsona, a nie Zimmera?
Zimmer był producentem score'u Gregsona, więc bardzo możliwe, że Bruckheimer wziął Gregsona, dlatego że Hans nie chciał.
-
Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9340
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
-
Kontakt:
#89
Post
autor: Paweł Stroiński » wt paź 26, 2010 18:01 pm
Adam Krysiński pisze:Paweł Stroiński pisze:A ogólnie z Scotta? Crimson Tide. Bez dwóch zdań.
toś chyba top guna nie oglądał

Ze trzy razy, ale pamiętam tylko piosenkę Morodera.
-
bladerunner
#90
Post
autor: bladerunner » wt paź 26, 2010 18:02 pm
a to dziwne bo ja pamiętam tylko piosenkę Berlina
