Harry Gregson-Williams - Unstoppable (16.11.2010)

W tym miejscu piszemy o wszelkich sprawach dotyczących wydań muzyki filmowej, zarówno tych limitowanych, jak i tych nieco szerzej dostępnych. Jeśli szukasz jakiejś rzadkiej płyty, chcesz się dowiedzieć gdzie ją kupić, od kogo i za ile to jest miejsce dla Ciebie
Wiadomość
Autor
bladerunner

#76 Post autor: bladerunner » wt lis 09, 2010 20:12 pm

Mefisto pisze:Nie ogarnęli się.
Forum tez nie ogarnia :?

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#77 Post autor: Althazan » wt lis 09, 2010 21:27 pm

No jak nie ma jak jest:
"GOBBLE-GOBBLE" SALE!!!! Thanksgiving is upon us and we thought we'd celebrate by offering the following titles for only $9.98 each: NATE & HAYES, DUTCH, SPEECHLESS, DAYS OF OUR LIVES, ARMORED, LEVERAGE and CONFESSION. Sale runs through Nov. 29th. Only at www.lalalandrecords.com

On Tuesday, November 16th, at 1pm (PST), we will be making available our new releases of John Morris' HAUNTED HONEYMOON and Henry Gregson-Willams' UNSTOPPABLE.

Stay tuned for our Black Friday (Nov 26) announcement of our four end-of-year releases available on Nov. 30th!

And keep in mind the following titles go out-of-print on Dec. 3rd… LOST IN SPACE (only $4.98!), MIRRORMASK ($9.98), SPACEBALLS ($9.98), THE DEVIL'S REJECTS ($1.98) and EFFECTS ($1.98). Only at www.lalalandrecords.com

The following limited editions are almost completely sold out… BIG TROUBLE IN LITTLE CHINA, KRULL, IQ/SECONDS, A NAME FOR EVIL, and FARSCAPE CLASSICS: VOL 2.

bladerunner

#78 Post autor: bladerunner » wt lis 09, 2010 21:43 pm

a czas trwania? jakieś klipy?

Henry Gregson-Williams hehe jakoś się przyzwyczaiłem do Harry. Henry brzmi tak dostojnie.

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#79 Post autor: Althazan » wt lis 09, 2010 21:52 pm

bladerunner pisze:a czas trwania? jakieś klipy?
Klipy to będziesz miał 16-go... :lol:

bladerunner

#80 Post autor: bladerunner » wt lis 09, 2010 23:16 pm

''Harry Gregson-Williams score is very good, although it does sound very similar to THE DARK KNIGHT score, in some ways it’s better, because it really fits the feel of the picture. When these two, Gregson-Williams and Scott, get together, its always great. I did notice that there were some cues from AVP2 score too. ''


http://www.cinetalk.tv/reviews/new-movies/unstoppable/

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26523
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#81 Post autor: Koper » wt lis 09, 2010 23:30 pm

Czyli ze co? Jazda po temp-tracku?
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9329
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

#82 Post autor: Paweł Stroiński » śr lis 10, 2010 01:30 am

Niekoniecznie. Tony Scott parę razy wyciął kawałki HGW i zastąpił innym score, np. w Man on Fire pojawia się Changing Lanes Arnolda.

bladerunner

#83 Post autor: bladerunner » śr lis 10, 2010 08:49 am

''Incredible!!!!
One of the best Gregson!!!
I can't stop listening the track number 3(beautiful) and the top action track number 6,10,11.
''Who Do i Kiss First?'' i'ts amazing!!Wow!!
Great work Harry!!
Congratulations!!! ''

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34938
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

#84 Post autor: Wawrzyniec » śr lis 10, 2010 16:09 pm

Ciesze sie, ze Ci sie podoba :)
#WinaHansa #IStandByDaenerys

bladerunner

#85 Post autor: bladerunner » śr lis 10, 2010 16:09 pm

Wawrzyniec pisze:Ciesze sie, ze Ci sie podoba :)
ja jeszcze nie słuchałem to są cytaty Wawrzyńcu :P.

bladerunner

#86 Post autor: bladerunner » czw lis 11, 2010 21:45 pm

Świeżo po seansie. No i muszę przyznać jestem pod wrażeniem. Na całkiem przyzwoitym poziomie to filmidło. Oczywiście bez szaleństw, ale bez dwóch zdań lepsze od ''Metra Strachu''. Polecam się zapoznać z tą produkcją, na pewno się nie zawiedziecie.

Jeżeli chodzi chodzi o działanie muzyki w filmie. No cóż. Nie przeszkadzała a jak wiemy to już bardzo dużo :P . Niefani X-Mena, a Fani symfonicznych brzmień będą raczej zawiedzeni, bowiem to czysto elektroniczna praca + jeden średnio wyraźny zwłaszcza w filmie motyw na fortepian. Nie wiedzieć czemu Harry skopiował również całe '' The Rave'' z Man on Fire. Oczywiście z oceną wstrzymam się do odsłuchu płyty, ale już na wstępie mogę mogę powiedzieć, że to kompozycja przeznaczona raczej tylko dla fanów Gregson-Williamsa :).

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26523
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#87 Post autor: Koper » czw lis 11, 2010 22:27 pm

bladerunner pisze:mogę powiedzieć, że to kompozycja przeznaczona raczej tylko dla fanów Gregson-Williamsa :).
Aha, czyli że gówno... :?
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

bladerunner

#88 Post autor: bladerunner » czw lis 11, 2010 22:37 pm

Koper pisze:Aha, czyli że gówno... :?
Trochę to spłyciłeś Koprze, a ja z grzeczności do Harry'ego postaram się nie używać słów na k. ch. :P . Podejrzewam, że pierwszy odsłuch nie może być na trzeźwo :) .

bladerunner

#89 Post autor: bladerunner » pt lis 12, 2010 15:28 pm

ile osób zamawia ten score?

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#90 Post autor: Bucholc Krok » pt lis 12, 2010 15:35 pm

Unstoppable? Bez żartów, bladu.. :)

ODPOWIEDZ