W tym miejscu piszemy o wszelkich sprawach dotyczących wydań muzyki filmowej, zarówno tych limitowanych, jak i tych nieco szerzej dostępnych. Jeśli szukasz jakiejś rzadkiej płyty, chcesz się dowiedzieć gdzie ją kupić, od kogo i za ile to jest miejsce dla Ciebie
-
bladerunner
#31
Post
autor: bladerunner » śr paź 20, 2010 20:07 pm
Mystery Man pisze:Bladu co ty za bzdury wypisujesz

Koper do roboty, proszę utemperować blada

Ja Cię zaraz untemperuje razem z tym gejczninem

.
-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26567
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#32
Post
autor: Koper » śr paź 20, 2010 20:09 pm
Bladu - wytłumacz się z powielania cudzych postów.
A Ty Myster lepiej zajrzyj do słownika i się zorientuj co oznacza "tępo" a co "tempo".

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 60176
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#33
Post
autor: Adam » śr paź 20, 2010 20:10 pm
Koper pisze:A Ty Myster lepiej zajrzyj do słownika i się zorientuj co oznacza "tępo" a co "tempo".

EPIC FAIL Mysterego

NO CD = NO SALE
-
bladerunner
#34
Post
autor: bladerunner » śr paź 20, 2010 20:11 pm
Koper pisze:Bladu - wytłumacz się z powielania cudzych postów.
No trochę Nas Mystera i Krysińskiego poniosło i żeby potomni widzieli wypociny Mystera to je skopiował.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25370
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#35
Post
autor: Mystery » śr paź 20, 2010 20:12 pm
Adam Krysiński pisze:Koper pisze:A Ty Myster lepiej zajrzyj do słownika i się zorientuj co oznacza "tępo" a co "tempo".

EPIC FAIL Mysterego

Na szybkiego pisałem, ciężko tak jednocześnie słuchać i pisać

-
bladerunner
#36
Post
autor: bladerunner » śr paź 20, 2010 20:13 pm
winny się tłumaczy. Fail to Fail.
Ostatnio zmieniony śr paź 20, 2010 20:13 pm przez bladerunner, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26567
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#37
Post
autor: Koper » śr paź 20, 2010 20:13 pm
bladerunner20 pisze:No trochę Nas Mystera i Krysińskiego poniosło i żeby potomni widzieli wypociny Mystera to je skopiował.
Ty też masz problemy z językiem ojczystym?
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
bladerunner
#38
Post
autor: bladerunner » śr paź 20, 2010 20:14 pm
Koper pisze:bladerunner20 pisze:No trochę Nas Mystera i Krysińskiego poniosło i żeby potomni widzieli wypociny Mystera to je skopiował.
Ty też masz problemy z językiem ojczystym?
Jakiś problem?

.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25370
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#39
Post
autor: Mystery » śr paź 20, 2010 20:18 pm
bladerunner20 pisze:Koper pisze:bladerunner20 pisze:No trochę Nas Mystera i Krysińskiego poniosło i żeby potomni widzieli wypociny Mystera to je skopiował.
Ty też masz problemy z językiem ojczystym?
Jakiś problem?

.
Druga strona offtopu, a na pytanie o bębenki nikt nie odpowiedział

-
bladerunner
#40
Post
autor: bladerunner » śr paź 20, 2010 20:20 pm
Na dzisiaj mi starczy idę papapa.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25370
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#41
Post
autor: Mystery » sob lis 13, 2010 10:37 am
Ale Clemmensen walną reckę . Tekst świetny, może każdy sezon opisany trochę na chybcika, ale zawarta jest tu większość ważniejszych informacji, spostrzeżeń i wniosków.
http://www.filmtracks.com/titles/lost.html
In the case of "Lost," let the Season Four album serve as your first taste of one of the most outstanding overall achievements in the history of television music.
Ciekawe co na to Mefisto

-
bladerunner
#42
Post
autor: bladerunner » sob lis 13, 2010 11:41 am
a co najważniejsze oceny nie fanbojskie ..

-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25370
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#43
Post
autor: Mystery » sob lis 13, 2010 11:54 am
bladerunner pisze:a co najważniejsze oceny nie fanbojskie ..

W sumie to ta się najbardziej liczy

Music as Written for the Series:
*****
Recenzja ta jest pisana dla kompletnego laika i poszczególne oceny są wystawiane względem całości, jako przestroga i zachęta. Jakbym jako pierwszy usłyszał sezon 2 albo 5, oceny były by zapewne podobne

Dlatego pisze, żeby zaczynać od 4 i 6, tudzież 1. Jakby pisał recenzję każdego soundtracka jako autonomiczne dzieło, to zapewne każdy miał by ocenę o oczko wyższą. Przecież, trójka dla jednynki? Come on!

-
Mefisto
#44
Post
autor: Mefisto » sob lis 13, 2010 16:37 pm
Mystery Man pisze:Ciekawe co na to Mefisto

Mefisto został rozwalony muzą z ostatniego sezonu i sezon 4 mu jebie

Ale jeśli miałbym skomentować to stwierdzenie, to tylko tak, że jest ono upośledzone - tylko i wyłącznie od pierwszej płyty można zaczynać znajomość z tą serią.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25370
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#45
Post
autor: Mystery » sob lis 13, 2010 18:11 pm
Mefisto został rozwalony muzą z ostatniego sezonu i sezon 4 mu jebie
W sumie tak, samo "The End" jest chyba lepsze od muzyki z 4 sezonu

Nowe Parting Words jest kozackie
Mefisto pisze:Ale jeśli miałbym skomentować to stwierdzenie, to tylko tak, że jest ono upośledzone - tylko i wyłącznie od pierwszej płyty można zaczynać znajomość z tą serią.
Co racja, to racja
