Poledouris - The Legend of...

W tym miejscu piszemy o wszelkich sprawach dotyczących wydań muzyki filmowej, zarówno tych limitowanych, jak i tych nieco szerzej dostępnych. Jeśli szukasz jakiejś rzadkiej płyty, chcesz się dowiedzieć gdzie ją kupić, od kogo i za ile to jest miejsce dla Ciebie
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#121 Post autor: Bucholc Krok » pn wrz 21, 2009 21:06 pm

Althazan pisze:Współczesne płyty także chodzą lepiej. Japończycy remasterują większość materiałów przed tłoczeniem - efekty są jak opisane wyżej...
Jeśli komuś zależy na jakości to ma problem..
M.in. dostałem jeszcze świetne "Il Grande Torino" Donaggio, japońskie wydanie "More Braveheart", rosyjskie "Vpered, Gadermariny!" (jako część wymiany z kolei z kolekcjonerem z Japonii), a oddałem m.in. Trylogię, Alive i An American Tail - Fievel Goes West (wszystkiego miałem po dwa egzemplarze 8)).
Wymienialiście się na nówki? I jak rozwiązaliście kwestię wymiany, gdy to robiliście pierwszy raz? Chodzi mi o to, że na oszusta można trafić wszędzie, niestety..

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#122 Post autor: Althazan » pn wrz 21, 2009 22:08 pm

Bucholc Krok pisze:Jeśli komuś zależy na jakości to ma problem..
Ja nie mam, sukcesywnie wymieniam wszystko na wydania japońskie... ;)
Bucholc Krok pisze:Wymienialiście się na nówki? I jak rozwiązaliście kwestię wymiany, gdy to robiliście pierwszy raz? Chodzi mi o to, że na oszusta można trafić wszędzie, niestety..
Ja dostałem nówki, w folii. Wysłałem nówki, bez folii. A pytanie o zaufanie? Hmmm... Jak się jest w tym gronie już od ładnych paru lat, to mniej więcej zna się ludzi (wystarczy nick). Gdyby ktoś zrobił jakąś przewałkę, żadnej wymiany nigdzie już by nie zrobił - za mała nisza, żeby się ukryć...
Po prawdzie to pytanie jest takie strasznie "polskie"... ;) Ja wiem, że obowiązuje zasada ograniczonego zaufania, ale jak wystawić głowę trochę wyżej od naszego bagienka - to nie jest tak źle... :) Wymiany pozwalają na poznanie świetnych ludzi (tych mniej świetnych także, oczywiście) i bardzo rozszerzają możliwości zdobycia upragnionych scorów w rozsądnych cenach.

Acha, jeszcze jedno o Rozsy z FSM-u - ma być limit 2000szt., więc poleży...

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#123 Post autor: Bucholc Krok » wt wrz 22, 2009 08:04 am

Althazan pisze:Ja nie mam, sukcesywnie wymieniam wszystko na wydania japońskie... ;)
Kwestia pieniędzy, jak w przypadku każdego (prawie) hobby.. :)
Po prawdzie to pytanie jest takie strasznie "polskie"... ;)
Mnie się zdaje, że jest jednak zarówno 'polskie', jak i 'japońskie', 'belgijskie' czy 'brazylijskie'. ;)
Ja wiem, że obowiązuje zasada ograniczonego zaufania,
No właśnie.. i chyba w każdym kraju jest podobnie? Może samo stwierdzenie 'jakie to polskie' jest właśnie takie 'polskie'? :D
ale jak wystawić głowę trochę wyżej od naszego bagienka - to nie jest tak źle... :)
A to jednak uważasz, że u nas jest tak źle? ;):D Nadziałeś się już kiedyś?
Wymiany pozwalają na poznanie świetnych ludzi (tych mniej świetnych także, oczywiście) i bardzo rozszerzają możliwości zdobycia upragnionych scorów w rozsądnych cenach.
To oczywiste.. i chyba z punktu widzenia obywatela każdego kraju tak jest...
Acha, jeszcze jedno o Rozsy z FSM-u - ma być limit 2000szt., więc poleży...
No i dobrze. :) Oby leżał tak długo jak BOX Bernsteina. Niewiele mniej będzie kosztował, zresztą.

"FSM Box 04 will be available probably in mid to late October."

Jeśli tak, to tym bardziej nie ma się co przejmować. :) 'Korka' w przyszłym tygodniu nie będzie.. A jeszcze dodatkowo w październiku i listopadzie rzuty Intrady będą tylko 2 razy w miesiącu (jeśli dobrze liczę).

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#124 Post autor: Althazan » wt wrz 22, 2009 19:50 pm

Bucholc Krok pisze:Mnie się zdaje, że jest jednak zarówno 'polskie', jak i 'japońskie', 'belgijskie' czy 'brazylijskie'. ;)
No właśnie o to chodzi, że polskie - tak, a inne - już nie tak bardzo. Jak uzgadniasz wymianę, to musisz zaufać, choć możesz kulturalnie podać swój nick z platform aukcyjnych jako swoje referencje, albo - jak ktoś jest właśnie podejrzliwy - prosi innych forumowiczów o rekomendacje. Jednak w 98% po prostu się uzgadnia co wymieniamy na co i wysyłamy.
No właśnie.. i chyba w każdym kraju jest podobnie? Może samo stwierdzenie 'jakie to polskie' jest właśnie takie 'polskie'? :D
Z mojego doświadczenia wynika, że takiej "zawiści" i podejrzliwości jak u nas to nigdzie nie ma... Właściwie to może i normalne bo ludzie z reguły przenoszą zachowania, na jakie się natykają we własnym kraju. Wiadomo, że jak się zaufa, a potem sparzy - to jest ból, ale mnie się to w wymianach zagranicznych jeszcze (odpukać) nie zdarzyło, a wymieniałem zestawy płyt kosztujące naprawdę sporo. A w Polsce? Wystarczy poczytać komentarze allegro. Mnie "w domu" też nikt nie "zrolował", choć raz było bardzo, bardzo blisko...

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#125 Post autor: Althazan » wt wrz 22, 2009 20:36 pm

Zawartość następnych płyt z BOX-u Rozsy:

DISC 3 of 15 Subject to change
Quo Vadis (1951)
Music Composed and Conducted by Miklós Rózsa
Performed by the BBC Chorus and
the Royal Philharmonic Orchestra
Music and Effects Reconstruction
*Contains Sound Effects
1. Intermezzo 3:14
2. Prelude/Drums (Appian Way) 1:38
3. Marcus’ Chariot* 0:30
4. Lygia* 2:57
5. Marcus and Lygia/Preghiera/
Hymn of the Vestal Virgins* 5:39
6. Hail Nero March 4:13
7. Eunice/The Hostage* 1:16
8. The Banquet of Nero—Roman Bacchanale 3:09
9. Syrian Dance 1:51
10. The Burning of Troy 1:04
11. Siciliana Antiqua* 3:55
12. Escape* 1:09
13. Petronius and Eunice* 1:44
14. Chilo* 1:11
15. Jesu Lord 1:06
16. Resurrection Hymn 1:11
17. Vae Victis/Caritas* 2:04
18. Mea Culpa* 1:12
19. Non Omnia Vincit Amor* 2:32
20. Temptation/Eunice’s Song at Antium* 4:25
21. Petronius’ Presentiment/
The Women’s Quarters of Nero* 3:06
22. Chariot Chase* 2:18
23. The Burning of Rome (Nero’s Fire Song)* 0:57
24. Tu es Petrus/Meditation of Petronius* 3:44
25. Petronius’ Decision* 0:47
26. The Vision of Peter/
Petronius’ Banquet Music* 2:16
27. Petronius’ Death (Parts 1 and 2) 2:05
28. Ave Caesar 0:54
29. Aftermath* 0:38
30. Hymen* 3:38
31. Ecce Homo Petrus* 1:07
32. Finis Poppaea 2:18
33. Nero’s Suicide/Galba’s March/Finale* 5:13
34. Epilogue 2:31
Total Disc Time: 78:46

DISC 4 of 15 subject to change
Quo Vadis (1951)
Soundtrack Album
1. Quo Vadis Prelude 1:24
2. Assyrian Dance 1:51
3. Lygia 3:15
4. Roman Bacchanal 3:11
5. Siciliana Antiqua 2:02
6. Hymn of the Vestal Virgins 1:03
7. Hail Nero, Triumphal March 2:15
8. Jesu, Lord 1:06
9. Chariot Chase 1:53
10. Invocation to Venus 1:18
11. Petronius’ Meditation and Death 3:19
12. Miracle—Finale 3:19
Total Time: 26:19
Pre-Recordings
13. Burning of Troy (Robert Brink, baritone) 2:00
14. Nero’s Fire Song (Robert Brink, baritone) 0:44
15. Nero’s Fire Song (Robert Brink, baritone) 0:14
16. Invocation to Venus
(Mary Jane Smith, soprano) 1:33
17. Final Chorus (chorus with piano and organ) 1:49
18. Fertility Hymn (female voices with harp, flute,
oboe, percussion) 1:06
19. Petronius’ Banquet
(harp, flute, oboe, percussion) 1:16
20. Assyrian Dance 1:33
21. Assyrian Dance (slower version) 1:39
22. Nero’s Fire Song
(Paul Keast, baritone; J. Rubenoff, piano) 1:53
23. The Burning of Troy (Paul Keast, baritone;
J. Rubenoff, piano) 2:17
24. Dance of the Roman Priests
(piano and drums) 0:45
Total Time: 17:15
Pre-Recording Marches
25. Hail Nero (slow tempo) 6:23
26. Hail Nero (medium tempo 5:20
27. Hail Nero (fast tempo) 4:49
28. Hail Galba (slow version) 2:01
Total Time: 18:40
Pre-Recording Fanfares
29. Fanfares to Triumph (close) 0:46
30. Fanfares to Triumph (distant) 0:46
31. Fanfare A 0:28
32. Fanfare D (stereo) 0:21
33. Fanfare E (long version) 0:23
34. Fanfare E (short version) 0:10
Total Time: 3:05
Original Soundtrack Fanfares
35. First, Second and Third Fanfares for Nero 0:36
36. Fanfare for Wrestlers (outtake) 0:10
37. Fourth Fanfare for Nero 0:16
38. First and Second Arena Fanfares 0:22
39. Fanfare for Burning 0:11
40. Fifth Fanfare for Nero 0:11
41. Fanfare for Lygia 0:11
42. Fanfare for Bull 0:11
Total Time: 2:23
Additional and Alternate Cues
43. Burning of Rome (Irish harp sweeteners) 1:26
44. Nero’s Suicide/Galba’s March/Finale
(score only) 3:27
Total Time: 4:28
Total Disc Time: 72:37

Disc 11 of 15 subject to change
Tip on a Dead Jockey (1957)
Music Composed and Conducted by Miklós Rózsa
1. Main Title 1:34
2. Madrid/Good Riddance 1:16
3. Crash 2:35
4. Phyllis Arrives 1:29
5. Double Talk 3:25
6. Accident 2:39
7. Short Story 1:22
8. Worried/Undecided/Hideout 3:48
9. Accusations 2:50
10. Farewell 1:06
11. Take Off/Cairo 5:33
12. Finale 1:02
Total Time: 29:01
Bonus Tracks
13. The Happy Idiot Waltz 2:07
14. Madame Bovary Waltz 4:05
15. Improvisation 1:15
16. Red Chips (Hans J. Salter) 3:13
17. Take Off, Part 1 (alternate) 2:05
Total Time: 12:53

Madame Bovary (1949)
Music Composed and Conducted by Miklós Rózsa
Additional Bonus Tracks
18. Prelude/Romance (album track) 3:11
19. Torment/Passepied (album track) 3:12
20. Emma’s Waltz (2nd pre-recording) 3:44
21. Ave Maria (pre-recording) 2:13
22. Mazurka in F-sharp Minor (Chopin)
(pre-recording) 0:37
23. Trianon (A. Lachaume) (pre-recording) 1:04
24. Bitte Schöne Polka (J. Strauss Jr.)
(pre-recording) 0:56
25. Banditen Galop (J. Strauss Jr.) (pre-recording) 0:48
26. Emma’s Waltz (1st pre-recording) 4:03
27. French Medley 2:48
28. Holy Unction (Red Danube recording) 1:13
29. Madame Bovary Waltz
(Valley of the Kings alternate) 2:30
Total Time: 26:48

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#126 Post autor: Bucholc Krok » wt wrz 22, 2009 22:54 pm

Althazan pisze:
A w Polsce? Wystarczy poczytać komentarze allegro. Mnie "w domu" też nikt nie "zrolował", choć raz było bardzo, bardzo blisko...
Na Allegro jest prosta zasada - trzeba dokładnie o wszystko pytać. Bo jeśli nie spytasz, to później są nerwy. :) Oczywiście pomijam ordynarne oszustwa, kiedy sprzedawca po prostu kłamie. Kiedyś znajomy kupił na Allegro jakąś płytę w folii i po przyjściu okazało się, że płyta była w folii śniadaniowej. :D Na Ebayu też trzeba dopytywać. Nie ma zasady, że tu można wierzyć, a gdzie indziej nie. Pisałem już o SAE.. Oczywiście jeśli ma się kogoś sprawdzonego, to co innego.

Wracając do tej lepszej jakości płyt japońskich. Czy sprawdzałeś też wydania analogowe?

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#127 Post autor: Althazan » wt wrz 22, 2009 22:56 pm

Bucholc Krok pisze:Wracając do tej lepszej jakości płyt japońskich. Czy sprawdzałeś też wydania analogowe?
Niestety, nie jestem fanem analogu, może nie to pokolenie ;) Dorastałem razem z płytą kompaktową... :)

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#128 Post autor: Bucholc Krok » wt wrz 22, 2009 23:09 pm

Mnie w zasadzie analogi też ominęły, choć w domu były różne pozycje w tym kilka bajek. :) Co by jednak nie pisać, to CD-ki już tak nie pachną i jeśli jest w nich jakaś magia, to znacznie mniejsza niż w analogach. ;)

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#129 Post autor: Althazan » śr wrz 23, 2009 08:11 am

Bucholc Krok pisze:Co by jednak nie pisać, to CD-ki już tak nie pachną i jeśli jest w nich jakaś magia, to znacznie mniejsza niż w analogach. ;)
Zgoda, dlatego polecam wydania japońskie - tu magia jest dużo większa... ;)

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#130 Post autor: Bucholc Krok » śr wrz 23, 2009 10:46 am

Ale z czego ona wynika (chwilowo pomińmy jakość dźwięku)? Z obi dodawanego do każdej płyty? A może niezrozumiałych japońskich 'krzaczków'? :)
BTW: większość japońskich edycji kupujesz w ichnich sklepach, czy od jakiegoś Japończyka? Bo przy większych ilościach i cle można pójść z torbami. :) Chyba najlepiej mieć kogoś, kto tam kupuje i przesyła, co daje gwarancję, że podatku nie będzie..

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#131 Post autor: Althazan » śr wrz 23, 2009 12:42 pm

Bucholc Krok pisze:Ale z czego ona wynika (chwilowo pomińmy jakość dźwięku)? Z obi dodawanego do każdej płyty? A może niezrozumiałych japońskich 'krzaczków'? :)
Już pisałem: jakość dźwięku jest dla mnie najważniejsza, ale równie ważne są jakość papieru, zawartość wkładki/książeczki (dodatkowe zdjęcia), no i te inne okładki (!) - to drugi największy plus :) OBI oczywiście też ma swój urok. Jak ktoś raz zasmakuje w japońskich wydaniach - trudno mu już patrzeć na regularne...
Bucholc Krok pisze:BTW: większość japońskich edycji kupujesz w ichnich sklepach, czy od jakiegoś Japończyka? Bo przy większych ilościach i cle można pójść z torbami. :) Chyba najlepiej mieć kogoś, kto tam kupuje i przesyła, co daje gwarancję, że podatku nie będzie..
Święte słowa. Najlepiej mieć znajomego/znajomych w Japonii. 8)
W "sklepach" kupuję jakieś 10-20%, reszta od znajomych.

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#132 Post autor: Bucholc Krok » śr wrz 23, 2009 15:35 pm

Althazan pisze:ale równie ważne są jakość papieru,
Niewiele tego mam, ale jakichś specjalnych różnic nie zauważyłem. Może tylko w kilku przypadkach. Np. książeczka (a raczej złożony plakat) dołączona do pewnej płyty Kitaro jest zrobiona z takiego szorstkiego papieru, który wygląda jakby miał się zaraz rozlecieć. :) Pozostałe są jakby z grubszego papieru zrobione.
zawartość wkładki/książeczki (dodatkowe zdjęcia),
Tutaj też jakichś ekstra dodatków w swoich nie znalazłem. Zwykłe białe wkładki (nie licząc książeczki właściwej) zadrukowane ichnimi 'krzaczkami'. Widać miałem pecha. ;) Ale zaskoczyły mnie kiedyś dołączone do 2 amerykańskich płyt mapy. W japońskich edycjach chyba to się nie zdarza? :)
no i te inne okładki (!) - to drugi największy plus :)
W tym przypadku także nie widzę u siebie specjalnych różnic. Ogólnie różnią się tym, że zamiast angielskich napisów mam japońskie. I to też w mniejszości. Które ze ścieżek wydanych w Japonii (z tych, które masz) mają zupełnie odmienne okładki? Przyjmijmy, że Pan Tadeusz miał w połowie zmienioną. :)
W "sklepach" kupuję jakieś 10-20%, reszta od znajomych.
A w których sklepach kupujesz?

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#133 Post autor: Althazan » śr wrz 23, 2009 20:59 pm

Bucholc Krok pisze:Niewiele tego mam, ale jakichś specjalnych różnic nie zauważyłem. Może tylko w kilku przypadkach. Np. książeczka (a raczej złożony plakat) dołączona do pewnej płyty Kitaro jest zrobiona z takiego szorstkiego papieru, który wygląda jakby miał się zaraz rozlecieć. :) Pozostałe są jakby z grubszego papieru zrobione.
Może akurat wydania Kitaro nie są najlepszym przykładem? Pisałem już - najlepszy przykład to wydania Volcano Records - dzisiaj Gremliny 2 z Volcano poszły na eBayu za $61 - mniej więcej taka różnica w jakości jest pomiędzy wydaniami jak między cenami... ;)
Bucholc Krok pisze:Tutaj też jakichś ekstra dodatków w swoich nie znalazłem. Zwykłe białe wkładki (nie licząc książeczki właściwej) zadrukowane ichnimi 'krzaczkami'. Widać miałem pecha. ;) Ale zaskoczyły mnie kiedyś dołączone do 2 amerykańskich płyt mapy. W japońskich edycjach chyba to się nie zdarza? :)
Chyba faktycznie miałeś pecha. Jest oczywiście sporo wydań, które nie różnią się znacznie od regularnych (np. "Bad Girls" - także w środku "wkładki" jest białe nic ;)), ale jednak większość z nich ma więcej stron, więcej zdjęć, no i inne okładki.
Pan Tadeusz nie ma "w połowie zmienionej" okładki. To jest zupełnie inna okładka, inna kolorystyka, tło... No OK, postaci są te same... :lol:
Inne okładki mają płyty:
Blue Velvet (Badalamenti)
The Time Machine (Badelt)
Agent Secrets (Coulais)
Universal Soldier The Return (Davis)
Ant Bully (Debney)
Il Conformista (Delerue)
The Luzhin Defence (Desplat)
Birth (Desplat)
The Golden Compass (Desplat)
The Quest (Edelman)
To Die For (Elfman)
Charlie And The Chocolate Factory (Elfman)
Terminator 2 Judgment Day z Volcano (Fiedel)
Star Trek (Giacchino)
Legend (Goldsmith)
Chain Reaction (Goldsmith)
Planet Of The Apes (Goldsmith)
L.A. Confidential (Goldsmith)
The Mephisto Waltz / The Other (Goldsmith)
U.S. Marshals (Goldsmith)
Small Soldiers (Goldsmith)
The 13th Warrior (Goldsmith)
Hollow Man (Goldsmith)
Total Recall: The Deluxe Edition (Goldsmith)
The Final Conflict: Omen III: The Deluxe Edition (Goldsmith)
Along Came A Spider (Goldsmith)
First Blood (Goldsmith)
Kingdom of Heaven (Gregson-Williams)
The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian (Gregson-Williams)
Red Heat (Horner)
Steamboy (Jablonsky)
Cliffhanger (Jones)
Total Eclipse (Kaczmarek)
Lost Souls (Kaczmarek)
The Winter Guest (Kamen)
Die Hard 2 z Volcano (Kamen)
Avalon (Kawai)
Pan Tadeusz (Kilar)
Brother Bear (Mancina)
Soldier (McNeely)
Hercules (Menken)
Maddalena (Morricone)
Pan's Labyrinth (Navarrete)
The Green Mile (Newman)
In The Bedroom (Newman)
White Oleander (Newman)
Wall-E (Newman)
Guilty by Suspicion (Howard)
Just Cause (Howard)
Dinosaur (Howard)
Atlantis: The Lost Empire (Howard)
Vertical Limit (Howard)
Blood Diamond (Howard)
Michael Clayton (Howard)
Charlie Wilson's War (Howard)
The Happening (Howard)
Defiance (Howard)
Duplicity (Howard)
Robocop 3 (Poledouris)
Wind (Poledouris)
Hot Shots! Part Deux (Poledouris)
On Deadly Ground (Poledouris)
Under Siege 2 Dark Territory (Poledouris)
The Cider House Rules (Portman)
Paycheck (Powell)
Robots (Powell)
Ice Age: The Meltdown (Powell)
Ice Age: Dawn Of The Dinosaurs (Powell)
Damage (Preisner)
Olivier Olivier / Europa Europa (Preisner)
Deep Blue Sea (Rabin)
The 6th Day (Rabin)
The One (Rabin)
The Fifth Element (Serra)
Predator 2 (Silvestri)
Father Of The Bride (Silvestri)
The Quick and the Dead (Silvestri)
Volcano (Silvestri) - edycja specjalna z okładką 3D
The Abyss (Silvestri) - zarówno Volcano jak i SLCS mają inne okładki
Lara Croft Tomb Raider: The Cradle Of Life (Silvestri)
Van Helsing (Silvestri)
The Wild (Silvestri)
Crouching Tiger, Hidden Dragon (Tan Dun)
Hero (Tan Dun)
Timeline (Tyler)
Spirit (Fearless) (Umebayashi)
Sleepers (Williams)
Seven Years In Tibet (Williams)
Jaws: Anniversary Collector's Edition z Volcano (Williams)
Angela's Ashes (Williams)
Sayuri (Memoirs Of A Geisha) (Williams)
The Shipping News (Young)
Driving Miss Daisy (Zimmer) - zarówno Volcano jak i SLCS mają inne okładki
Green Card z Volcano (Zimmer)
Pearl Harbor (Zimmer)
The Da Vinci Code (Zimmer) - dodatkowa zewnętrzna obwoluta
Pirates Of The Caribbean: At World's End (Zimmer)
Frost / Nixon (Zimmer)
Angels & Demons (Zimmer)
plus masa płyt Joe Hisaishi'ego i Taro Iwashiro.
Piszę ze spisu (nie mam okładek przed oczami), więc nie wiem, czy czegoś nie przeoczyłem...
Przykładowo tak wygląda Cliffhanger "po japońsku":
http://img188.imageshack.us/img188/3214 ... 283735.jpg
http://img228.imageshack.us/img228/4797 ... 299181.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/2444 ... 312982.jpg
http://img169.imageshack.us/img169/9634 ... 323018.jpg
http://img401.imageshack.us/img401/9600 ... 333608.jpg
I niech ktoś powie, że nie jest ładniejszy od wydania regularnego...:!:
Bucholc Krok pisze:A w których sklepach kupujesz?
Mam znajomego, który ma sklep w Japonii :) Nawet nie wiem, czy ma stronkę, bo wszystko załatwiam mailem. A polecam:
www.cdjapan.co.jp
www.hmv.co.jp
...no i polecam google... :)

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#134 Post autor: Bucholc Krok » śr wrz 23, 2009 22:20 pm

Althazan pisze: Może akurat wydania Kitaro nie są najlepszym przykładem?
Niestety, nie znam 'drugich' wydań i nie mam porównania (poza okładkami oczywiście). Jeśli kupuję to jedno wydanie, choć są wyjątki. W przypadku tego kompozytora chyba tylko jeden (Kitaro niektóre płyty wydaje tylko w Japonii, więc nie ma wyboru :) ). No i w tym jednym przypadku japońskie jest najlepsze. Przynajmniej jeśli chodzi o papier.
Pisałem już - najlepszy przykład to wydania Volcano Records - dzisiaj Gremliny 2 z Volcano poszły na eBayu za $61 - mniej więcej taka różnica w jakości jest pomiędzy wydaniami jak między cenami... ;)
Ale nowa czy używana?
Pan Tadeusz nie ma "w połowie zmienionej" okładki. To jest zupełnie inna okładka, inna kolorystyka, tło... No OK, postaci są te same... :lol:
Chyba zgodzisz się, że w porównaniu z tymi okładkami Secret Garden, które wyżej wkleiłem, różnica między PT japońskim, a polskim jest raczej taka sobie? ;)
Inne okładki mają płyty:
(..)
The 13th Warrior (Goldsmith)
Chodzi o wydanie Volcano? Na SC okładka jest niemal identyczna jak amerykańska Varese. :) To niemieckie wydanie Colosseum jest inne.
Hollow Man (Goldsmith)
Piszę ze spisu (nie mam okładek przed oczami), więc nie wiem, czy czegoś nie przeoczyłem...
Sporo.. choć tego 13-tego wojownika wybrałem wyrywkowo. :)
Przykładowo tak wygląda Cliffhanger "po japońsku":
I niech ktoś powie, że nie jest ładniejszy od wydania regularnego...:!:
Rzeczywiście. 'Nasze' trochę słabe.. Choć grafika na samym CD-ku taka sobie. Jednak daleko jej do 'urody' klubowych CD-ków Varese, które uważam za wyjątkowo szpetne. :)
BTW: Widzę, że też trzymasz płyty w torebkach foliowych. :) One są polskiej produkcji? Swoje kupowałem przez Allegro, ale coś mi pękają. Szczególnie te do BOX-ów. Jakieś 10 lat temu dostałem kilka sztuk niemieckich i do dzisiaj mi trzymają, a te takie słabe..
Mam znajomego, który ma sklep w Japonii :) Nawet nie wiem, czy ma stronkę, bo wszystko załatwiam mailem. A polecam:
www.cdjapan.co.jp
www.hmv.co.jp
Przetestuję przy najbliższej okazji. Mam nadzieję, że przy założeniu konta nie będzie tyle zabawy jak kiedyś miałem z Amazonem. :)
Rzuciłem okiem i pierwszy widzę po angielsku. W drugim pojawiły się krzaki.
...no i polecam google... :)
Google coś nie chce się dzielić swoimi doświadczeniami. ;)

Awatar użytkownika
Althazan
+ Georges Delerue +
Posty: 3638
Rejestracja: wt lut 24, 2009 14:28 pm

#135 Post autor: Althazan » śr wrz 23, 2009 23:02 pm

Bucholc Krok pisze:Ale nowa czy używana?
No przecież nie tak trudno chyba poszukać... Ale jak kogoś bolą palce:
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0478051881
Płyta używana.
Chyba zgodzisz się, że w porównaniu z tymi okładkami Secret Garden, które wyżej wkleiłem, różnica między PT japońskim, a polskim jest raczej taka sobie? ;)
Jak jest choćby tło innego odcieniu - to jest inna. Kropka.
Chodzi o wydanie Volcano [The 13th Warrior]? Na SC okładka jest niemal identyczna jak amerykańska Varese. :) To niemieckie wydanie Colosseum jest inne.
OK, może i racja, pisałem, że nie mam ich przed oczami...
Hollow Man przecież jest na SC - widać, że okładka jest inna.
Choć grafika na samym CD-ku taka sobie.
To polecam Predatora 2 albo Terminatora - śliczne "picture CD"... :)
BTW: Widzę, że też trzymasz płyty w torebkach foliowych. :) One są polskiej produkcji? Swoje kupowałem przez Allegro, ale coś mi pękają. Szczególnie te do BOX-ów. Jakieś 10 lat temu dostałem kilka sztuk niemieckich i do dzisiaj mi trzymają, a te takie słabe..
Nie trzymam. Może największe rarytasy... ;)
Większość trzymam bez folii (OBI zakładam za przednią wkładkę/ książeczkę). Cliffhanger szedł na sprzedaż, więc musiał być w folii. A folii mam dużo, bo dużo japończyków kupuję, ale żadnej nie mam "polskiej", kupiłem raz 100szt. w Japonii za $6,50 - o ile mnie pamięć nie myli... Japońskie też się urywają, ale... jak są bardzo stare. W nowych mi się to nie zdarza.
Rzuciłem okiem i pierwszy widzę po angielsku. W drugim pojawiły się krzaki.
Grunt to dobrze poczytać, na pewno znajdziesz rozwiązanie (polecam szukanie słowa "ENGLISH").

ODPOWIEDZ