W tym miejscu piszemy o wszelkich sprawach dotyczących wydań muzyki filmowej, zarówno tych limitowanych, jak i tych nieco szerzej dostępnych. Jeśli szukasz jakiejś rzadkiej płyty, chcesz się dowiedzieć gdzie ją kupić, od kogo i za ile to jest miejsce dla Ciebie
-
Wraith
- Szofer w RCP
- Posty: 197
- Rejestracja: wt paź 26, 2010 14:34 pm
#18
Post
autor: Wraith » wt gru 13, 2011 20:27 pm
Ale ja wiem, że to w dużej części kopia LOTRa. Czwórkę oglądałem dziesiątki razy od kiedy miałem 5-6 lat. Wychowałem się na nim, a muzyka we mnie wrosła, więc mogę mieć (i pewnie mam) spaczone spojrzenie na ten soundtrack. Nic na to nie poradzę. Po prostu cholernie go lubię

-
muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
#19
Post
autor: muaddib_dw » wt gru 13, 2011 20:50 pm
Wraith pisze:Ale ja wiem, że to w dużej części kopia LOTRa. Czwórkę oglądałem dziesiątki razy od kiedy miałem 5-6 lat. Wychowałem się na nim, a muzyka we mnie wrosła, więc mogę mieć (i pewnie mam) spaczone spojrzenie na ten soundtrack. Nic na to nie poradzę. Po prostu cholernie go lubię

Najważniejsze, że tobie się podoba

-
muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
#20
Post
autor: muaddib_dw » wt gru 13, 2011 20:53 pm
kiedyśgrześ pisze:
wybór utworów jest tendencyjny


Jasne, każdy z nich to utwór otwierający płytę czyli Main Theme

-
Wraith
- Szofer w RCP
- Posty: 197
- Rejestracja: wt paź 26, 2010 14:34 pm
#21
Post
autor: Wraith » wt gru 13, 2011 22:58 pm
BTW - Goldsmith też siebie kopiował, choć nie tak ostentacyjnie. Przykładowo - Star Trek: The Motion Picture słychać w Poltergeiście a Star Trek: First Contact w First Knight.
-
muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
#22
Post
autor: muaddib_dw » śr gru 14, 2011 20:04 pm
[quote="Wraith"]BTW - Goldsmith też siebie kopiował, choć nie tak ostentacyjnie. Przykładowo -
Star Trek: The Motion Picture słychać w
Poltergeiście
Chodzi tobie o wykorzystanie cymbałów wodnych i dęciaków

Jedyne podobieństwo wynika z wykorzystania tego samego instrumentarium, natomiast nie ma tej samej melodii jak to jest w przypadku Leosia

-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 59903
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#23
Post
autor: Adam » wt sty 31, 2012 17:08 pm
#FUCKVINYL
-
Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10435
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
-
Kontakt:
#24
Post
autor: Ghostek » wt sty 31, 2012 19:01 pm
Bieda, a nie geniusz.
Na prawdę nie rozumiem szału na punkcie tej ścieżki.
-
muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
#25
Post
autor: muaddib_dw » wt sty 31, 2012 19:34 pm
Tomasz Goska pisze:Bieda, a nie geniusz.
Na prawdę nie rozumiem szału na punkcie tej ścieżki.
Dla Adama wszystko co nie jest sygnowane nazwiskiem Williamsa to geniusz

-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 59903
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#26
Post
autor: Adam » wt sty 31, 2012 19:41 pm
ciekawe czemu zatem score Rosenmana jest uważany ogółem za jeden z najlepszych Traków?

ta recka nie jest wyjątkiem.. a to że Wam się nie podoba to trudno.
#FUCKVINYL
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 59903
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#28
Post
autor: Adam » wt sty 31, 2012 20:18 pm
cicho

#FUCKVINYL