
POLSKIE KINO - dyskusja
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
No dobra, ale w tym przypadku nie chodzi o polskie akcenty, tylko o polski sukces. Całkowicie zasłużony. Ja byłem w kinie i od pierwszego kadru film mi się podobał. Kwestia gustu. No ale skoro wzgardzacie plumkaniem, to jak macie się zachwycić subtelnym kinem
Nie, żebym na Was wrzucał, ale po prostu mówię: inna wrażliwość.

- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34960
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
O wypraszam sobiehp_gof pisze: Nie, żebym na Was wrzucał, ale po prostu mówię: inna wrażliwość.


#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Napisałem: INNA wrażliwość, a nie BRAK wrażliwości!
Owszem, wzruszasz się, jak leci ckliwy motyw, ale jak jest plumkanie, to na Ciebie to nie działa
U mnie odwrotnie. A w zasadzie to u mnie i jedno i drugie 



Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Serio w Niemczech ten film nie ma żadnych ograniczeń wiekowych?


- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
A co ma do rzeczy wrażliwość z niedoróbkami technicznymi, powtarzaniem wątku z "Pokłosia" i historyjką prostą jak drut?hp_gof pisze:Napisałem: INNA wrażliwość, a nie BRAK wrażliwości!Owszem, wzruszasz się, jak leci ckliwy motyw, ale jak jest plumkanie, to na Ciebie to nie działa
U mnie odwrotnie. A w zasadzie to u mnie i jedno i drugie

A teraz jeszcze "Ida" dostała nagrodę Parlamentu Europejskiego "za zachęcanie w szczególny sposób do dyskusji o wartościach istotnych dla Unii Europejskiej"... WTF?

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
No ja tych niedoróbek nie dostrzegłem, wizualnie jest żyleta, dźwiękowo wszystko zrozumiałe, poza tym zbyt wiele dialogów nie ma. Scenariusz do Idy był napisany już dość dawno, zresztą najpierw ten pierwotny scenariusz dostał jakąś nagrodę, potem do realizacji filmu go poprawiali, więc myślę, że to zbieg okoliczności z tym Pokłosiem. Na pewno nikt nie myślał: zróbmy remake Pokłosia!
A co do historyjki - a co, nie może być prosta? Musi być pojebana logicznie jak filmy Nolana i pełna akcji?
(nie zaczynajcie offtopu)
Film jest o poszukiwaniu własnej tożsamości, a to temat na czasie, więc argumentacja PE nie jest jakaś z dupy kompletnie


Film jest o poszukiwaniu własnej tożsamości, a to temat na czasie, więc argumentacja PE nie jest jakaś z dupy kompletnie

- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
To mogli Nolanowi dać bo o miłości zrobił.hp_gof pisze:Film jest o poszukiwaniu własnej tożsamości, a to temat na czasie, więc argumentacja PE nie jest jakaś z dupy kompletnie

"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Tak, oczywiście, a ludzie są głusi, akurat ostatnio znowu rozgorzała dyskusja o tym jak chujowe udźwiękowienie mają polskie filmy i właśnie głównym przykładem jest Ida:hp_gof pisze:dźwiękowo wszystko zrozumiałe, poza tym zbyt wiele dialogów nie ma.
http://www.wykop.pl/link/2281188/czy-zd ... h-filmach/
chcesz mi powiedzieć, że wszyscy ci ludzie się mylą i tak naprawdę są głusi, a z udźwiękowieniem filmu wszystko jest OK? Plaża proszę

- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9346
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
To dziwne, że tego filmu nie dali do postprodukcji we Francji, jak to często u nas robili z prestiżowymi produkcjami, zwłaszcza, że przecież Pawlikowski pracował głównie zagranicą i tak naprawdę to jego pierwsza fabuła w kraju!
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26547
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Najlepsze, że filmy z czasów PRLu nie mają zupełnie tego problemu.
Ale polscy filmowcy się rozwijają tak samo jak kolejarze.
PKP powoli udaje się na niektórych trasach wrócić do najlepszych czasówek z dawnych lat (osiąganych wtedy bez żadnych tam srendolino:P) to może i przyjdzie dzień, gdy nasi filmowcy nagrają dobrze dźwięk. 
Ale polscy filmowcy się rozwijają tak samo jak kolejarze.


"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34960
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Niedawno zapoznałem się z krótką opinią Mefisto o "Idzie". I wynika z niej, że Ida sporo idzie w Idzie. 

#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Pani z przedszkola
Ale gówno, chyba najgorszy polski film od czasu "Kac Wawy", komedia w której nie ma ani jednej śmiesznej sceny, no chyba, że was bawi głośno wypowiedziane "kurwa mać" na ekranie albo cała masa idiotycznych rozmów o seksie. Zastanawiam się jak takie aktorki jak Kulesza czy Janda zgodziły się w tym zagrać, chyba scenariusza wcześniej nie czytały. Ledwo wytrzymałem do końca, w sumie byłem ostatnią osobą na sali kinowej, której to się udało, bo już w połowie filmu reszta osób wyszła
Ale gówno, chyba najgorszy polski film od czasu "Kac Wawy", komedia w której nie ma ani jednej śmiesznej sceny, no chyba, że was bawi głośno wypowiedziane "kurwa mać" na ekranie albo cała masa idiotycznych rozmów o seksie. Zastanawiam się jak takie aktorki jak Kulesza czy Janda zgodziły się w tym zagrać, chyba scenariusza wcześniej nie czytały. Ledwo wytrzymałem do końca, w sumie byłem ostatnią osobą na sali kinowej, której to się udało, bo już w połowie filmu reszta osób wyszła

Re: POLSKIE KINO - dyskusja
ee? nie zgadzam sie. to jest komedia ale raczej czarna. lata świetlne za produkcjami z Szycem czy Karolakiem. można obejrzeć i siary nie ma. choć wiadomo że to nie poziom Kilera czy Chłopaków.
#FUCKVINYL
Re: POLSKIE KINO - dyskusja
Czarną komedią i to dobrą to był Rewers, a to jest zwykły, kiepski dramat obyczajowy i wiele mu do produkcji z Szycem i Karolakiem nie brakuje, prawdę mówiąc to jedynie dużo lepsza obsada aktorska ratuje ten film, głównie Janda.