Pomijając pytanie, co niesprawiedliwego było w wyjściu Polaków z grupy, bo jednak wyszli, mając lepszy bilans bramkowy od Meksyku, więc było to zgodne z zasadami jak najbardziej, zapytam, gdyż nie dałem rady się wybrać na pokaz prasowy:Adam pisze: ↑pn gru 05, 2022 00:02 amMuzyka Johna sprawuje się pięknie, tam gdzie jest, bo jest hej malutko. Uważam, że nie do końca został wykorzystany jej potencjał, bo spokojnie mogło być jej więcej. Po seansie tym bardziej twierdzę, z całym szacunkiem do Williamsa, bo muzyka w filmie jest piękna, że jeśli ten score dostanie nominacje, to nie będzie to po prostu fair. Recenzje nie wspominały, że poza klasyką Bacha, Haydna i Beethovena, oraz piosenkami z lat 50 i 60, są tu wrzucone w całości tematy z muzyki filmowej golden age’u Northa, Steinera i Tiomkina, które główny bohater Steven, znaczy Sam, podkłada na ekranie pod swoje nieme filmy. O ile dobrze policzyłem na end credits, to łącznie utworów źródłowych jest wszystkich aż 27. To jest ogrom muzyki źródłowej. Jak AMPAS będzie chciał nagiąć własne zasady, by Johnowi dać noma, to nie wiem, ale będzie to wtedy tak samo sprawiedliwe, jak wyjście Polaków z grupy w Katarze…
1. Czy te utwory Bacha, Haydna i Beethovena stanowią część scieźki dźwiękowej, czy sa na ekranie grane przez matkę głównego bohatera?
2. Czy te "wrzucone w całości tematy z muzyki filmowej Golden Age’u Northa, Steinera i Tiomkina, które główny bohater podkłada na ekranie pod swoje filmy, stanowią część scieźki dźwiękowej, czy słyszymy je tak jak słyszy je Steven, czyli Sam, pracując nad tymi podkładami?
3. Piosenki z lat 50. i 60. są jak rozumiem wrzucone jako ilustracje scen, a nie piosenki, które słyszą też bohaterowie?