TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Bo tak bieda, że nie ma z czego wybierać, a to chociaż dobrze w filmie działa. :]
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
1. Motherless Brooklyn – Daniel Pemberton
2. A Hidden Life – James Newton Howard
3. Proxima – Ryuichi Sakamoto
4. 1917 – Thomas Newman
5. Little women – Alexandre Desplat
6. Bombshell – Theodore Shapiro
7. Masquerade Hotel – Naoki Sato
8. Adults in the Room – Alexandre Desplat
9. Ford v Ferrari – Marco Beltrami, Buck Sanders
10. Ad Astra – Max Richter, Lorne Balfe
2. A Hidden Life – James Newton Howard
3. Proxima – Ryuichi Sakamoto
4. 1917 – Thomas Newman
5. Little women – Alexandre Desplat
6. Bombshell – Theodore Shapiro
7. Masquerade Hotel – Naoki Sato
8. Adults in the Room – Alexandre Desplat
9. Ford v Ferrari – Marco Beltrami, Buck Sanders
10. Ad Astra – Max Richter, Lorne Balfe
Ostatnio zmieniony wt sty 28, 2020 15:24 pm przez Mefisto, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
1. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton
2. Ikar. Legenda Mietka Kosza - Leszek Możdżer
3. A Hidden Life - James Newton Howard
4. The Sun Is Also Star - Herdís Stefánsdóttir
5. Dolor Y Gloria (Pain&Glory) - Alberto Iglesias
6. Honey Boy - Alex Somers
7. The Irishman - Robbie Robertson
8. The Farewell - Alex Weston
9. Bombshell - Theodore Shapiro
10. Diego Maradona - Antonio Pinto
Wyróżnienie dla pojedynczego utworu:
Honoring The Dead - Marc Streitenfeld (z "Le chant du loup")
Piosenka roku:
All Is Found - Kirsten Anderson-Lopez, Robert Lopez (z "Frozen 2")
Seriale:
Euphoria - Labrinth
The Umbrella Academy - Jeff Russo
Watchmen - Atticus Ross, Trent Reznor
Prośba o wydanie:
Całe szczęście - Paweł Lucewicz
Jak poślubić milionera? - Paweł Lucewicz
Zasada przyjemności - Michał Lorenc
2. Ikar. Legenda Mietka Kosza - Leszek Możdżer
3. A Hidden Life - James Newton Howard
4. The Sun Is Also Star - Herdís Stefánsdóttir
5. Dolor Y Gloria (Pain&Glory) - Alberto Iglesias
6. Honey Boy - Alex Somers
7. The Irishman - Robbie Robertson
8. The Farewell - Alex Weston
9. Bombshell - Theodore Shapiro
10. Diego Maradona - Antonio Pinto
Wyróżnienie dla pojedynczego utworu:
Honoring The Dead - Marc Streitenfeld (z "Le chant du loup")
Piosenka roku:
All Is Found - Kirsten Anderson-Lopez, Robert Lopez (z "Frozen 2")
Seriale:
Euphoria - Labrinth
The Umbrella Academy - Jeff Russo
Watchmen - Atticus Ross, Trent Reznor
Prośba o wydanie:
Całe szczęście - Paweł Lucewicz
Jak poślubić milionera? - Paweł Lucewicz
Zasada przyjemności - Michał Lorenc
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13111
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
A właśnie, co z piosenkami? Będzie osobny temat, czy dajemy tutaj?
Jakby co, to moje najlepsze piosenki, ustawione chronologicznie, według premiery filmu na świecie:
- "Believer" - "Arctic Dogs"
- "Godzilla" - "Godzilla II King of Monsters"
- "( Im gonna ) Love Me Again" - "Rocketman"
- "Never Too Late" - "The Lion King"
- "All Is Found" - "Frozen II"
- "Into The Unknown" - "Frozen II"
- "Beautiful Ghost" - "Cats"
Jakby co, to moje najlepsze piosenki, ustawione chronologicznie, według premiery filmu na świecie:
- "Believer" - "Arctic Dogs"
- "Godzilla" - "Godzilla II King of Monsters"
- "( Im gonna ) Love Me Again" - "Rocketman"
- "Never Too Late" - "The Lion King"
- "All Is Found" - "Frozen II"
- "Into The Unknown" - "Frozen II"
- "Beautiful Ghost" - "Cats"
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Ja mam tak trochę z Brooklynem. Wiadomo, że lepsze to od tego całego Parasite, ale generalnie ten score mnie zmęczył. Ok, jest fajny klimacik, taki dark-jazzowy, ale na dłuższą metę jest nużąco. Do tego temat brzmiący jak przepisany z "Ostatniego Cesarza".
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Pawel P.
- Metallica
- Posty: 1436
- Rejestracja: czw gru 29, 2011 21:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
1. John Williams - Stars Wars: The Rise of Skywalker
2. John Powell - How to Train Your Dragon: The Hidden World
3. James Newton Howard - A Hidden Life
4. Bear McCreary - Godzilla: King of the Monsters
5. Alan Silvestri - Avengers: Endgame
6. Thomas Newman - Tolkien
7. Michael Giacchino - Spider Man Far From Home
8: David Arnold - The Tiger Who Came To Tea
9. Alexandre Desplat - Little Women
10. Danny Elfman - Dumbo
2. John Powell - How to Train Your Dragon: The Hidden World
3. James Newton Howard - A Hidden Life
4. Bear McCreary - Godzilla: King of the Monsters
5. Alan Silvestri - Avengers: Endgame
6. Thomas Newman - Tolkien
7. Michael Giacchino - Spider Man Far From Home
8: David Arnold - The Tiger Who Came To Tea
9. Alexandre Desplat - Little Women
10. Danny Elfman - Dumbo
Ostatnio zmieniony sob lut 01, 2020 09:19 am przez Pawel P., łącznie zmieniany 1 raz.
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Szału nie było w tym roku - ostatnie miejsce taka luźna kolejność.
1. Proxima – Ryuichi Sakamoto
2. I Lost My Body – Dan Levy
3. Little Women – Alexandre Desplat
4. Bombshell – Theodore Shapiro
5. Masquarade Hotel – Naoki Sato
6. Ad Astra – Max Richter
7. Adults in the Room – Alexandre Desplat
8. Midsommar - Bobby Krlic
9. Uncut Gems – Daniel Lopatin
10. Motherless Brooklyn – Daniel Pemberton
1. Proxima – Ryuichi Sakamoto
2. I Lost My Body – Dan Levy
3. Little Women – Alexandre Desplat
4. Bombshell – Theodore Shapiro
5. Masquarade Hotel – Naoki Sato
6. Ad Astra – Max Richter
7. Adults in the Room – Alexandre Desplat
8. Midsommar - Bobby Krlic
9. Uncut Gems – Daniel Lopatin
10. Motherless Brooklyn – Daniel Pemberton
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Muszę w końcu ułożyć moją listę. Ale ciężko to zrobić, jeżeli od dwóch tygodni słucham wyłącznie Johna Williamsa.
Muszę popatrzeć na Wasze listy, aby zobaczyć i przypomnieć sobie co też takiego w tym 2019 roku było.
@Mystery Ostatnia lista?
Muszę popatrzeć na Wasze listy, aby zobaczyć i przypomnieć sobie co też takiego w tym 2019 roku było.
@Mystery Ostatnia lista?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10219
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Kao ostentacyjnie wywalił Balfka z Astry, choć ten całkiem sporo muzy jednak tam naprodukował.
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2994
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
1. HTTYD: The Hidden World - John Powell
2. A Hidden Life - James Newton Howard
3. The King - Nicholas Brittel
4. Godzilla 2 - Bear McCreary
5. Joker - Hildur Gudnadottir
6. Ophelia - Steven Price
7. Ad Astra - Max Richter/ Lorne Balfe
8. A Tiger Who Come To A Tea - David Arnold
9. Captive State - Rob Simonen
10. Proxima - Ryuchi Sakamoto
Ech, za mało scorów słuchałem w zeszłym roku by zrobić naprawdę uczciwą i dobrą listę. Edit: Trochę zamieniłem kolejność, po uświadomieniu sobie że "Tygrys" był jedną z lepszych prac dla mnie, a że to był film, co prawda krótki, ale film, no to wiadomo.
2. A Hidden Life - James Newton Howard
3. The King - Nicholas Brittel
4. Godzilla 2 - Bear McCreary
5. Joker - Hildur Gudnadottir
6. Ophelia - Steven Price
7. Ad Astra - Max Richter/ Lorne Balfe
8. A Tiger Who Come To A Tea - David Arnold
9. Captive State - Rob Simonen
10. Proxima - Ryuchi Sakamoto
Ech, za mało scorów słuchałem w zeszłym roku by zrobić naprawdę uczciwą i dobrą listę. Edit: Trochę zamieniłem kolejność, po uświadomieniu sobie że "Tygrys" był jedną z lepszych prac dla mnie, a że to był film, co prawda krótki, ale film, no to wiadomo.
Ostatnio zmieniony sob lut 01, 2020 21:43 pm przez qnebra, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
U mnie wygląda to tak:
1. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton
2. The King - Nicholas Brittel
3. Joker - Hildur Guðnadóttir
4. Avengers: Endgame - Alan Silvestri
5. A Hidden Life - James Newton Howard
6. Ophelia - Steven Price
7. Godzilla II: King of the Monsters - Bear McCreary
8. Star Wars IX: Rise of Skywalker - John Williams
9. Ready Or Not - Brian Tyler
10. The Lighthouse - Mark Korven
Ja też musiałem zrobić sobie szybką powtórkę w ramach przygotowań do listy, starocia w tym roku jakoś bardzieł mnie pociągały
1. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton
2. The King - Nicholas Brittel
3. Joker - Hildur Guðnadóttir
4. Avengers: Endgame - Alan Silvestri
5. A Hidden Life - James Newton Howard
6. Ophelia - Steven Price
7. Godzilla II: King of the Monsters - Bear McCreary
8. Star Wars IX: Rise of Skywalker - John Williams
9. Ready Or Not - Brian Tyler
10. The Lighthouse - Mark Korven
Ja też musiałem zrobić sobie szybką powtórkę w ramach przygotowań do listy, starocia w tym roku jakoś bardzieł mnie pociągały
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Wg mnie rok obfitował w naprawdę wiele niezłych prac, ale nie wiele bardzo dobrych, do których w całości chętnie by się wracało i w moim przypadku Top 3 by wystarczył, bo to z tą trójką spędziłem najfajniej, najwięcej czasu, reszta po prostu czymś mnie urzekła/zaskoczyła, a to tematem/trackiem/klimatem.
1. How to Train Your Dragon The Hidden World
2. Spider-Man - Far from Home
3. Godzilla King of the Monsters
4. Motherless Brooklyn
5. Uncut Gems
6. Star Wars - The Rise of Skywalker
7. Knife + Heart
8. Little Women
9. Masquerade Hotel
10. I Lost My Body
11. The Professor and the Madman
12. The Kid Who Would Be King
13. Missing Link
14. Traumfabrik
15. The King
16. Dumbo
17. Charlie's Angels
18. Bombshell
19. Downton Abbey
20. Ad Astra
21. A Hidden Life
22. Proxima
23. Avengers - Endgame
24. Ford v Ferrari
25. Brimstone and Glory
26. Rim Of The World
27. 21 Bridges
28. The Good Liar
29. The Lighthouse
30. Triple Frontier
Był to za to bardzo dobry rok dla seriali, moja ulubiona dycha alfabetycznie, przy czym Euphoria i Succession to w mojej opinii jedne z najlepszych albumów roku.
Euphoria
For All Mankind
His Dark Materials (Antalogia)
Our Planet
Succession
The Dark Crystal: Age Of Resistance
The Mandalorian
The Umbrella Academy
Watchmen
Undone
Kiepski był to za to rok dla gier, żaden soundtrack mnie nie zachwycił, a jakikolwiek top byłby wymuszony.
Za to składankę, można było stworzyć zacną, moje ulubione kawałki roku z filmów.
Motorball (Alita)
Rooftops (What Men Want)
Shazam! (Shazam!)
Anthem (Us)
I'm All Fired Up (Captain Marvel)
Rodan (Godzilla)
To Lead (Togo)
Portals, The Real Hero (Avengers)
Le Mans 66 (Ford v Ferrari )
Soaring Suite, Train's a Comin' (Dumbo)
The Ballad Of Howie Bling (Uncut Games)
The Professor and the Madman (The Professor and the Madman)
Third Date (How to Train Your Dragon The Hidden World)
Rim Of The World (Rim Of The World)
Far From Home Suite Home, World's Worst Water Feature (Spider-Man - Far from Home)
Motherless Brooklyn Theme, Woman In Blue (Motherless Brooklyn)
J'ai perdu mon corps (I Lost My Body)
Knife + Heart (Un Couteau Dans Le Coeur)
Lionel vs Nessie (Missing Link)
Arthur's Theme (The Kid Who Would Be King)
Iceskating (Proxima)
Ad Astra (The Wanderer)
X-X (Xperiments from Dark Phoenix)
Main Title (The Great War of Archimedes)
Child's Play (Theme from Child's Play)
The Night Window (1917)
A Hidden Life (A Hidden Life)
A Royal Command (Downton Abbey)
The Rise of Skywalker, Finale (The Rise of Skywalker)
Traumfabrik (Traumfabrik)
She's Late (The Aeronauts)
What I Love About Nicole (Marriage Story)
Eli Reborn (Eli)
Gassed (Midsommar)
Ophelia (Ophelia)
+ z poza filmówki Galaxy's Edge Williamsa i Voyage Giacchino.
Kompozytor roku: Bezkonkurencyjnie Bear Mcreary.
Gniot roku: Hellboy
1. How to Train Your Dragon The Hidden World
2. Spider-Man - Far from Home
3. Godzilla King of the Monsters
4. Motherless Brooklyn
5. Uncut Gems
6. Star Wars - The Rise of Skywalker
7. Knife + Heart
8. Little Women
9. Masquerade Hotel
10. I Lost My Body
11. The Professor and the Madman
12. The Kid Who Would Be King
13. Missing Link
14. Traumfabrik
15. The King
16. Dumbo
17. Charlie's Angels
18. Bombshell
19. Downton Abbey
20. Ad Astra
21. A Hidden Life
22. Proxima
23. Avengers - Endgame
24. Ford v Ferrari
25. Brimstone and Glory
26. Rim Of The World
27. 21 Bridges
28. The Good Liar
29. The Lighthouse
30. Triple Frontier
Był to za to bardzo dobry rok dla seriali, moja ulubiona dycha alfabetycznie, przy czym Euphoria i Succession to w mojej opinii jedne z najlepszych albumów roku.
Euphoria
For All Mankind
His Dark Materials (Antalogia)
Our Planet
Succession
The Dark Crystal: Age Of Resistance
The Mandalorian
The Umbrella Academy
Watchmen
Undone
Kiepski był to za to rok dla gier, żaden soundtrack mnie nie zachwycił, a jakikolwiek top byłby wymuszony.
Za to składankę, można było stworzyć zacną, moje ulubione kawałki roku z filmów.
Motorball (Alita)
Rooftops (What Men Want)
Shazam! (Shazam!)
Anthem (Us)
I'm All Fired Up (Captain Marvel)
Rodan (Godzilla)
To Lead (Togo)
Portals, The Real Hero (Avengers)
Le Mans 66 (Ford v Ferrari )
Soaring Suite, Train's a Comin' (Dumbo)
The Ballad Of Howie Bling (Uncut Games)
The Professor and the Madman (The Professor and the Madman)
Third Date (How to Train Your Dragon The Hidden World)
Rim Of The World (Rim Of The World)
Far From Home Suite Home, World's Worst Water Feature (Spider-Man - Far from Home)
Motherless Brooklyn Theme, Woman In Blue (Motherless Brooklyn)
J'ai perdu mon corps (I Lost My Body)
Knife + Heart (Un Couteau Dans Le Coeur)
Lionel vs Nessie (Missing Link)
Arthur's Theme (The Kid Who Would Be King)
Iceskating (Proxima)
Ad Astra (The Wanderer)
X-X (Xperiments from Dark Phoenix)
Main Title (The Great War of Archimedes)
Child's Play (Theme from Child's Play)
The Night Window (1917)
A Hidden Life (A Hidden Life)
A Royal Command (Downton Abbey)
The Rise of Skywalker, Finale (The Rise of Skywalker)
Traumfabrik (Traumfabrik)
She's Late (The Aeronauts)
What I Love About Nicole (Marriage Story)
Eli Reborn (Eli)
Gassed (Midsommar)
Ophelia (Ophelia)
+ z poza filmówki Galaxy's Edge Williamsa i Voyage Giacchino.
Kompozytor roku: Bezkonkurencyjnie Bear Mcreary.
Gniot roku: Hellboy
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Ale zapodaj kilka ciekawszych tytułów.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Aha, bo zapomniałem, a Myster mi przypomniał.. Track roku !
Tym razem wyjątkowo w mojej historii typowania na forum będzie remis:
youtu.be/03nR6eWanXs
youtu.be/F_mhWxOjxp4
BEYOND EPIC !
Tym razem wyjątkowo w mojej historii typowania na forum będzie remis:
youtu.be/03nR6eWanXs
youtu.be/F_mhWxOjxp4
BEYOND EPIC !
#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 (do 02.02.2020 20:20)
Ciężko wybrać, ale to może taką listę dam:
1. Ophelia - Steven Price
2. How To Train Your Dragon: The Hidden World - John Powell
3. Joker - Hildur Gudnadottir
4. Downton Abbey - John Lunn
5. Star Wars IX: Rise of Skywalker - John Williams
6. Out Of Blue - Clint Mansell
7. Bombshell - Theodore Shapiro
8. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton
9. Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe
10. Last Christmas - Theodore Shapiro
1. Ophelia - Steven Price
2. How To Train Your Dragon: The Hidden World - John Powell
3. Joker - Hildur Gudnadottir
4. Downton Abbey - John Lunn
5. Star Wars IX: Rise of Skywalker - John Williams
6. Out Of Blue - Clint Mansell
7. Bombshell - Theodore Shapiro
8. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton
9. Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe
10. Last Christmas - Theodore Shapiro
#WinaHansa #IStandByDaenerys