The musicians featured on the composers’ score are cello soloists Tim Gill (London Sinfonietta Principal), Caroline Dale (Truly, Madly, Deeply, Hilary and Jackie) and electric cello from Peter Gregson, as well as classical soprano Grace Davidson and jazz singer Sumudu Jayatilak.
Miniserial 3 x 90 minut premiera 1.01.2020 na BBC. Na Netflixie później, daty nie podano.
Mnie jedynie wkurza limit jednego urządzenia na raz przy najtańszym abonamencie, lecz dla Arnolda to obejdzie się to nawet o trzeciej w nocy. Wtedy wszyscy śpią, wszyscy oprócz Drakuli.
Widzę, że pierwsze reakcje i recenzje są bardzo skrajne. Brak ocen po środku. Albo jest Excellent (10/10), albo Dreadfull (1/10). Zapowiada się tytuł, który wzbudza silne emocje.
Muzyka wychodzi 10 stycznia (cyfrowo) i 31 stycznia (CD).
Tracklista:
1. Opening Titles (0:54)
2. Mina’s Theme (1:15)
3. Contaminated (1:14)
4. Boxes of Undead (2:42)
5. Vague in Parts (2:18)
6. Dracula is God (2:52)
7. Hello Jonny (1:59)
8. Bats are a Little Noisy (0:53)
9. You are Jonathan Harker (3:40)
10. Helsing! (2:02)
11. Greatest of Care (2:26)
12. Sermon (1:19)
13. Clearing Her Throat (3:48)
14. Bad Book (1:40)
15. The Right One (2:46)
16. Make it a Long Voyage (3:47)
17. Learning German (1:30)
18. A Pineapple (2:05)
19. In the Mirror (1:31)
20. Pulsing Jugular (2:50)
21. Fish Meat (3:36)
22. What Kept You (1:57)
23. Sentimental Stalking (1:09)
24. Trying to Contact You (1:36)
25. Undisturbed (3:16)
26. Nothing to Lose (3:38)
27. One Less Thing (3:37)
28. Inside Your head (2:33)
29. Outgrown Beauty (6:46)
30. That is Everything (2:01)
31. The Fear (4:17)
Pierwszy odcinek jest słaby, przy czym początkowe pięc minut było na tyle okropne, że serio się zastanawiałem, czy nie zrezygnować z dalszego seansu. Muzyka ok, ale tak jak pisali przedmówcy, jakoś super się nie wybija. Btw. ostatnio się zastanawiam, czy dokonano jakiejś kompletnej rotacji w redakcji film.org.pl i zostały tam tylko dzieci, idioci i sjw, że byle kupie dają 10/10 i piszą jakieś absurdalne peany w tekście.