TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 23:59)
- Pawel P.
- Metallica
- Posty: 1437
- Rejestracja: czw gru 29, 2011 21:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
1. John Powell, John Williams - Solo. A Star Wars Story
2. Ludwig Göransson - Black Panther
3. James Newton Howard - Fantastic Beast and the Crimes of Grindelwald
4. Michael Giacchino - Jurassic World: Fallen Kingdom
5. James Newton Howard - The Nutcracker and the Four Realms
6. Alan Silvestri - Ready Player One
7. Abel Korzeniowski - The Nun
8. Justin Hurwitz - First Man
9. Ludwig Göransson - Creed 2
10. Max Richter - Mary Queen of Scots
Wyróżnienia:
Alan Silvestri - Avengers: Infinity War
James Newtion Howard - Red Sparrow
Michael Giacchino - Incredibles 2
Mark McKenzie - Max and Me
Bear McCreary - The Cloverfield Paradox
2. Ludwig Göransson - Black Panther
3. James Newton Howard - Fantastic Beast and the Crimes of Grindelwald
4. Michael Giacchino - Jurassic World: Fallen Kingdom
5. James Newton Howard - The Nutcracker and the Four Realms
6. Alan Silvestri - Ready Player One
7. Abel Korzeniowski - The Nun
8. Justin Hurwitz - First Man
9. Ludwig Göransson - Creed 2
10. Max Richter - Mary Queen of Scots
Wyróżnienia:
Alan Silvestri - Avengers: Infinity War
James Newtion Howard - Red Sparrow
Michael Giacchino - Incredibles 2
Mark McKenzie - Max and Me
Bear McCreary - The Cloverfield Paradox
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
01. James Newton Howard - Fantastic Beasts and the Crimes of Grindelwald
02. James Newton Howard - The Nutcracker and the Four Realms
03. John Powell - Solo: A Star Wars Story
04. Alan Silvestri - Ready Player One
05. James Newton Howard - Red Sparrow
06. Max Richter - Mary Queen of Scots
07. Taro Iwashiro - ManHunt
08. Abel Korzeniowski - The Nun
09. Michael Giacchino - Jurassic World: Fallen Kingdom
10. Alan Silvestri - Avengers: Infinity War
To poprawione. Mało coś słuchałem w tym roku...
02. James Newton Howard - The Nutcracker and the Four Realms
03. John Powell - Solo: A Star Wars Story
04. Alan Silvestri - Ready Player One
05. James Newton Howard - Red Sparrow
06. Max Richter - Mary Queen of Scots
07. Taro Iwashiro - ManHunt
08. Abel Korzeniowski - The Nun
09. Michael Giacchino - Jurassic World: Fallen Kingdom
10. Alan Silvestri - Avengers: Infinity War
To poprawione. Mało coś słuchałem w tym roku...
Ostatnio zmieniony pn sty 28, 2019 16:44 pm przez Althazan, łącznie zmieniany 1 raz.
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26139
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
fanbojstwo
a to nie jest gra?
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33881
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
To gra z tego co wiem. Dobra muzyka, ale to jest gra. Ja np. sam nominowałbym "One Strange Rock" Pembertona, ale to serial dokumentalny, a więc na liście Mystery'ego się nie liczy.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- bladerunner22
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2803
- Rejestracja: ndz sie 21, 2011 14:16 pm
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
wcale nie to są porządne score, w ogóle lepsze Howardy w ostatnich 5 latach. Zresztą o czym tu w ogóle mowa Howard to arcygeniusz , wzrusza, wzbudza emocje. Ścisła czołowka od wielu lat. Dziś oglądałem Piotrusia Pana na Polsacie, to jak działała muzyka w filmie miodzio.
Jedna z najpiękniejszych piosenek Lady Pank :
''Zabić Strach''
''Zabić Strach''
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2997
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
Te listy by wyglądały inaczej przy dopuszczeniu seriali i gier, a że na razie na sztywno postanowione filmy, no cóż.Wawrzyniec pisze: ↑ndz sty 27, 2019 19:29 pmTo gra z tego co wiem. Dobra muzyka, ale to jest gra. Ja np. sam nominowałbym "One Strange Rock" Pembertona, ale to serial dokumentalny, a więc na liście Mystery'ego się nie liczy.
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
Taka była wola plemienia Także prosi się Althazana o poprawienie listy.qnebra pisze: ↑ndz sty 27, 2019 20:22 pmTe listy by wyglądały inaczej przy dopuszczeniu seriali i gier, a że na razie na sztywno postanowione filmy, no cóż.Wawrzyniec pisze: ↑ndz sty 27, 2019 19:29 pmTo gra z tego co wiem. Dobra muzyka, ale to jest gra. Ja np. sam nominowałbym "One Strange Rock" Pembertona, ale to serial dokumentalny, a więc na liście Mystery'ego się nie liczy.
- bartex9
- Spec od additional music
- Posty: 690
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:55 am
- Lokalizacja: Cracovia
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
The Death of Stalin miało premierę 1.12.2017 więc nie nadaję się do TOP 2018 Chyba nawet było ujęte w ubiegłorocznym rankingu.swordfish pisze: ↑pt sty 25, 2019 21:47 pm1. White Fang (Croc-Blanc) - Bruno Coulais
2. King of Thieves - Benjamin Wallfisch
3. First Man - Justin Hurwitz
4. The Death of Stalin - Christopher Willis
5. Adrift - Volker Bertelmann (Hauschka)
6. The Old Man and The Gun - Daniel Hart
7. If Beale Street Could Talk - Nicholas Britell
8. Vice - Nicholas Britell
9. Luis and the Aliens - Martin Lingnau, Ingmar Süberkrüb
10. Free Solo - Marco Beltrami
- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9827
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
W sumie nawet chciałem wrzucić top w tym roku, ale tak popatrzyłem, że poza czterema, może pięcioma OSTami nic mnie naprawdę nie porwało, i bym musiał układać listę ze scorów, które uważam za "najprzyzwoitsze", wiec trochę słabo
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7854
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
1. Mandy - Jóhann Jóhannsson
2. Phantom Thread - Jonny Greenwood
3. Suspiria - Thom Yorke
4. You Were Never Really Here - Jonny Greenwood
5. Isle of Dogs - Alexandre Desplat
6. Solo: A Star Wars Story - John Powell
7. Fantastic Beasts and Where to Find Them - James Newton Howard
8. One Strange Rock - Daniel Pemberton
9. First Man - Justin Hurwitz
10. The New Radical - Clint Mansell
Ogólnie to taki sobie był ten rok.
2. Phantom Thread - Jonny Greenwood
3. Suspiria - Thom Yorke
4. You Were Never Really Here - Jonny Greenwood
5. Isle of Dogs - Alexandre Desplat
6. Solo: A Star Wars Story - John Powell
7. Fantastic Beasts and Where to Find Them - James Newton Howard
8. One Strange Rock - Daniel Pemberton
9. First Man - Justin Hurwitz
10. The New Radical - Clint Mansell
Ogólnie to taki sobie był ten rok.
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
1. Solo: A Star Wars Story - John Powell/John Williams,
2. Black Panther - Ludwig Goransson,
3. Jurassic World The Fallen Kingdom - Michael Giacchino
4. First Man - Justin Hurwitz,
5. Mandy - Jóhann Jóhannsson,
6. Ready Player One - Alan Silvestri,
7. Mary Queen of Scots - Max Richter
8. Welcome to Marwen - Alan Silvestri
9. Papillon - David Buckley
10.Isle of Dogs - Alexandre Desplat
(notabene Williams za 1 track też będzie dostawać + do kompozytorów przy zliczaniu ? )
2. Black Panther - Ludwig Goransson,
3. Jurassic World The Fallen Kingdom - Michael Giacchino
4. First Man - Justin Hurwitz,
5. Mandy - Jóhann Jóhannsson,
6. Ready Player One - Alan Silvestri,
7. Mary Queen of Scots - Max Richter
8. Welcome to Marwen - Alan Silvestri
9. Papillon - David Buckley
10.Isle of Dogs - Alexandre Desplat
(notabene Williams za 1 track też będzie dostawać + do kompozytorów przy zliczaniu ? )
- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9827
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
W sumie jak można nominować phantoma, to może jeszcze dodam listę, tylko muszę teraz kolejność przemyśleć
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
Serial "8. One Strange Rock - Daniel Pemberton" do wymiany.DanielosVK pisze: ↑pn sty 28, 2019 17:28 pm1. Mandy - Jóhann Jóhannsson
2. Phantom Thread - Jonny Greenwood
3. Suspiria - Thom Yorke
4. You Were Never Really Here - Jonny Greenwood
5. Isle of Dogs - Alexandre Desplat
6. Solo: A Star Wars Story - John Powell
7. Fantastic Beasts and Where to Find Them - James Newton Howard
8. One Strange Rock - Daniel Pemberton
9. First Man - Justin Hurwitz
10. The New Radical - Clint Mansell
Ogólnie to taki sobie był ten rok.
Re: TOP 10, 2018 (do 28.01.2018 20:00)
Dużo czasu nie masz na przemyślenia.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.