TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Re: TOP 10, 2017 (do 31.01.2018 20:00)
Jeżeli przesunięcie poskutkuje, choć jedną dodatkową listą to tak
- bartex9
- Spec od additional music
- Posty: 690
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:55 am
- Lokalizacja: Cracovia
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Super, dzięki
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Filmy:
1. The Shape of Water - Alexandre Desplat
2. War for the Planet of the Apes - Michael Giacchino
3. King Arthur: Legend of the Sword - Daniel Pemberton
4. Murder on the Orient Express - Patrick Doyle
5. Spider-Man: Homecoming - Michael Giacchino
6. Star Wars: The Last Jedi - John Williams
7. Thor: Ragnarok - Mark Mothersbaugh
8. The Post - John Williams
9. The Mummy - Brian Tyler
10. Dunkirk - Hans Zimmer
Seriale:
1. Legion - Jeff Russo
2. Game of Thrones (season 7) - Ramin Djawadi
3. American Gods - Brian Reitzell & Debbie Harry
4. Sherlock Series 4 - David Arnold & Michael Price
5. The Crown Season 2 - Rupert Gregson-Williams & Lorne Balfe
6. Stranger Things Season 2 - Kyle Dixon & Michael Stein
7. The Handmaid's Tale Season 1 - Adam Taylor
8. Alias Grace - Jeff Danna & Mychael Danna
9. FEUD: Bette and Joan - Mac Quayle
10. Z: The Beginning of Everything - Marcelo Zarvos
1. The Shape of Water - Alexandre Desplat
2. War for the Planet of the Apes - Michael Giacchino
3. King Arthur: Legend of the Sword - Daniel Pemberton
4. Murder on the Orient Express - Patrick Doyle
5. Spider-Man: Homecoming - Michael Giacchino
6. Star Wars: The Last Jedi - John Williams
7. Thor: Ragnarok - Mark Mothersbaugh
8. The Post - John Williams
9. The Mummy - Brian Tyler
10. Dunkirk - Hans Zimmer
Seriale:
1. Legion - Jeff Russo
2. Game of Thrones (season 7) - Ramin Djawadi
3. American Gods - Brian Reitzell & Debbie Harry
4. Sherlock Series 4 - David Arnold & Michael Price
5. The Crown Season 2 - Rupert Gregson-Williams & Lorne Balfe
6. Stranger Things Season 2 - Kyle Dixon & Michael Stein
7. The Handmaid's Tale Season 1 - Adam Taylor
8. Alias Grace - Jeff Danna & Mychael Danna
9. FEUD: Bette and Joan - Mac Quayle
10. Z: The Beginning of Everything - Marcelo Zarvos
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
1. The Shape of Water – Alexandre Desplat
2. A Ghost Story - Daniel Hart
3. War of the Planet of the Apes - Michael Giacchino
4. Dunkirk - Hans Zimmer
5. Człowiek z magicznym pudełkiem - Sandro Di Stefano
6. Loveless - Evgueni Galperine, Sacha Galperine
7. Blade Runner 2049 - Hans Zimmer & Benjamin Wallfisch
8. Star Wars: The Last Jedi - John Williams
9. Spider-Man: Homecoming - Michael Giacchino
10. Thor: Ragnarok - Mark Mothersbaugh
2. A Ghost Story - Daniel Hart
3. War of the Planet of the Apes - Michael Giacchino
4. Dunkirk - Hans Zimmer
5. Człowiek z magicznym pudełkiem - Sandro Di Stefano
6. Loveless - Evgueni Galperine, Sacha Galperine
7. Blade Runner 2049 - Hans Zimmer & Benjamin Wallfisch
8. Star Wars: The Last Jedi - John Williams
9. Spider-Man: Homecoming - Michael Giacchino
10. Thor: Ragnarok - Mark Mothersbaugh
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Na oko widać, że walka o 1. miejsce rozegra się między Wodą a Małpami.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Guzik prawda, Małpy wygrają, to było wiadomo od początku, nawet nie trzeba robić wielkich podsumowań Aczkolwiek jestem pozytywnie zaskoczony ilością głosów na WodęKaonashi pisze:Na oko widać, że walka o 1. miejsce rozegra się między Wodą a Małpami.
PS. Wawrzek, bo zaraz wkleję Ci inne zwierzątko zamiast tej małpki
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
To Top 10, a nie Top 1, także poczekajmy co tam zmieści się w pierwszej dziesiątce
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Przyznam szczerze, że tak beznamiętnego roku w filmówce dawno nie pamiętam... nie, będąc precyzyjniejszym, to tak beznamiętnego nie było od kiedy egzystuję na tej planecie.
Coś tam wyskrobałem, ale ogólnie to kolejność mogłaby być inna, wszystko mi jedno, jedno wielkie whatever, bo do żadnej z tych prac praktycznie i tak nie wracam w formie płytowej...
1. Shape of Water (Alexandre Desplat)
2. Mary and the Witch's Flower (Taketsugu Muramatsu)
3. Brimstone (Tom Holkenborg)
4. Bushwick (Aesop Rock)
5. Contratiempo (Fernando Velaxquez)
6. War for the Planet of the Apes (Michael Giacchino)
7. Spider-Man Homecoming (Michael Giacchino)
8. Thor: Ragnarok (Mark Mothersbaugh)
9. Knock (Cyrille Aufort)
10. Jungle (Johnny Klimek)
Coś tam wyskrobałem, ale ogólnie to kolejność mogłaby być inna, wszystko mi jedno, jedno wielkie whatever, bo do żadnej z tych prac praktycznie i tak nie wracam w formie płytowej...
1. Shape of Water (Alexandre Desplat)
2. Mary and the Witch's Flower (Taketsugu Muramatsu)
3. Brimstone (Tom Holkenborg)
4. Bushwick (Aesop Rock)
5. Contratiempo (Fernando Velaxquez)
6. War for the Planet of the Apes (Michael Giacchino)
7. Spider-Man Homecoming (Michael Giacchino)
8. Thor: Ragnarok (Mark Mothersbaugh)
9. Knock (Cyrille Aufort)
10. Jungle (Johnny Klimek)
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
OK, jednak Desplat.
Szok, ale pozytywny, co by nie było.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Przypominam, że do końca zabawy zostało 5 godzin, bartex9 i inni, czekamy
- bartex9
- Spec od additional music
- Posty: 690
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:55 am
- Lokalizacja: Cracovia
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
@Mystery, mówisz - masz
Generalnie mocno średniawy był to rok. Bardzo dużo niewybijających się ponad przeciętność prac, przez co miałem problem z nadaniem im odpowiedniej kolejności na liście. Stąd też od pozycji nr 5 w dół (włącznie z wyróżnieniami) kolejność jest dosyć umowna i pewnie za dwie godziny coś bym tam pozmieniał.
1. Star Wars: The Last Jedi - John Williams
2. War for the Planet of the Apes - Michael Giacchino
3. The Post - John Williams
4. The Shape of Water - Alexandre Desplat
5. Loving Vincent - Clint Mansell
6. Justice League - Danny Elfman
7. The Mountain Between Us - Ramin Djawadi
8. Wonderstruck - Carter Burwell
9. Darkest Hour - Dario Marianelli
10. Valerian and the City of a Thousand Planets - Alexandre Desplat
Wyróżnienia:
Marrowbone - Fernando Velázquez (przepiękny temat!)
Everything, Everything - Ludwig Göransson
L'Empereur - Cyrille Aufort
Captain Underpants: The First Epic Movie - Theodore Shapiro
Knock - Cyrille Aufort
Roman J. Israel, Esq. - James Newton Howard
A Prominent Patient - Michał Lorenc
Generalnie mocno średniawy był to rok. Bardzo dużo niewybijających się ponad przeciętność prac, przez co miałem problem z nadaniem im odpowiedniej kolejności na liście. Stąd też od pozycji nr 5 w dół (włącznie z wyróżnieniami) kolejność jest dosyć umowna i pewnie za dwie godziny coś bym tam pozmieniał.
1. Star Wars: The Last Jedi - John Williams
2. War for the Planet of the Apes - Michael Giacchino
3. The Post - John Williams
4. The Shape of Water - Alexandre Desplat
5. Loving Vincent - Clint Mansell
6. Justice League - Danny Elfman
7. The Mountain Between Us - Ramin Djawadi
8. Wonderstruck - Carter Burwell
9. Darkest Hour - Dario Marianelli
10. Valerian and the City of a Thousand Planets - Alexandre Desplat
Wyróżnienia:
Marrowbone - Fernando Velázquez (przepiękny temat!)
Everything, Everything - Ludwig Göransson
L'Empereur - Cyrille Aufort
Captain Underpants: The First Epic Movie - Theodore Shapiro
Knock - Cyrille Aufort
Roman J. Israel, Esq. - James Newton Howard
A Prominent Patient - Michał Lorenc
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Spodziewałeś się hiszpańskiej inkwizycji... albo BR2049?
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
- Spec od additional music
- Posty: 668
- Rejestracja: pn lut 13, 2017 13:02 pm
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Chciałem trochę zmienić moją listę mogę ją od nowa przepisać, czy powinienem edytować starą?
- bartex9
- Spec od additional music
- Posty: 690
- Rejestracja: sob gru 25, 2010 00:55 am
- Lokalizacja: Cracovia
Re: TOP 10, 2017 (do 04.02.2018 20:00)
Edytować starą.