TOP 10, 2019 Wyniki
TOP 10, 2019 Wyniki
1. How To Train Your Dragon: The Hidden World - John Powell - 157
2. The Hidden Life - James Newton Howard - 113
3. Star Wars: The Rise of the Skywalker - John Williams - 91
4. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton - 73
5. Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe - 65
6. Godzilla II: King of Monsters - Bear McCarry - 61
7. Joker - Hildur Gudnadottir - 57
8. The King - Nicholas Britell - 56
9. Spider Man Far From Home - Michael Giacchino - 50
10. Avengers Endgame - Alan Silvestri - 45
11. Little Women - Alexandre Desplat - 44
12. Uncut Gems - Daniel Lopatin - 37
13. Proxima - Ryuichi Sakamoto - 32
14. Bombshell - Theodore Shapiro - 28
15. I Lost My Body - Dan Levy - 26
16. 1917 - Thomas Newman - 23
17-19. Ophelia - Steven Price / Parasite - Jung Jae IL / The Tiger Who Came To Tea - David Arnold - 22
20. Midsommar - Bobby Krlic - 20
Ford v Ferrari - Marco Beltrami i Buck Sanders - 17
Thomas Newman - Tolkien - 16
Adults in the Room - Alexandre Desplat - 15
Masquerade Hotel – Naoki Sato - 12
Rim of the World - Bear McCreary - 11
Marriage Story - Randy Newman - 10
Sordo (The Silent War) - Carlos M. Jara - 10
Dumbo - Danny Elfman - 9
Downton Abbey - John Lunn - 7
Out of Blue - Clint Mansell - 7
The Sun Is Also Star - Herdís Stefánsdóttir - 7
All is True - Patrick Doyle - 6
Dolor Y Gloria (Pain&Glory) - Alberto Iglesias - 9
David Hirschfelder - Ride Like a Girl - 6
The Accordionist's Son - Fernando Velázquez - 6
Honey Boy - Alex Somers - 5
J'accuse - Alexandre Desplat - 5
Ready Or Not - Brian Tyler - 5
The Farewell - Alex Weston - 5
The Professor and the Madman - Bear McCreary - 5
Knife + Heart - 4
The Irishman - Robbie Robertson - 4
The Kid Who Would Be King - Electric Wave Bureau - 4
Togo - Mark Isham - 4
I ragazzi dello Zecchino d'Oro - Paolo Vivaldi - 3
Benjamin Wallfisch - IT Chapter Two - 3
Nathan Johnson - Knives Out - 2
Captive State - Rob Simonen - 2
The Great Alaskan Race - John Koutselinis - 2
What Men Want - Brian Tyler - 2
Atlantics - Fatima Al Qadiri - 1
Charlie's Angels - Brian Tyler - 1
Diego Maradona - Antonio Pinto - 1
Mat Biec - Christopher Wong - 1
Lady and the Tramp - Joseph Trapanese - 1
Last Black Man in San Francisco - Emile Mosseri - 1
Paradise War - The Story of Bruno Manser - Gabriel Yared - 1
Last Christmas - Theodore Shapiro - 1
The Lighthouse - Mark Korven - 1
Najlepszy kompozytor:
1. John Powell - 157
2. James Newton Howard - 113
3. John Williams - 91
Statystyki: (przed rokiem)
głosowało - 23 forumowiczów (28)
oddano głosy na - 59 tytułów (58)
Najczęściej na miejscu pierwszym - How To Train Your Dragon The Hidden World (9 razy)
Najczęściej typowany tytuł - How To Train Your Dragon The Hidden World (17 razy)
2. The Hidden Life - James Newton Howard - 113
3. Star Wars: The Rise of the Skywalker - John Williams - 91
4. Motherless Brooklyn - Daniel Pemberton - 73
5. Ad Astra - Max Richter & Lorne Balfe - 65
6. Godzilla II: King of Monsters - Bear McCarry - 61
7. Joker - Hildur Gudnadottir - 57
8. The King - Nicholas Britell - 56
9. Spider Man Far From Home - Michael Giacchino - 50
10. Avengers Endgame - Alan Silvestri - 45
11. Little Women - Alexandre Desplat - 44
12. Uncut Gems - Daniel Lopatin - 37
13. Proxima - Ryuichi Sakamoto - 32
14. Bombshell - Theodore Shapiro - 28
15. I Lost My Body - Dan Levy - 26
16. 1917 - Thomas Newman - 23
17-19. Ophelia - Steven Price / Parasite - Jung Jae IL / The Tiger Who Came To Tea - David Arnold - 22
20. Midsommar - Bobby Krlic - 20
Ford v Ferrari - Marco Beltrami i Buck Sanders - 17
Thomas Newman - Tolkien - 16
Adults in the Room - Alexandre Desplat - 15
Masquerade Hotel – Naoki Sato - 12
Rim of the World - Bear McCreary - 11
Marriage Story - Randy Newman - 10
Sordo (The Silent War) - Carlos M. Jara - 10
Dumbo - Danny Elfman - 9
Downton Abbey - John Lunn - 7
Out of Blue - Clint Mansell - 7
The Sun Is Also Star - Herdís Stefánsdóttir - 7
All is True - Patrick Doyle - 6
Dolor Y Gloria (Pain&Glory) - Alberto Iglesias - 9
David Hirschfelder - Ride Like a Girl - 6
The Accordionist's Son - Fernando Velázquez - 6
Honey Boy - Alex Somers - 5
J'accuse - Alexandre Desplat - 5
Ready Or Not - Brian Tyler - 5
The Farewell - Alex Weston - 5
The Professor and the Madman - Bear McCreary - 5
Knife + Heart - 4
The Irishman - Robbie Robertson - 4
The Kid Who Would Be King - Electric Wave Bureau - 4
Togo - Mark Isham - 4
I ragazzi dello Zecchino d'Oro - Paolo Vivaldi - 3
Benjamin Wallfisch - IT Chapter Two - 3
Nathan Johnson - Knives Out - 2
Captive State - Rob Simonen - 2
The Great Alaskan Race - John Koutselinis - 2
What Men Want - Brian Tyler - 2
Atlantics - Fatima Al Qadiri - 1
Charlie's Angels - Brian Tyler - 1
Diego Maradona - Antonio Pinto - 1
Mat Biec - Christopher Wong - 1
Lady and the Tramp - Joseph Trapanese - 1
Last Black Man in San Francisco - Emile Mosseri - 1
Paradise War - The Story of Bruno Manser - Gabriel Yared - 1
Last Christmas - Theodore Shapiro - 1
The Lighthouse - Mark Korven - 1
Najlepszy kompozytor:
1. John Powell - 157
2. James Newton Howard - 113
3. John Williams - 91
Statystyki: (przed rokiem)
głosowało - 23 forumowiczów (28)
oddano głosy na - 59 tytułów (58)
Najczęściej na miejscu pierwszym - How To Train Your Dragon The Hidden World (9 razy)
Najczęściej typowany tytuł - How To Train Your Dragon The Hidden World (17 razy)
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Dla porównania Top 10 forumowiczów filmtracks:
1. Star Wars IX: The Rise Of Skywalker - 675
2. How To Train Your Dragon Hidden World - 625
3. Godzilla: King Of Monsters - 495
4. Our Planet - 185
5. Little Women - 164
6. The Dark Crystal: Age of Resistance - 138
7. A Hidden Life - 123
8. Avengers Endgame - 120
9. Dumbo - 116
10. Masquerade Hotel - 114
https://www.filmtracks.com/scoreboard/f ... read=80400
1. Star Wars IX: The Rise Of Skywalker - 675
2. How To Train Your Dragon Hidden World - 625
3. Godzilla: King Of Monsters - 495
4. Our Planet - 185
5. Little Women - 164
6. The Dark Crystal: Age of Resistance - 138
7. A Hidden Life - 123
8. Avengers Endgame - 120
9. Dumbo - 116
10. Masquerade Hotel - 114
https://www.filmtracks.com/scoreboard/f ... read=80400
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7854
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Niebrzydki TOP, zwycięzca zdecydowanie słuszny, a i reszta w większości dobrze się znalazła. Ze 3 pozycje bym wymienił w pierwszej dziesiątce, ale jak na forumowy TOP to i tak wyszło mi bardzo zgodnie.
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- Radek
- Spec od additional music
- Posty: 670
- Rejestracja: pt cze 23, 2017 18:34 pm
- Lokalizacja: Otwocki Rów
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
No nie spodziewałem się, że A Hidden Life będzie tak wysoko. Score o którym prawie nikt nie gadał, do filmu, który u nas jeszcze nie wyszedł(i pewnie nie wyjdzie). Tylko jeden mem przychodzi mi do głowy :
Jakoś nie rozumiem fenomenu Motherless Brooklyn, a Avengersy chyba weszły tylko za "The Portals" No i muszę do tego The King jeszcze kiedyś wrócić, bo tylko raz przesłuchałem jakiś czas temu, i mnie nie zachwycił.
Jakoś nie rozumiem fenomenu Motherless Brooklyn, a Avengersy chyba weszły tylko za "The Portals" No i muszę do tego The King jeszcze kiedyś wrócić, bo tylko raz przesłuchałem jakiś czas temu, i mnie nie zachwycił.
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Ja zupełnie wywaliłem z TOP-u właśnie "A Hidden Life" - za dużo mi w tym buczało "Osady".
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13151
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Też jestem zaskoczony tak wysoką pozycją "Hidden Life", zważywszy na strukturę tej pracy i na udział muzyki klasycznej, obstawiałem, że w trójcę będą "Małe Kobietki"
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- MichalP
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
- Lokalizacja: Gdzies w Kanadzie
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Ja nie zapodalem mojej 10 w tym roku bo niestety jak sie okazalo, to zebralo mi sie tylko 5 albumow, ktore zainteresowaly mnie wystarczajaco w zeszlym roku, zeby je brac pod rozwage. Reszta byla na raz do przesluchania i tyle w temacie. I podzielam zdanie ze Hidden Life to niespodzianka, jezeli chodzi o tak wysokie miejsce. Wiem, ze wszyscy porownuja to z Osada. Ja mam inne skojarzenie - Newton Howard zrobil kiedys muzyke do takiego filmu Snow Falling on Cedars i dla mnie wszystko co wyszlo od niego potem - ze skrzypcami jako solowka to rozwiniecie pomyslow wlasnie z tej partytury - ktora dla mnie wypada duzo ciekawiej niz wlanie takie Hidden Life - bardziej roznorodna muzyka i bardziej pomyslowa aranzacyjnie i klimatycznie.
I niestety takie prace jak Joker czy Ad Astra to sa bardziej ciekawostki niz rzeczy do ktorych sie wraca. Jasne w filmie to sie sprawdza ale jako album do sluchania to zbyt hermetyczne/monotematyczne. Mozna se wrzucic jeden, dwa kawalki na playliste jako ciekawostke. Jak se chce troche posluchac muzy komplentacyjnej/ambientowej to mam kilka plyt w domu do ktorych czesto wracam i jeszcze nic nie znalazlem nowego co by je przebilo i moglo dolaczyc do kolekcji.
Juz bylo o tym wspominane tez, ale zeszly rok to mi zlecial pod katem skupowania staroci w wersjach rozszerzonych i tu jest liczba duzo wieksza niz nowosci.
I niestety takie prace jak Joker czy Ad Astra to sa bardziej ciekawostki niz rzeczy do ktorych sie wraca. Jasne w filmie to sie sprawdza ale jako album do sluchania to zbyt hermetyczne/monotematyczne. Mozna se wrzucic jeden, dwa kawalki na playliste jako ciekawostke. Jak se chce troche posluchac muzy komplentacyjnej/ambientowej to mam kilka plyt w domu do ktorych czesto wracam i jeszcze nic nie znalazlem nowego co by je przebilo i moglo dolaczyc do kolekcji.
Juz bylo o tym wspominane tez, ale zeszly rok to mi zlecial pod katem skupowania staroci w wersjach rozszerzonych i tu jest liczba duzo wieksza niz nowosci.
- Radek
- Spec od additional music
- Posty: 670
- Rejestracja: pt cze 23, 2017 18:34 pm
- Lokalizacja: Otwocki Rów
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Jest to taka Osada bez thrillerowych "straszaków". Ale pomimo tych podobieństw i tak słucha mi się tego przyjemnie
Ja przy wyborze do topu, brałem pod uwagę tylko oryginalne kompozycje JNH. Nawet nie wiem czy chociaż raz przesłuchałem ten album w całości z klasyką. I też myślałem, że Kobietki będą wyżej
- DanielosVK
- Howardelis Vangeshore
- Posty: 7854
- Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Tacy wszyscy zaskoczeni to ciekawe, kto głosował.
Fe.
Cóż za score, Howard Shore.
Cóż za score, Howard Shore.
- MichalP
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw wrz 07, 2017 04:28 am
- Lokalizacja: Gdzies w Kanadzie
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Mam wrazenie, ze to wyroznienie dla Howarda to bardziej na zasadzie - na bezrybiu to i rak jest ryba. Bardziej to mnie dziwi 5 miejsce dla Balfa . Z reszta wynikow sie zgodze.
No i ja wlasnie nie glosowalem wiec wyniki moga mnie zaskakiwac bo przeciez wszyscy mysla tak jak ja
No i ja wlasnie nie glosowalem wiec wyniki moga mnie zaskakiwac bo przeciez wszyscy mysla tak jak ja
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26144
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
3/4 tego to na zasadzie "na bezrybiu i rak ryba" (z Williamsem na czele), więc nie ma co wskazywać akurat na JNH
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13151
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Już nie przesadzajmy - trzeci Smok to jedna z najlepszych prac Powella, a najnowszy Williams na pewno nie należy do Jego najgorszych prac i jest bardzo słuchalny, czego nie można powiedzieć o wielu współczesnych soundtrackach
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
Cieszy wysoka pozycja Howarda smuci to, że Pemberton nie załapał się na podium. Całościowo jednak - fajny Top 10 zwłaszcza, że kilka moich propozycji załąpało się do pierwszej dziesiątki
- Pawel P.
- Metallica
- Posty: 1441
- Rejestracja: czw gru 29, 2011 21:36 pm
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
TROS zjada resztę towarzystwa na przystawkę, to zupełnie inny poziom, nawet niż Powell - tak, wiem, fanboy alert - ale pierwsza trojka taka jak u mnie, poza kolejnością, a i trzy inne rzeczy się zgadzają, więc w sumie te wyniki są całkiem Ok. A Hidden Life jest piękne, ale tez nie spodziewałem się, że będzie tu tak wysoko.
Re: TOP 10, 2019 Wyniki
oj chyba nigdy John nie był dopiero na 3 miejscu na tym forum Filmmusic się opuszcza
#FUCKVINYL