NAGRODY BRANŻOWE
- Neptune
- Parkingowy przed studiem nagrań
- Posty: 36
- Rejestracja: czw wrz 01, 2005 17:41 pm
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Zgadzam się z Twoim opisem. "Na Zachodzie Bez Zmian" nie wnosi zupełnie żadnej dodatkowej wartości do tematyki I Wojny Światowej w kinie, tym bardziej, że raptem kilka lat temu była premiera "1917". Muzyka dronowa kompletnie bez sensu zastosowana, szczególnie na początku filmu. Nie wiem skąd te wszystkie zachwyty i nominacje oraz najprawdopodobniej Oscar za najlepszy film nieanglojęzyczny.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Działacze LGBT+ do nagrody Doriana nominują:
Film Music of the Year
Babylon – score by Justin Hurvitz (Paramount)
Elvis – score and music production by Elliott Wheeler; the music of Elvis Presley; various artists (Warner Bros.)
RRR – score by M.M. Keeravani (DVV Entertainment, Sarigama Cinemas, Raftar Creations)
Tár – score and curation by Hildur Guðnadóttir (Focus Features)
Women Talking – score by Hildur Guðnadóttir (United Artists)
Film Music of the Year
Babylon – score by Justin Hurvitz (Paramount)
Elvis – score and music production by Elliott Wheeler; the music of Elvis Presley; various artists (Warner Bros.)
RRR – score by M.M. Keeravani (DVV Entertainment, Sarigama Cinemas, Raftar Creations)
Tár – score and curation by Hildur Guðnadóttir (Focus Features)
Women Talking – score by Hildur Guðnadóttir (United Artists)
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26140
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Adam pisze: ↑ndz sty 29, 2023 16:25 pmNadrobiłem na netflixie „Na Zachodzie bez zmian”. Nie bardzo rozumiem fenomen tego filmu. Score jest jego najbardziej słabym i irytującym elementem. Jedzie sobie ciężarówka po polu, nic się nie dzieje, a nawala nagle jakaś dronowa perkusja co 2 sekundy. To samo z kapitulacja, dialog w wagonie a nawala muzyka z temtracka Hannibala Reitzella lub Silent Hilla śp. Lichta.. Wtf. Kompletnie nie pasuje to do filmu, nic w filmie nie robi, nie buduje żadnych emocji, a większość emocjonalnych scen jest i tak bez muzyki.. Nie wiem jak można się tym katować poza filmem na albumie, ale zgadzam się z Broxtonem że to jedno z największych gówien w ostatnich latach. Hanuszki nie słucham z założenia, ale to idealny przykład na to, że film który ma nominacje za wszystko dostaje z automatu też nom za score, nawet jakby go - jak tu - nie było… No i te zdjęcia cyfrówką…
??Neptune pisze: ↑pn sty 30, 2023 00:43 amZgadzam się z Twoim opisem. "Na Zachodzie Bez Zmian" nie wnosi zupełnie żadnej dodatkowej wartości do tematyki I Wojny Światowej w kinie, tym bardziej, że raptem kilka lat temu była premiera "1917". Muzyka dronowa kompletnie bez sensu zastosowana, szczególnie na początku filmu. Nie wiem skąd te wszystkie zachwyty i nominacje oraz najprawdopodobniej Oscar za najlepszy film nieanglojęzyczny.
Przede wszystkim to już trzecia adaptacja znakomitej książki Remarque'a i fabularnie o I Wojnie Światowej nic bardziej wartościowego od jej adaptacji w kinie nie powstało. Zdjęcia są świetne, co z tego że cyfrówką? Większość filmów dziś się kręci cyfrówką, to żadna ujma przecież, w zdjęciach chodzi o światło, kadr, ruch kamery a nie o to czy analogowe ziarno będzie widać.
Muzyka rodem z horroru bo taka ma być. Nie każdy film ma mieć hollywoodzką symfoniczną muzę w klasycznym stylu. Dobór muzy jak najbardziej celowy i skuteczny, budujący klimat, przyprawiający widza o dysonans (przecież to że pozornie nic się nie dzieje, a muzyka wprowadza jakiś mroczny temat zagrożenia robi to co ma robić - wywoływać to podskórne uczucie niedopasowania.
Zaś Broxton nie uznaje niczego co nie jest klasyczną symfoniką, więc jego opinie tak samo są tu istotne, jak Jarosława o LGBT.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Grammy powędrowały do dwóch kobiet.
Best Score Soundtrack for Visual Media (Includes Film and Television)
The Batman — Michael Giacchino
Encanto — Germaine Franco
No Time To Die — Hans Zimmer
The Power of the Dog — Jonny Greenwood
Succession: Season 3 — Nicholas Britell
Best Score Soundtrack for Video Games and Other Interactive Media
Aliens: Fireteam Elite — Austin Wintory
Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök — Stephanie Economou
Call of Duty: Vanguard — Bear McCreary
Marvel’s Guardians of the Galaxy — Richard Jacques
Old World — Christopher Tin
Best Score Soundtrack for Visual Media (Includes Film and Television)
The Batman — Michael Giacchino
Encanto — Germaine Franco
No Time To Die — Hans Zimmer
The Power of the Dog — Jonny Greenwood
Succession: Season 3 — Nicholas Britell
Best Score Soundtrack for Video Games and Other Interactive Media
Aliens: Fireteam Elite — Austin Wintory
Assassin’s Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök — Stephanie Economou
Call of Duty: Vanguard — Bear McCreary
Marvel’s Guardians of the Galaxy — Richard Jacques
Old World — Christopher Tin
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13114
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NAGRODY BRANŻOWE
W końcu Encanto coś wygrało a muzyka była nominowana chyba do wszystkiego
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Encanto wygrało również Grammy za piosenkę "We Don’t Talk About Bruno" w kategorii "Best Song Written For Motion Picture, Television Or Other Visual Media" oraz w kategorii "Best Compilation Soundtrack Album for Visual Media".
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Słuchał ktoś? Dobre? Bo wydaje mi się, że nawet w światku branży gier wideo, praca ta przeszła bez większego echa.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33889
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Szczerze mówiąc jakoś Grammy zawsze mnie mniej interesowały. Ale może po prostu za dużo się Simpsonów naoglądałem:
youtu.be/Tf9V0hwJ6qk
youtu.be/Tf9V0hwJ6qk
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Nominacje do Orłów 2023 za najlepszą muzykę:
Marek Napiórkowski - "Bejbis"
Paweł Mykietyn - "IO"
Bartłomiej Gliniak - "Marzec'68"
Marcin Macuk & Zuzanna Wrońska - "Silent Twins"
Adrian Konarski - "Szczęścia chodzą parami"
Maciej Zieliński - "Święta inaczej"
Marek Napiórkowski - "Bejbis"
Paweł Mykietyn - "IO"
Bartłomiej Gliniak - "Marzec'68"
Marcin Macuk & Zuzanna Wrońska - "Silent Twins"
Adrian Konarski - "Szczęścia chodzą parami"
Maciej Zieliński - "Święta inaczej"
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26140
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Ech, odkąd przestali nominować zmarłych to już nie to samo
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2999
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: NAGRODY BRANŻOWE
No właśnie jestem szczerze zdziwiony że wszyscy nominowani do Orłów żyją.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
W kategorii film europejski wrzucili "Ennia" Tornatore. Poniekąd umarłego kompozytora schowali w innej kategorii
Nominacje spoko. Brakuje mi jednak wyróżnienia dla "F_cking Bornholm" Jerzego Rogiewicza.
Nominacje spoko. Brakuje mi jednak wyróżnienia dla "F_cking Bornholm" Jerzego Rogiewicza.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Średni to był rok dla polskiego kina. Rok temu Orła za najlepszy film zdobyła Aida, w tym roku nominowane jest Silent Twins, które zdobyło już Złotego Lwa, takie to polskie filmy wygrywają u nas festiwale.