NAGRODY BRANŻOWE
- lis23
- + Ludvig van Beethoven +
- Posty: 13113
- Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Fajna jest ta muzyka? Randy Newman robi raczej mocno ilustracyjną muzykę, zwłaszcza do animacji, tutaj jest lepiej? Jakie to króciutkie, 25 minut.
Tylko On, Williams John
Tylko on, Elton John
Tylko on, Elton John
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10224
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
W tego typu filmie oldschoolowo robionym sprawdza się idealnie. Poza tym identyfikuje się tylko z jedną płaszczyzną obrazu - więzią między rozwodzącymi się małżonkami. Dlatego tak mało jej w filmie. Cała reszta dzieje się bez udziału muzyki.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Podział będzie duży, dlatego nic nie wygra w głównych kategoriach, więc dadzą właśnie za muzykę, podobnie na Oscarach, a to tylko jeden z wielu argumentów za Oscarem dla Hildur, poza "nagrodą pocieszenia za muzykę", nieznany, zagraniczny twórca, głośny film z nietypową muzą, do tego muzyka charakterystyczna i oryginalna, w końcu kobieta, Joker spełnia tyle casusuów zwycięzców Oscarów za najlepszy score, że jedynym konkurentem może być tylko Thomas Newman, któremu trafił się mocny tytuł i którego branża może "w końcu" doceni, tak jak niegdyś Desplata, czy ostatnio Deakinsa, no ale to już bardziej przy Oscarach.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Jeden z Newmanów przy odbiorze do drugiego może pojechać Sanchezem z Licencji Na Zabijanie - "I just want you to know that this is nothing personal. It's purely business"
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
I Daniel jest, wiedziałem, że chłop prędzej czy później zaskoczy i wskoczy w tym wyścigu. Oby an tej jednej nominacji się nie skończyło.
Nie ma Dafoe z Lighthouse, nie jest dobrze, ale może wskoczy z zaskoczenia na Oscary
Nie ma Dafoe z Lighthouse, nie jest dobrze, ale może wskoczy z zaskoczenia na Oscary
Re: NAGRODY BRANŻOWE
“My deepest gratitude to the Hollywood Foreign Press for the great honor bestowed on me with this Golden Globe nomination! It is wonderful to be recognized by this esteemed group of international journalists, some of whom I had the pleasure to meet in LA, and to feel such strong ties between Europe and Hollywood. Congratulations to Todd and Joaquin on their Golden Globe nominations for their incredible work, I feel truly blessed to be part of this team. Helping find the internal voice of Arthur Fleck was an artistic dream. This is a year for outstanding and innovative music and I celebrate with all Best Score nominees and am happy for their nomination as I am for mine.”
–Hildur Guðnadóttir, Best Original Score nominee for Joker
“I am very grateful to the HFPA to have nominated my score for Little Women. Greta Gerwig is a visionary and a wonderful artist and I am proud that she and Amy Pascal invited me to be part of their team. This music was recorded thanks to Solrey’s musical taste and expertise with the best NYC musicians and I share this moment with them all.”
–Alexandre Desplat, Best Original Score nominee for Little Women
http://www.awardsdaily.com/2019/12/09/g ... reactions/“I got my parents to watch the film with me for the first time yesterday and my dad told me it was one of his favourite things I’ve ever done so it is doubly ace to get two wonderful tricky-to-get accolades in less than 24 hours – my dad AND the HFPA. I cannot say enough how much this wouldn’t ever have existed without Edward Norton, whose passion, enthusiasm and vision really helped push me into creating a score that I’m incredibly proud of. I loved working with him and am thrilled to both have that work recognised by the HFPA and to be nominated for a Golden Globe alongside such an inspiring collection of fellow composers.”
–Daniel Pemberton, Best Original Score nominee for Motherless Brooklyn
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Newmany pewnie chleją To dopiero 2 nominacja Toma i 3 Randy'ego, jeśli chodzi o Oscary pierwszy ma 13, a drugi 8, ale stan ten z pewnością niedługo się powiększy.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Ta czwórka jest niemal gwarantowana na Oscarach (choć zawsze się zdarzają niespodzianki), na piąte miejsce albo jak zwykle wskoczy Williams, albo ktoś inny, typu Beltrami. Innych zwrotów akcji raczej się nie spodziewam. Chociaż Akademia się tak zmieniła w ostatnich latach, że kto wie? Shortlista będzie 16 grudnia, czyli równo za tydzień, więc się przekonamy co i jak
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Ten Randy Newman powtarza stare kawałki jakie zrobił wiele lat temu. "Marriage Story" jest bardzo zbliżone charakterem do "Avalon".
Randy Newman A.D. 2019
youtu.be/HwzNtlyoeV8
Randy Newman A.D. 1990
youtu.be/iefKHIyTE_M
Krytycy z Los Angeles
Best Music Score:
I Lost My Body - Dan Levy
Runner Up: 1917 - Thomas Newman
Randy Newman A.D. 2019
youtu.be/HwzNtlyoeV8
Randy Newman A.D. 1990
youtu.be/iefKHIyTE_M
Krytycy z Los Angeles
Best Music Score:
I Lost My Body - Dan Levy
Runner Up: 1917 - Thomas Newman
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Nie lubię Randy'ego. To muzyczny męczybuła, a jak zaczyna śpiewać, to można się pociąć. Z tytułów sygnowanych jego nazwiskiem dobrze wspominam chyba tylko "Mavericka".
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Członkowie Akademii mają już swoją listę score'ów, które kwalifikują się do wyścigu oscarowego. No i to poskutkowało też tymi, które niestety się nie załapały
Pinar Toprak - "Captain Marvel" /// niezgłoszony?
Robbie Robertson - "The Irishman" /// jeden temacik, tu raczej nie ma się nad czym rozwodzić
Bryce Dessner - "The Two Popes" /// przeważające piosenki
Nathan Johnson - "Knives Out" /// “An administrative mixup” - ciężko coś z tego wywnioskować
James Newton Howard - "A Hidden Life" /// stosunek muzyki źródłowej i kawałków "innych"(?) kompozytorów do pracy końcowej
Max Richter, Lorne Balfe - "Ad Astra" /// proces tworzenia muzyki przez obu panów nie odbywał się na zasadzie współpracy, w filmie generalnie było też więcej Richtera i innych kawałków.
https://variety.com/2019/artisans/news/ ... 203430418/
Pinar Toprak - "Captain Marvel" /// niezgłoszony?
Robbie Robertson - "The Irishman" /// jeden temacik, tu raczej nie ma się nad czym rozwodzić
Bryce Dessner - "The Two Popes" /// przeważające piosenki
Nathan Johnson - "Knives Out" /// “An administrative mixup” - ciężko coś z tego wywnioskować
James Newton Howard - "A Hidden Life" /// stosunek muzyki źródłowej i kawałków "innych"(?) kompozytorów do pracy końcowej
Max Richter, Lorne Balfe - "Ad Astra" /// proces tworzenia muzyki przez obu panów nie odbywał się na zasadzie współpracy, w filmie generalnie było też więcej Richtera i innych kawałków.
https://variety.com/2019/artisans/news/ ... 203430418/
"No Don Davis = No Matrix. Simple as that."
~ Jon Burlingame
It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049
~ Jon Burlingame
It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 2996
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Oscary widzę z rigczem, odrzucili scory piosenkowe.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Chyba producenci "A Hidden life" popełnili błąd wypuszczając jako score FYC oryginalną ścieżkę JNH + muzyka źródłowa. Sami się podłożyli.
A "Irishmana" odrzucili, aby taki Adam ich nie hejtował, że nominują minutowy kawałek. W rzeczywistości w filmie pojawiają się dwa utwory Robbiego, które łącznie trwają 10 minut.
A "Irishmana" odrzucili, aby taki Adam ich nie hejtował, że nominują minutowy kawałek. W rzeczywistości w filmie pojawiają się dwa utwory Robbiego, które łącznie trwają 10 minut.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
ke? to przestań słuchać Enja w kółko i se włącz The Natural Randy at his best
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Wczoraj po raz pierwszy tego słuchałem. Elektroniczne granie z lat 80. Całkiem fajne.
youtu.be/XJMRBBekeEg
youtu.be/XJMRBBekeEg