NAGRODY BRANŻOWE

Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59858
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5731 Post autor: Adam » śr gru 18, 2024 10:22 am

teraz miałem chwilę spojrzeć na te shortlisty i to jest jakiś mindfuck. :? :lol:
ja rozumiem, że Diuna 2 musiała odpaść, ale jakim cudem znalazł się tam Sok z żuka, skoro to ten sam casus, plus score jest znacznie krótszy, więc procentowo ma jeszcze więcej starej muzyki :?
a dawanie na listę scorów 15-minutowych to absurd, tak samo jak jakichś wysrywów z Alienów (też zawierających stare tematy).
#FUCKVINYL

Just.Dan

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5732 Post autor: Just.Dan » śr gru 18, 2024 10:37 am

lis23 pisze:
śr gru 18, 2024 10:04 am
Będą jaja, jak trzeciego Oscara dostanie Elton John za piosenkę do dokumentu ;) Przewiduję jednak "The Wild Robot".
Wygra "El Mal" z "Emilii...". Bardzo dobra scena, energetyczna.

https://youtu.be/vMvpK1-v3bE?si=LLBGff7buFax749K

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 14206
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5733 Post autor: lis23 » śr gru 18, 2024 11:00 am

"Dziki Robot' ma szansę na Oscara za najlepszą animację, muzykę i piosenkę, więc może zgarnąć wszystko ;)
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59858
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5734 Post autor: Adam » śr gru 18, 2024 11:52 am

Będzie Oscar - ze wczoraj u Colberta:


youtu.be/W08_ZAzuiaQ
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34898
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5735 Post autor: Wawrzyniec » śr gru 18, 2024 12:02 pm

Adam pisze:
śr gru 18, 2024 10:22 am
teraz miałem chwilę spojrzeć na te shortlisty i to jest jakiś mindfuck. :? :lol:
ja rozumiem, że Diuna 2 musiała odpaść, ale jakim cudem znalazł się tam Sok z żuka, skoro to ten sam casus, plus score jest znacznie krótszy, więc procentowo ma jeszcze więcej starej muzyki :?
a dawanie na listę scorów 15-minutowych to absurd, tak samo jak jakichś wysrywów z Alienów (też zawierających stare tematy).
To ja mam to na myśli, ale wiadomo "Hans i Wawrzek Epic Fail". Nie! To Akademia Epic Fail! Oni nie tylko są niepoważni, ale są jeszcze hipokrytami.
#JusticeForHans
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 14206
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5736 Post autor: lis23 » śr gru 18, 2024 12:13 pm

Elton to niech lepiej powie, co z nową płytą: rok temu było mówione, że jest w całości nagrana i czeka na premierę a teraz mówi, że nie może jej dokończyć bo ma infekcję oczu i nie widzi, wtf?
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59858
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5737 Post autor: Adam » śr gru 18, 2024 12:18 pm

lis23 pisze:
śr gru 18, 2024 12:13 pm
że nie może jej dokończyć bo ma infekcję oczu i nie widzi, wtf?
Ray Charles i Stevie Wonder lubią to! 8)
Zresztą w tym wywiadzie mówi że już sie wyleczył.
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
swordfish
Zdobywca Oscara
Posty: 3205
Rejestracja: śr gru 01, 2010 11:44 am
Lokalizacja: Polska

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5738 Post autor: swordfish » śr gru 18, 2024 14:00 pm

lis23 pisze:
śr gru 18, 2024 11:00 am
"Dziki Robot' ma szansę na Oscara za najlepszą animację, muzykę i piosenkę, więc może zgarnąć wszystko ;)
Hollywood głosuje tematycznie według wyznawanej ideologii gender. W "Dzikim robocie" za mało tęczy LGBT+. Patrząc na listę w scorach duże szanse ma "Emilia Perez" i "Conclave", bo tam tego jest dużo.

Mietek Kosz i Jose Feliciano również wydawali płyty mimo problemu z oczami.

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 25029
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5739 Post autor: Mystery » śr gru 18, 2024 20:47 pm

The Society of Composers & Lyricists (SCL)

Outstanding Original Score for a Studio Film:
Clément Ducol, Camille – Emilia Pérez
Hans Zimmer – Dune: Part Two
Harry Gregson-Williams – Gladiator II
John Powell, Stephen Schwartz – Wicked: Part 1
Kris Bowers – The Wild Robot
Volker Bertelmann – Conclave

Outstanding Original Score for an Independent Film:
Chris Bacon – Heretic
Daniel Blumberg – The Brutalist
Dara Taylor – Meet Me Next Christmas
Fabrizio Mancinelli – Here After
Heather McIntosh – Winner
Stephanie Economou – The Book of Jobs

Outstanding Original Score for a Television Production:
Atticus Ross, Leopold Ross, Nick Chuba – Shōgun
Bear McCreary – The Lord of the Rings: The Rings of Power
Blake Neely – Masters of the Air
David Fleming – Mr. & Mrs. Smith
Finneas O’Connell – Disclaimer
Jeff Toyne – Palm Royale

Outstanding Original Title Sequence for a Television Production:
Atticus Ross, Leopold Ross, Nick Chuba – Shōgun
Blake Neely – Masters of the Air
Carlos Rafael Rivera – Griselda
Danielle Ponder – Manhunt
Jeff Toyne – Palm Royale
Nami Melumad – Dream Productions

Outstanding Original Score for Interactive Media
Gordy Haab – Indiana Jones and the Great Circle
Nainita Desai – Tales of Kenzera: Zau
Wilbert Roget, II – Star Wars: Outlaws
Winifred Phillips – Wizardry: Proving Grounds of the Mad Overlord

David Raksin Award for Emerging Talent:
Andrea Datzman – Inside Out 2
Emily Rice – Broken Bird
Katya Richardson – Motorcycle Mary
Nikhil Koparkar – Dead Whisper
Robin Carolan – Nosferatu
Wei-San Hsu – Invisible Nation

Outstanding Original Song for a Dramatic or Documentary Visual Media Production:
Andrew Wyatt, Lykke Li, Miley Cyrus – “Beautiful That Way” from The Last Showgirl
Bear McCreary – “Old Tom Bombadil” from The Lord of the Rings: The Rings of Power
Christopher Lennertz – “Let’s Put the Christ Back in Christmas” from The Boys
Diane Warren – “The Journey” from The Six Triple Eight
Elton John, Brandi Carlile, Bernie Taupin, Andrew Watt – “Never Too Late” from Elton John: Never Too Late
Nicholas Britell, Steve McQueen, Taura Stinson – “Winter Coat” from Blitz

Outstanding Original Song for a Comedy or Musical Visual Media Production
Abigail Barlow, Emily Bear – “Beyond” from Moana 2
Clément Ducol, Camille – “Mi Camino” from Emilia Pérez
Clément Ducol, Camille, Jacques Audiard – “El Mal” from Emilia Pérez
Lainey Wilson, Luke Dick, Shane McAnally – “Out of Oklahoma” from Twisters
Robbie Williams, Freddy Wexler, Sacha Skarbek – “Forbidden Road” from Better Man
Trent Reznor, Atticus Ross, Luca Guadagnino – “Compress/Repress” from from Challengers

Awatar użytkownika
lis23
+ Ludvig van Beethoven +
Posty: 14206
Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5740 Post autor: lis23 » czw gru 19, 2024 08:36 am

swordfish pisze:
śr gru 18, 2024 14:00 pm


Hollywood głosuje tematycznie według wyznawanej ideologii gender. W "Dzikim robocie" za mało tęczy LGBT+. Patrząc na listę w scorach duże szanse ma "Emilia Perez" i "Conclave", bo tam tego jest dużo.

Mietek Kosz i Jose Feliciano również wydawali płyty mimo problemu z oczami.
Nie ma czegoś takiego jak "ideologia gender", podobnie jak wszystko wrzuca się teraz do pojęcia "Woke" bez wiedzy o tym, czym jest Woke ;) "Diuna Part Two" też jest ponoć "Woke" bo jest postać kobieca ;)
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)

Just.Dan

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5741 Post autor: Just.Dan » czw gru 19, 2024 10:46 am

lis23 pisze:
czw gru 19, 2024 08:36 am


wszystko wrzuca się teraz do pojęcia "Woke" bez wiedzy o tym, czym jest Woke ;) "Diuna Part Two" też jest ponoć "Woke" bo jest postać kobieca ;)
Woke używają ci, którzy nie mają argumentów, by skrytykować film, książkę czy grę. A, można przecież znaleźć setki argumentów: aktorstwo, strona techniczna, scenariusz, itp.

Diuna 2 nie jest woke, gdyż jest antyaborcyjna (rozmowa z płodem). Dlatego Ben Shapiro się zachwyca 🙂 To nieliczny przykład filmu, który łączy prawicowych i lewicowych widzów.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59858
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5742 Post autor: Adam » czw gru 19, 2024 10:50 am

Just.Dan pisze:
czw gru 19, 2024 10:46 am
Diuna 2 nie jest woke, gdyż jest antyaborcyjna (rozmowa z płodem). To nieliczny przykład filmu, który łączy prawicowych i lewicowych widzów.
ale debilny fikołek logiczny :roll:
mam rozumieć, że jak laska rozmawia z dzieckiem w brzuchu to oznacza, że jest przeciwniczką aborcji ? :lol:
#FUCKVINYL

Just.Dan

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5743 Post autor: Just.Dan » czw gru 19, 2024 10:53 am

Adam pisze:
czw gru 19, 2024 10:50 am
Just.Dan pisze:
czw gru 19, 2024 10:46 am
Diuna 2 nie jest woke, gdyż jest antyaborcyjna (rozmowa z płodem). To nieliczny przykład filmu, który łączy prawicowych i lewicowych widzów.
ale debilny fikołek logiczny :roll:
mam rozumieć, że jak laska rozmawia z dzieckiem w brzuchu to oznacza, że jest przeciwniczką aborcji ? :lol:
Tak pojmuje ten szur, Ben Shapiro 😄 Że niby dziecko "ma świadomość", dlatego nie można abortowac. Równie dobrze postać Jessiki mogła sobie wyobrażać, że rozmawia z płodem. Ale, logika prawakow...

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 59858
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5744 Post autor: Adam » czw gru 19, 2024 11:06 am

A kogo obchodzi jakiś Szapiro? To tylko enty odklejony prawicowiec, mizogin, transfob i homofob.
Do utylizacji na miejscu.
#FUCKVINYL

Just.Dan

Re: NAGRODY BRANŻOWE

#5745 Post autor: Just.Dan » czw gru 19, 2024 11:32 am

Adam pisze:
czw gru 19, 2024 11:06 am
A kogo obchodzi jakiś Szapiro? To tylko enty odklejony prawicowiec, mizogin, transfob i homofob.
Do utylizacji na miejscu.
Zgadzam się ze wszystkim, poza życzeniem śmierci 🙂

ODPOWIEDZ