To na pewno pod tym postem miał się pojawić ten komentarz?lis23 pisze: ↑śr lut 09, 2022 16:57 pmFajna piosenka![]()
Te nominacje pokazują jak zabetonowane jest to forum:
Adam: - Bond, Bond, Bond, Bond, Bond, Tyler, Tyler, Tyler, Tyler, Tyler
Wawrzynicec: - Zimmer, Zimmer, Zimmer, Zimmer, Zimmer, ludzie Zimmera
A to ze mnie się śmiejecie, że tylko Disney ale jak się zaproponuje coś innego to nie ma zainteresowanie, nominowane do Globów i do Oscara "Encanto" słuchałem tylko ja i MysteryOgólnie, mamy na forum samych fanboyów: Williamsa, Zimmera, Howarda, Giacchino, Desplata, Tylera, itp.
NAGRODY BRANŻOWE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35042
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Właśnie też nie do końca rozumiem. Tym bardziej, że ani ja ani Adam nie jesteśmy członkami Akademii, albo zapomnieli przesłać nam zaproszeń. Plus Bond i Brian nawet nie są nominowani za score.Radzimir pisze: ↑czw lut 10, 2022 12:28 pmTo na pewno pod tym postem miał się pojawić ten komentarz?lis23 pisze: ↑śr lut 09, 2022 16:57 pmFajna piosenka![]()
Te nominacje pokazują jak zabetonowane jest to forum:
Adam: - Bond, Bond, Bond, Bond, Bond, Tyler, Tyler, Tyler, Tyler, Tyler
Wawrzynicec: - Zimmer, Zimmer, Zimmer, Zimmer, Zimmer, ludzie Zimmera
A to ze mnie się śmiejecie, że tylko Disney ale jak się zaproponuje coś innego to nie ma zainteresowanie, nominowane do Globów i do Oscara "Encanto" słuchałem tylko ja i MysteryOgólnie, mamy na forum samych fanboyów: Williamsa, Zimmera, Howarda, Giacchino, Desplata, Tylera, itp.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- kiedyśgrześ
- + W.A. Mozart +
- Posty: 6104
- Rejestracja: sob lip 09, 2011 12:05 pm
Re: NAGRODY BRANŻOWE
rzuciłem okiem na nomy oscarowe po całości, rozumiem, że „środowiska” pogodziły się z powrotem do korzeni
ps. widzę zagrożenie dla Hansikowego Oscara, a wystarczyło
youtu.be/0jSPcQNy6uk
i Greenwood pozamiatany


ps. widzę zagrożenie dla Hansikowego Oscara, a wystarczyło
youtu.be/0jSPcQNy6uk
i Greenwood pozamiatany

Re: NAGRODY BRANŻOWE
Wybór trzech prowadzących takich konkretnie kobiet na tegoroczne Oscary pokazuje, że Ampas bardzo chce wreszcie osiągnąć oglądalność zerową 

NO CD = NO SALE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Zwycięzcy pogrubieni.
Mystery pisze: ↑czw lut 03, 2022 19:14 pmIFMCA Award Nominations 2021
FILM SCORE OF THE YEAR
COPPELIA, music by Maurizio Malagnini
DUNE, music by Hans Zimmer
THE GREEN KNIGHT, music by Daniel Hart
JUNGLE CRUISE, music by James Newton Howard
THE LAST DUEL, music by Harry Gregson-Williams
FILM COMPOSER OF THE YEAR
PANU AALTIO
NICHOLAS BRITELL
JONNY GREENWOOD
JAMES NEWTON HOWARD
HANS ZIMMER
BREAKTHROUGH COMPOSER OF THE YEAR
AMIE DOHERTY
STEPHANIE ECONOMOU
OSCAR MARTÍN LEANIZBARRUTIA
ARTHUR SHARPE
RAPHAELLE THIBAUT
FILM MUSIC COMPOSITION OF THE YEAR
“Arachnoverture” from SPIDER-MAN: NO WAY HOME, music by Michael Giacchino
“Claret, Tema Principal” from CLARET, music by Oscar Martín Leanizbarrutia
“The Final Battle” from MY COUNTRY, MY PARENTS [WO HE WO DE FUBEI], music by Gordy Haab
“Grand Finale” from COPPELIA, music by Maurizio Malagnini
“Riddles” from BUCKLEY’S CHANCE, music by Christopher Gordon
BEST ORIGINAL SCORE FOR A DRAMA FILM
BUCKLEY’S CHANCE, music by Christopher Gordon
THE CURSE OF TURANDOT [TULANDUO: MOZHOU YUANQI], music by Simon Franglen[/b]
THE LAST DUEL, music by Harry Gregson-Williams
THE POWER OF THE DOG, music by Jonny Greenwood
SPENCER, music by Jonny Greenwood
BEST ORIGINAL SCORE FOR A COMEDY FILM
CRUELLA, music by Nicholas Britell
DÉLICIEUX, music by Christophe Julien
DON’T LOOK UP, music by Nicholas Britell
THE FRENCH DISPATCH, music by Alexandre Desplat
THE POTATO VENTURE [PERUNA], music by Panu Aaltio
BEST ORIGINAL SCORE FOR AN ACTION/ADVENTURE/THRILLER FILM
GUNPOWDER MILKSHAKE, music by Frank Ilfman
JUNGLE CRUISE, music by James Newton Howard
THE KING’S MAN, music by Matthew Margeson and Dominic Lewis
LAST NIGHT IN SOHO, music by Steven Price
NO TIME TO DIE, music by Hans Zimmer
BEST ORIGINAL SCORE FOR A FANTASY/SCIENCE FICTION/HORROR FILM
COPPELIA, music by Maurizio Malagnini
DUNE, music by Hans Zimmer
GHOSTBUSTERS: AFTERLIFE, music by Rob Simonsen
THE GREEN KNIGHT, music by Daniel Hart
SPIDER-MAN: NO WAY HOME, music by Michael Giacchino
BEST ORIGINAL SCORE FOR AN ANIMATED FEATURE
ENCANTO, music by Germaine Franco
LUCA, music by Dan Romer
RAYA AND THE LAST DRAGON, music by James Newton Howard
SPIRIT UNTAMED, music by Amie Doherty
WISH DRAGON, music by Philip Klein
BEST ORIGINAL SCORE FOR A DOCUMENTARY
THE ARCTIC: OUR LAST GREAT WILDERNESS, music by Alex Heffes
JULIA, music by Rachel Portman
A PERFECT PLANET, music by Ilan Eshkeri
QINGHAI: OUR NATIONAL PARK [QINGHAI: WOMEN DE GUOJIA GONGYUAN], music by Chad Cannon
TALE OF THE SLEEPING GIANTS [TUNTURIN TARINA], music by Panu Aaltio
BEST ORIGINAL SCORE FOR TELEVISION
COBRA KAI, music by Leo Birenberg and Zach Robinson
FOUNDATION, music by Bear McCreary
LOKI, music by Natalie Holt
LOST IN SPACE, music by Christopher Lennertz
MASTERS OF THE UNIVERSE: REVELATION, music by Bear McCreary
BEST ORIGINAL SCORE FOR A VIDEO GAME OR INTERACTIVE MEDIA
ARK: GENESIS PART II, music by Gareth Coker
CALL OF DUTY: VANGUARD, music by Bear McCreary
GHOST OF TSUSHIMA: IKI ISLAND & LEGENDS, music by Chad Cannon and Bill Hemstapat, theme by Ilan Eshkeri
MARVEL’S GUARDIANS OF THE GALAXY, music by Richard Jacques
RATCHET & CLANK: RIFT APART, music by Mark Mothersbaugh and Wataru Hokoyama
BEST NEW ARCHIVAL RELEASE – RE-RELEASE OR RE-RECORDING
THE DIARY OF ANNE FRANK, music by Alfred Newman; album produced by Nick Redman, Mike Matessino, and Neil S. Bulk; liner notes by Julie Kirgo; album art direction by Jim Titus (La-La Land)
THE EIGER SANCTION, music by John Williams; album produced by Mike Matessino; liner notes by Jon Burlingame; album art direction by Kay Marshall (Intrada)
LEGEND, music by Jerry Goldsmith; album produced by Cyril Durand-Roger, Laurent Lafarge, Reynold d’Silva, and David Stoner; liner notes by Jeff Bond; album art direction by David Marques (Music Box/Silva Screen)
LIONHEART, music by Jerry Goldsmith; album produced by Cary Mansfield; liner notes by Tim Grieving; album art direction by Bill Pitzonka (Varèse Sarabande)
THE TAMARIND SEED, music by John Barry; album produced by Geoff Leonard, Pete Walker, Ruud Rozemeijer, David Stoner, and Reynold d’Silva; liner notes by Geoff Leonard and Pete Walker; album art direction by Stuart Ford (Silva Screen)
BEST NEW ARCHIVAL RELEASE – COMPILATION
THE FILM SCORES OF BERNARD HERRMANN, music by Bernard Herrmann; album produced by Tony d’Amato, Gavin Barratt, Raymond Few, and Tim McDonald; liner notes by Tom Schneller; album art direction by Matt Read (Phase 4/Deutsche Grammophon)
GABRIEL YARED: MUSIC FOR FILM, music by Gabriel Yared; the Brussels Philharmonic Orchestra and Vlaams Radiokoor, conducted by Dirk Brossé; album produced by Thomas Van Parys and Marijke Vandeburie; liner notes by Thomas Van Parys; album art direction by Stuart Ford (Silva Screen/Film Fest Gent)
PEDRO ALMODÓVAR & ALBERTO IGLESIAS FILM MUSIC COLLECTION, music by Alberto Iglesias; album produced by José M. Benitez and Alberto Iglesias; liner notes by Pedro Almodóvar, Alberto Iglesias, and Manuel J. Lombardo; album art direction by Nacho B. Govantes and Luca Barcellona (Quartet/El Deseo)
THE PINK PANTHER FINAL CHAPTERS COLLECTION (TRAIL OF THE PINK PANTHER/CURSE OF THE PINK PANTHER/SON OF THE PINK PANTHER), music by Henry Mancini; album produced by Chris Malone; liner notes by John Takis; album art direction by Nacho B. Govantes (Quartet)
SPOTLIGHT ON JOHN WILLIAMS, music by John Williams; the City Light Symphony Orchestra, conducted by Kevin Griffiths; album produced by Pirmin Zängerle and Martin Korn; liner notes by Basil Böhni; album art direction by Roger Krütli (Prospero Classical)
FILM MUSIC RECORD LABEL OF THE YEAR
INTRADA, Douglass Fake and Roger Feigelson
LA-LA LAND RECORDS, MV Gerhard and Matt Verboys
MOVIESCORE MEDIA, Mikael Carlsson
MUSIC BOX RECORDS, Cyril Durand-Roger and Laurent Lafarge
QUARTET RECORDS, José M. Benitez
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35042
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Uff na szczęście załapała się Diuna do nominacji.
A co do Oscarów, to odważni, którzy chcą to obejrzeć niech się szykują na parę godzin z "dowcipami" o waginie" Amy Schumer
A co do Oscarów, to odważni, którzy chcą to obejrzeć niech się szykują na parę godzin z "dowcipami" o waginie" Amy Schumer

#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Obejrzałem sobie Matki i dobry film, najlepszy Pedro od czasu Skóry, czyli już przeszło 10 lat. No ale nie wiem skąd ta nomka do Oscara dla Iglesiasa, muza jak z thrillera Hitchcocka i nie pasowała mi tu. Obejrzałem też Spencer i to tu powinna być nomka, a nawet Oscar, gdzie Pazurom do tego, nominowali nie tego Greenwooda, no ale to Oscary, gdzie nominuje się najlepsze filmy, a nie muzykę... Ogólnie przez ostatnie lata muzyczna kategoria bardzo podupadła i nie jest już żadnym wyznacznikiem, ostatnio przypadkiem spojrzałem sobie na Oscary z 2005 i porównanie z nominowanymi z tego czy poprzedniego roku pozostawię lepiej bez komentarza...
Najlepsza muzyka
Jan A.P. Kaczmarek – Marzyciel
John Williams – Harry Potter i więzień Azkabanu
Thomas Newman – Lemony Snicket: Seria niefortunnych zdarzeń
John Debney – Pasja
James Newton Howard – Osada
Re: NAGRODY BRANŻOWE
w tych Matkach to ja jeszcze nie rozumiem za co nomka dla Penelopy. I ja uważam że ten film Pedro z Desperado gdzie grał geja był lepszym od Matek 
Iglesiasa w filmie jest może 20 minut, muzyka nic nie wnosi, nie buduje kompletnie nic, gra sobie czasem i tyle.. Ta nomka to jakiś WTF.

Iglesiasa w filmie jest może 20 minut, muzyka nic nie wnosi, nie buduje kompletnie nic, gra sobie czasem i tyle.. Ta nomka to jakiś WTF.
NO CD = NO SALE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Wygląda na to, że na przyszłej gali oscarowej w paru przypadkach (w tym za original score) statuetki nie będą przyznawane na żywo na wizji. Same rozdania odbędą się wcześniej, a na livie zobaczymy już gotowe, wmontowane nagrania.
https://variety.com/2022/awards/awards/ ... 235187841/
https://variety.com/2022/awards/awards/ ... 235187841/
"No Don Davis = No Matrix. Simple as that."
~ Jon Burlingame
It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049
~ Jon Burlingame
It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Czy dadzą przemowę? Czy tylko szybki przegląd nagrodzonych, jak to robią z tymi Oscarami specjalnymi za rozwój techniki filmowej lub wspieranie fundacji?
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Zwyciężyła Annette, w tym także za reżyserię, dźwięk, montaż i efekty specjalne.
"No Don Davis = No Matrix. Simple as that."
~ Jon Burlingame
It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049
~ Jon Burlingame
It’s not a character-driven movie and there’s no humor, there’s no love, there’s no soul.
- Rutger Hauer o Blade Runnerze 2049
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35042
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Patrząc po programie trasy Hansa Zimmera, to w czasie kiedy odbywają się Oscary, on gra w Amsterdamie. Czyli Oscary uważają, że nie warto tracić czas dla Hansa, to tak naprawdę Hans nie zamierza tracić czasu na Oscary. 

#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35042
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
James Cameron, John Williams and more Urge Academy to Reverse Controversial Oscars Telecast Changes...
"Also signing are more than three dozen composers, including Oscar winners Howard Shore, Dave Grusin, Alexandre Desplat, Steven Price, Hildur Guðnadóttir, John Corigliano, Tan Dun and Jan Kaczmarek; past Oscar nominees John Debney, George Fenton, Nicholas Britell, Terence Blanchard, Thomas Newman, James Newton Howard, David Newman, Dustin O’Halloran, Volker Bertelmann, John Powell and Alan Silvestri; and Emmy winner Ramin Djawadi."
#WinaHansa #IStandByDaenerys