Oscary 2012

Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.

Który score Twoim zdaniem najbardziej zasługuje na wygraną?

Czas głosowania minął ndz lut 05, 2012 17:40 pm

"The Adventures of Tintin" - John Williams
2
11%
"The Artist" - Ludovic Bource
9
50%
"Hugo" - Howard Shore
0
Brak głosów
"Tinker Tailor Soldier Spy" - Alberto Iglesias
1
6%
"War Horse" - John Williams
6
33%
 
Liczba głosów: 18

Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
DanielosVK
Howardelis Vangeshore
Posty: 7893
Rejestracja: sob cze 26, 2010 13:43 pm

Re: Oscary 2012

#466 Post autor: DanielosVK » wt sty 24, 2012 20:03 pm

"Marzyciel" zasługiwał. Chociaż i tak wolałbym "Osadę". 8)
Fe.

Cóż za score, Howard Shore.

Awatar użytkownika
Wojteł
John Williams
Posty: 9894
Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody

Re: Oscary 2012

#467 Post autor: Wojteł » wt sty 24, 2012 20:05 pm

Koper pisze:
Wojtek pisze:No niby tak, ale takie lamy jak Błajan czy inny Bates na szczęście nominacji nei dostają :mrgreen:
Santaolalla dostał dwa razy tyle Oscarów co Goldsmith, więc tyle są warte te nagrody. :P
Touche
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara

Awatar użytkownika
muaddib_dw
Zdobywca Oscara
Posty: 3237
Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
Lokalizacja: Kargowa

Re: Oscary 2012

#468 Post autor: muaddib_dw » wt sty 24, 2012 20:06 pm

Koper pisze:
Wojtek pisze:Niejaki Hans też jest bardziej znany od Dżona, nie mówiąc już o Justinie Bieberze, więc to chyba nie świadczy o niczym :P
Tak jak liczba oscarowych nominacji :P
Pieprzyć oscary nagrody Grammy ważniejsze bo muzyczne :mrgreen: : Sama nominacja to jak Aga Hollandowa powiedziała też ważna (dla niej) nagroda.

Nominacje i wygrane:

2009 – Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2009 - “The Adventures Of Mutt” from Indiana Jones And The Kingdom Of The Crystal Skull (Best Intrumental Composition) *WINNER*

2006 - Memoirs of a Geisha (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media) *WINNER*

2006 – Munich (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2006 - “A Prayer for Peace” from Munich (Best Intrumental Composition) *WINNER*

2006 - ”Sayuri’s Theme and End Credits” from Memoirs of a Geisha (Best Intrumental Composition)

2005 – Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2005 – “Anakin’s Betrayal” from Star Wars: Episode III – Revenge of the Sith (Best Intrumental Composition)

2005 – “The Ferry Scene” from War of the Worlds (Best Intrumental Composition)

2004 – Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2003 – Harry Potter and the Chamber of Secrets (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2003 – Catch Me If You Can (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2003 – Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2003 – “Hedwig’s Theme” from Harry Potter and the Sorcerer’s Stone (Best Intrumental Composition)

2002 – A.I. Artificial Intelligence (Best Score Soundtrack Album For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2001 - “Theme from Angela’s Ashes” (Best Instrumental Composition) *WINNER*

2000 – The Phantom Menace (Best Instrumental Composition Written For A Motion Picture, Television Or Other Visual Media)

2000 – “Stella By Starlight” from The Uninvited on Cinema Serenade 2: The Golden Age (1999) (Best Instrumental
Arrangement)

1999 – Gershwin Fantasy (Best Classical Crossover Album) Joshua Bell, violin; John Williams, conductor & piano (London Symphony Orchestra)

1999 - Saving Private Ryan (Best Instrumental Composition Written For A Motion Picture Or For Television)
*WINNER*

1999 – Amistad (Best Instrumental Composition Written For A Motion Picture Or For Television)

1998 – Seven Years in Tibet (Best Instrumental Composition Written For A Motion Picture Or For Television)

1998 – The Lost World (Best Instrumental Composition Written For A Motion Picture Or For Television)

1996 – “Moonlight” from Sabrina (Best Song Written Specifically for a Motion Picture or for Television)

1994 - Schindler’s List (Best Instrumental Composition for a Motion Picture or Television) *WINNER*

1993 – Jurassic Park (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1992 – Hook (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1992 – Hook (Best Pop Instrumental Performance)

1991 – “Home Alone Main Title” (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1991 – The Star Wars Trilogy (Best Pop Instrumental Performance)

1990 – Born o­n the Fourth of July (Best Arrangement o­n an Instrumental Recording)

1989 – Indiana Jones and the Last Crusade (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1988 – Empire of the Sun (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1988 – Olympic Spirit (Best Instrumental Composition)

1987 – The Witches of Eastwick (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1985 – Prokofiev: Peter and the Wolf (Best Recording for Children)

1984 - “Olympic Fanfare and Theme” (Best Instrumental Composition) *WINNER*

1983 – Return o­n the Jedi (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

1982 - ”Flying (Theme from E.T. The Extra-Terrestrial)” (Best Arrangement o­n an Instrumental Recording) *WINNER*

1982 - E.T. The Extra-Terrestrial (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture) *WINNER*

1982 - “Flying (Theme from E.T. The Extra-Terrestrial)” (Best Instrumental Composition)
*WINNER*

1982 – “Adventure o­n Earth” (Best Instrumental Composition)

1982 – E.T. (Best Pop Instrumental Performance)

1981 - Raiders of the Lost Ark (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture) *WINNER*

1980 - The Empire Strikes Back (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture) *WINNER*

1980 - The Empire Strikes Back (Best Instrumental Composition) *WINNER*

1980 – “Imperial March (Darth Vader’s Theme)” (Best Instrumental Composition)

1980 – “Yoda’s Theme” (Best Instrumental Composition)

1980 – “Yoda’s Theme” (Best Pop Instrumental Performance)

1979 - Superman – The Movie (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture) *WINNER*

1979 - “Main Title Theme” from Superman – The Movie (Best Instrumental Composition) *WINNER*

1979 – “Theme from Superman (Main Title)” (Best Pop Instrumental Performance)

1978 - Close Encounters of the Third Kind (Best Album of Original Score for a Motion Picture) *WINNER*

1978 - “Theme from Close Encounters of the Third Kind” (Best Instrumental Composition) *WINNER*

1978 – Close Encounters of the Third Kind (Best Pop Instrumental Performance)

1977 - Star Wars (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture) *WINNER*

1977 - “Main Title” from Star Wars (Best Instrumental Composition) *WINNER*

1977 - Star Wars (Best Pop Instrumental Performance) *WINNER*

1977 – Star Wars (Album of the Year)

1976 – The Disaster Movie Suite (Best Arrangement o­n an Instrumental Recording)

1975 - Jaws (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture) *WINNER*

1961 – Checkmate (Best Album of Original Score Written for a Motion Picture)

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26549
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Re: Oscary 2012

#469 Post autor: Koper » wt sty 24, 2012 20:07 pm

Hę, Grammy? Toś teraz dowalił. :P
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Awatar użytkownika
muaddib_dw
Zdobywca Oscara
Posty: 3237
Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
Lokalizacja: Kargowa

Re: Oscary 2012

#470 Post autor: muaddib_dw » wt sty 24, 2012 20:10 pm

Koper pisze:Hę, Grammy? Toś teraz dowalił. :P
Piszę przecie, że ważniejsze niż oscary, bo muzyczne nagrody to.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60037
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Oscary 2012

#471 Post autor: Adam » śr sty 25, 2012 22:29 pm

Desplatowi pewnie żyłka pękła że noma nie dostał :mrgreen: a i widzę Marasa od dwóch dni nie ma, może się zapił z tego powodu że akademia śmiała nie docenić Desplata a tym bardziej tego geniusza Jane Eyre :mrgreen:

i nie wiem czy to zauważyliscie ale WRESZCIE akademia zmądrzała i przestała wyrózniać jakieś plumkania czy pseudo inteligentne ściezki bo tu fajnie maszyna do pisania klikała, albo bo każdy ma fejsa - tylko wyrózniła typowe pełnoorkiestrowe granie - powrót miłości do duzych orkiestr 8) i tak też będzie za chwilę w hollywód - skończy się moda na minimalizm która trwa od jakichś 2,3 lat i wrócą duże scory.
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34974
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Oscary 2012

#472 Post autor: Wawrzyniec » śr sty 25, 2012 22:58 pm

Adam pisze: a i widzę Marasa od dwóch dni nie ma, może się zapił z tego powodu że akademia śmiała nie docenić Desplata a tym bardziej tego geniusza Jane Eyre :mrgreen:
Ale przecież Marek zaraz po nominacjach napisał, że wreszcie od dłuższego czasu nie ma problemu z oscarowymi nominacjami. I jakoś dość spokojnie, a nawet z lekkim zadowoleniem przyjął tegoroczne nominacje. :?
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60037
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Oscary 2012

#473 Post autor: Adam » śr sty 25, 2012 22:59 pm

ehh i znalazł się adwokat :P
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34974
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Oscary 2012

#474 Post autor: Wawrzyniec » śr sty 25, 2012 23:00 pm

Ja nie jestem adwokatem. To Marek nim jest, albo będzie. :)
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
muaddib_dw
Zdobywca Oscara
Posty: 3237
Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
Lokalizacja: Kargowa

Re: Oscary 2012

#475 Post autor: muaddib_dw » śr sty 25, 2012 23:07 pm

Adam pisze:Desplatowi pewnie żyłka pękła że noma nie dostał :mrgreen: a i widzę Marasa od dwóch dni nie ma, może się zapił z tego powodu że akademia śmiała nie docenić Desplata a tym bardziej tego geniusza Jane Eyre :mrgreen:

i nie wiem czy to zauważyliscie ale WRESZCIE akademia zmądrzała i przestała wyrózniać jakieś plumkania czy pseudo inteligentne ściezki bo tu fajnie maszyna do pisania klikała, albo bo każdy ma fejsa - tylko wyrózniła typowe pełnoorkiestrowe granie - powrót miłości do duzych orkiestr 8) i tak też będzie za chwilę w hollywód - skończy się moda na minimalizm która trwa od jakichś 2,3 lat i wrócą duże scory.

:mrgreen: Desplat kiedyś dostanie jak pierdylnie ze 20 scorów w roku to prawdopodobieństwo wzrośnie x2 :mrgreen:

Marianna no cóż Jane Eyre już było, genialne ... 41 lat temu :wink:
Ostatnio zmieniony śr sty 25, 2012 23:09 pm przez muaddib_dw, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34974
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Oscary 2012

#476 Post autor: Wawrzyniec » śr sty 25, 2012 23:09 pm

Gdyż przede wszystkim liczy się jakość, a nie ilość. :P A już obiektywnie rzecz biorąc to w tym roku też Desplat nie stworzył nic takiego co by aż tak bardzo zasługiwało na statuetkę.
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
muaddib_dw
Zdobywca Oscara
Posty: 3237
Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
Lokalizacja: Kargowa

Re: Oscary 2012

#477 Post autor: muaddib_dw » śr sty 25, 2012 23:11 pm

Jak to zauważył Adam, czas na minimalistów być może się skończył, czyli nie wróży to nic dobrego dla Ola :mrgreen:

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60037
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Oscary 2012

#478 Post autor: Adam » śr sty 25, 2012 23:13 pm

tak będzie. wspomnicie moje słowa. ta moda wzięła sie po prostu z kryzysu i strajków w przemysle filmowym w usa. nawet u nas widać że coraz więcej filmów ma spore scory,a też były lata posuchy i to nie przez kryzys tylko modę.
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
muaddib_dw
Zdobywca Oscara
Posty: 3237
Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
Lokalizacja: Kargowa

Re: Oscary 2012

#479 Post autor: muaddib_dw » śr sty 25, 2012 23:17 pm

Wawrzyniec pisze:Gdyż przede wszystkim liczy się jakość, a nie ilość. :P A już obiektywnie rzecz biorąc to w tym roku też Desplat nie stworzył nic takiego co by aż tak bardzo zasługiwało na statuetkę.
Zgadza się, więcej nie znaczy lepiej, sorry Olo ale tak to tylko Goldsmith potrafił :!:

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 34974
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: Oscary 2012

#480 Post autor: Wawrzyniec » śr sty 25, 2012 23:20 pm

Morricone też potrafił wiele świetnych i różnorodnych score'ów na rok pisać.
A słynny 2005 rok w wykonaniu Williamsa.
#WinaHansa #IStandByDaenerys

ODPOWIEDZ