HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
Wiadomość
Autor
Templar

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#406 Post autor: Templar » pn lis 17, 2014 19:30 pm

O jaki kutasiarz z tego Hansa, nie ma też na wydaniu cyfrowym wiadomej muzyki ze sceny dokowania, całe Imperfect Lock to tylko muza z dokowania Bourne'a i tyle. Myślałem, że ten fragment był krótszy i w tym utworze będzie też dokowanie do wirującego Endurance, a tu dupa.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60195
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#407 Post autor: Adam » pn lis 17, 2014 19:31 pm

Tomek pisze:Ciekawym jest, kto był autorem tego pomysłu? :P
ten kolo - http://www.hans-zimmer.com/index.php?rub=craker
Templar pisze:O jaki kutasiarz z tego Hansa, nie ma też na wydaniu cyfrowym wiadomej muzyki ze sceny dokowania, całe Imperfect Lock to tylko muza z dokowania Bourne'a i tyle. Myślałem, że ten fragment był krótszy i w tym utworze będzie też dokowanie do wirującego Endurance, a tu dupa.
WTF :?: :!: skąd to wiesz?

wszyscy mysleli że to ten track z dokowania do zniszczonego endurance będzie... czyli co, kolekcjonerka 2cd tylko? :mrgreen:
NO CD = NO SALE

Templar

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#408 Post autor: Templar » pn lis 17, 2014 19:38 pm

Bo mam już wydanie cyfrowe i słucham sobie, przesłuchałem w całości ten utwór, a tu koniec i tego fragmentu nie ma. Szybko przeleciałem pozostałe te nowe utwory i też lipa.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60195
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#409 Post autor: Adam » pn lis 17, 2014 19:41 pm

damn :evil: oby zatem on był na kolekcjonerce 2cd, bo sorry ale jak tam też go nie będzie a na to konto da np jakąś suitę tematyczna 20-minutową (może dać, byle by było dokowanie do uszkodzonego endurance!), to wtedy wyjde na osiedle i będę śpiewał "Hansu to ch** większy niż mój..."
NO CD = NO SALE

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9372
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#410 Post autor: Paweł Stroiński » pn lis 17, 2014 19:58 pm

Mają być suity na wydaniu kolekcjonerskim, to jest pewniak.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60195
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#411 Post autor: Adam » pn lis 17, 2014 20:01 pm

tylko że jesli obok tych suit nie będzie dokowania do uszkodzonego endurance to sobie może je wsadzić wtedy :P

Hansik to specjalnie robi, marketingowo, gra na emocjach i portfelach fanów 8)
NO CD = NO SALE

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9372
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#412 Post autor: Paweł Stroiński » pn lis 17, 2014 20:05 pm

Tylko że ja tej kolekcjonerskiej na przykład nie biorę. I faktem jest, że mnie jakoś specjalnie dokowanie do Endurance nie obchodzi muzycznie, dla mnie przy tym ustawieniu materiału, byłaby to po prostu powtórka z rozrywki. Jak chcesz epickie wejście głównego tematu na organach to coś podobnego masz przecież w Wormhole...

Dawno nie widziałem takiego bólu dupy o parę minut muzyki, szczerze mówiąc, poza własnym o końcówkę Modern Warfare 3, ale tam Tyler poszedł w techniki, o których zapomniano, że w ogóle zna (bo nie korzystał z nich prawie od pierwszych ścieżek) i pokazywało go z innej strony niż jest powszechnie znany (na szkodę jego własnego PR-u skądinąd, więc uznałem to za głupotę, tylko za ostro się wyraziłem i przeprosiłem dość szybko).

W przypadku Hansa, dokowanie do Endurance to nie jest nic nowego pod względem konstrukcyjnym, podobne momenty mamy w innych kawałkach (temat akcji na organy w Coward, po którym następuje podkręcona końcówka Wormhole, ale, chyba, bez chóru).

Mefisto

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#413 Post autor: Mefisto » pn lis 17, 2014 20:20 pm

Co nie zmienia faktu, że to jeden z najważniejszych i najlepszych tematów w filmie. Nie uwzględnić go na płycie, to tak jakby olać motyw z ucieczki kanionem w Królu Lwie.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60195
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#414 Post autor: Adam » pn lis 17, 2014 20:22 pm

Paweł, chyba nie wczułeś się dobrze w tą scene. To kompletnie inna wersja jest. Najlepsza z całego filmu. Nie wiem jak można ją tak umniejszać i nie słyszeć tego.
NO CD = NO SALE

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9372
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#415 Post autor: Paweł Stroiński » pn lis 17, 2014 20:26 pm

Mefisto pisze:Co nie zmienia faktu, że to jeden z najważniejszych i najlepszych tematów w filmie. Nie uwzględnić go na płycie, to tak jakby olać motyw z ucieczki kanionem w Królu Lwie.
No, nie zgodzę się, że to jest aż tak ważne i nie pierwszy raz Zimmer omija takie kawałki. Po prostu strasznie mnie bawi, jak o jeden kawałek wszystkich boli dupa nagle.
Adam pisze:Paweł, chyba nie wczułeś się dobrze w tą scene. To kompletnie inna wersja jest. Najlepsza z całego filmu.
Słyszałem te ripy z SFX, pamiętam z filmu, jak wszedł temat z "teasera" grany na jebitnych akordach organowych, ale głównie tam słyszałem motyw akcji z Dust i Coward, który po prostu był tam wcześniej. Działało to super, ale nie mam jakiejś wielkiej potrzeby słuchania tego poza filmem, tyle.

Templar

HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#416 Post autor: Templar » pn lis 17, 2014 20:27 pm

Ten Hans to jest jeszcze większy kutasiarz niż myślałem, nie dość, że nie dał dokowania to jeszcze 2 razy daje to samo. Wspomniałem ostatnio, że w Day One nie ma całej tej muzyki, która leciała w bazie NASA, zamiast tego od 1:47 mamy kawałek z teasera, z tego teasera brakowało tylko pierwszych 20 sekund. No i teraz właśnie zauważyłem, że First Step dodane na wydaniu cyfrowym to cały kawałek z teasera, od 0:20 do końca mamy to samo co w Day One od 1:47 do końca, pozbyli się tylko 5 sekund ciszy na końcu.

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9372
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#417 Post autor: Paweł Stroiński » pn lis 17, 2014 20:32 pm

A w filmie większe wrażenie na mnie zrobił fortepian, który jest na końcu Coward niż Endurance.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60195
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#418 Post autor: Adam » pn lis 17, 2014 20:35 pm

Templar pisze:Ten Hans to jest jeszcze większy kutasiarz niż myślałem, nie dość, że nie dał dokowania to jeszcze 2 razy daje to samo. Wspomniałem ostatnio, że w Day One nie ma całej tej muzyki, która leciała w bazie NASA, zamiast tego od 1:47 mamy kawałek z teasera, z tego teasera brakowało tylko pierwszych 20 sekund. No i teraz właśnie zauważyłem, że First Step dodane na wydaniu cyfrowym to cały kawałek z teasera, od 0:20 do końca mamy to samo co w Day One od 1:47 do końca, pozbyli się tylko 5 sekund ciszy na końcu.
słabe zagrywki :?
NO CD = NO SALE

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Posty: 9372
Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
Lokalizacja: Spod Warszawy
Kontakt:

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#419 Post autor: Paweł Stroiński » pn lis 17, 2014 20:37 pm

Jeszcze się okaże, że miałem rację cały czas i tak naprawdę 1 CD wystarczy z tego score. Mam poczucie, że cała ta akcja Endurance by zrujnowała klimat ostrożnie budowany całym albumem.

Jest jeszcze możliwość, że Hans jest niezadowolony z tego kawałka, jak w przypadku bólu dupy o Homecoming z Gladiatora (rozwalenie pretorian i ucieczka do domu, by uratować rodzinę), który skomponował w ostatniej chwili i wyszło to fatalnie kompozycyjnie, ale zabrzmiało świetnie w filmie. Jak to wydali na More Music, jakoś nie słyszałem zachwytów, że to wreszcie wydali...

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 60195
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)

#420 Post autor: Adam » pn lis 17, 2014 21:09 pm

"Do Not Go Gentle Into That Good Night"
Poem by Dylan Thomas
Recited by John Lithgow, Ellen Burstyn, Casey Affleck, Jessica Chastain, Matthew McConaughey & Mackenzie Foy

Music Composed by Hans Zimmer

Score Produced by Christopher Nolan, Hans Zimmer & Alex Gibson
Soundtrack Album Produced by Chris Craker, Hans Zimmer & Christopher Nolan
Supervising Music Editor: Alex Gibson
Music Editor: Ryan Rubin
Music Consultant: Czarina Russell
Sequencer Programming: Andrew Kawczynski & Steve Mazzaro
Music Production Services: Steven Kofsky
Technical Score Engineer: Chuck Choi & Stephanie McNally
Technical Assistants: Jacqueline Friedberg & Leland Cox
Digital Instrument Design: Mark Wherry

Supervising Orchestrator: Bruce L. Fowler
Orchestrators: Walt Fowler, Suzette Moriarty, Kevin Kaska, Carl Rydlund, Elizabeth Finch & Andrew Kinney
Orchestra Conducted by Gavin Greenaway & Richard Harvey
Score Recorded at Lyndhurst Hall, Air Studios & Temple Church, London
Score Recorded by Geoff Foster & Alan Meyerson
Score Mixed by Alan Meyerson
Score Mix Assistant: John Witt Chapman
Additional Engineering: Christian Wenger, Seth Waldmann & Daniel Kresco
Assistant to Hans Zimmer: Cynthia Park
Studio Manager for Remote Control Productions: Shalini Singh
Contractor: Isobel Griffiths
Sampling Team: Ben Robinson, Taurees Habib & Raul Vega
Music Preparation: Booker T. White
Music Librarian: Jill Streater
Score Mixed at Remote Control Productions, Santa Monica CA

Air Studios Sessions
Air Studios Bookings: Alison Burton
Booth Reader: Chris Craker
ProTools Recordist at Lyndhurst Hall: Chris Barrett
ProTools Recordist in Studio 1: Laurence Anslow

Temple Church Sessions
Protools Recordist at Temple Church: John Prestage
Assistant / Abbey Road Mobile: John Barrett
Assistant / Abbey Road Mobile: Jon Alexander
Technical Engineer: Dan Cole & Matt Kingdon
Booth Reader: Steve Mazzaro

Featured Musicians:

Ambient Music Design: Mario Reinsch

Soloists:
The Organ at Temple Church Performed by Roger Sayer
Piano: Hans Zimmer
Violin: Ann Marie Simpson
Steel Guitar: Chas Smith
Tuned Percussion: Frank Ricotti
Harp: Skaila Kanga
Synth Programming: Hans Zimmer

Orchestra:
Leader of the 1sts: Thomas Bowes
Leader of the 2nds: Roger Garland
First Cellist: Caroline Dale
First French Horn: Richard Watkins
First Viola: Peter Lale
Bass: Mary Scully

Choir: London Voices
Choirmasters: Ben Parry & Terry Edwards
String Quartet: Rita Manning, Emlyn Singleton, Bruce White & Tim Gill
Piano Quartet: Simon Chamberlain, Dave Arch, John Lenehan & Andy Vinter

Executive in Charge of Music for Warner Bros. Pictures: Paul Broucek
Executive in Charge of Music for Paramount Pictures: Randy Spendlove
Executive in Charge of WaterTower Music: Jason Linn
Art Direction & Soundtrack Coordination: Sandeep Sriram
Music Business Affairs Executive: Lisa Margolis
NO CD = NO SALE

ODPOWIEDZ