HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
O jaki kutasiarz z tego Hansa, nie ma też na wydaniu cyfrowym wiadomej muzyki ze sceny dokowania, całe Imperfect Lock to tylko muza z dokowania Bourne'a i tyle. Myślałem, że ten fragment był krótszy i w tym utworze będzie też dokowanie do wirującego Endurance, a tu dupa.
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
ten kolo - http://www.hans-zimmer.com/index.php?rub=crakerTomek pisze:Ciekawym jest, kto był autorem tego pomysłu?
WTFTemplar pisze:O jaki kutasiarz z tego Hansa, nie ma też na wydaniu cyfrowym wiadomej muzyki ze sceny dokowania, całe Imperfect Lock to tylko muza z dokowania Bourne'a i tyle. Myślałem, że ten fragment był krótszy i w tym utworze będzie też dokowanie do wirującego Endurance, a tu dupa.


wszyscy mysleli że to ten track z dokowania do zniszczonego endurance będzie... czyli co, kolekcjonerka 2cd tylko?

NO CD = NO SALE
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Bo mam już wydanie cyfrowe i słucham sobie, przesłuchałem w całości ten utwór, a tu koniec i tego fragmentu nie ma. Szybko przeleciałem pozostałe te nowe utwory i też lipa.
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
damn
oby zatem on był na kolekcjonerce 2cd, bo sorry ale jak tam też go nie będzie a na to konto da np jakąś suitę tematyczna 20-minutową (może dać, byle by było dokowanie do uszkodzonego endurance!), to wtedy wyjde na osiedle i będę śpiewał "Hansu to ch** większy niż mój..."

NO CD = NO SALE
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9372
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Mają być suity na wydaniu kolekcjonerskim, to jest pewniak.
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
tylko że jesli obok tych suit nie będzie dokowania do uszkodzonego endurance to sobie może je wsadzić wtedy 
Hansik to specjalnie robi, marketingowo, gra na emocjach i portfelach fanów

Hansik to specjalnie robi, marketingowo, gra na emocjach i portfelach fanów

NO CD = NO SALE
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9372
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Tylko że ja tej kolekcjonerskiej na przykład nie biorę. I faktem jest, że mnie jakoś specjalnie dokowanie do Endurance nie obchodzi muzycznie, dla mnie przy tym ustawieniu materiału, byłaby to po prostu powtórka z rozrywki. Jak chcesz epickie wejście głównego tematu na organach to coś podobnego masz przecież w Wormhole...
Dawno nie widziałem takiego bólu dupy o parę minut muzyki, szczerze mówiąc, poza własnym o końcówkę Modern Warfare 3, ale tam Tyler poszedł w techniki, o których zapomniano, że w ogóle zna (bo nie korzystał z nich prawie od pierwszych ścieżek) i pokazywało go z innej strony niż jest powszechnie znany (na szkodę jego własnego PR-u skądinąd, więc uznałem to za głupotę, tylko za ostro się wyraziłem i przeprosiłem dość szybko).
W przypadku Hansa, dokowanie do Endurance to nie jest nic nowego pod względem konstrukcyjnym, podobne momenty mamy w innych kawałkach (temat akcji na organy w Coward, po którym następuje podkręcona końcówka Wormhole, ale, chyba, bez chóru).
Dawno nie widziałem takiego bólu dupy o parę minut muzyki, szczerze mówiąc, poza własnym o końcówkę Modern Warfare 3, ale tam Tyler poszedł w techniki, o których zapomniano, że w ogóle zna (bo nie korzystał z nich prawie od pierwszych ścieżek) i pokazywało go z innej strony niż jest powszechnie znany (na szkodę jego własnego PR-u skądinąd, więc uznałem to za głupotę, tylko za ostro się wyraziłem i przeprosiłem dość szybko).
W przypadku Hansa, dokowanie do Endurance to nie jest nic nowego pod względem konstrukcyjnym, podobne momenty mamy w innych kawałkach (temat akcji na organy w Coward, po którym następuje podkręcona końcówka Wormhole, ale, chyba, bez chóru).
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Co nie zmienia faktu, że to jeden z najważniejszych i najlepszych tematów w filmie. Nie uwzględnić go na płycie, to tak jakby olać motyw z ucieczki kanionem w Królu Lwie.
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Paweł, chyba nie wczułeś się dobrze w tą scene. To kompletnie inna wersja jest. Najlepsza z całego filmu. Nie wiem jak można ją tak umniejszać i nie słyszeć tego.
NO CD = NO SALE
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9372
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
No, nie zgodzę się, że to jest aż tak ważne i nie pierwszy raz Zimmer omija takie kawałki. Po prostu strasznie mnie bawi, jak o jeden kawałek wszystkich boli dupa nagle.Mefisto pisze:Co nie zmienia faktu, że to jeden z najważniejszych i najlepszych tematów w filmie. Nie uwzględnić go na płycie, to tak jakby olać motyw z ucieczki kanionem w Królu Lwie.
Słyszałem te ripy z SFX, pamiętam z filmu, jak wszedł temat z "teasera" grany na jebitnych akordach organowych, ale głównie tam słyszałem motyw akcji z Dust i Coward, który po prostu był tam wcześniej. Działało to super, ale nie mam jakiejś wielkiej potrzeby słuchania tego poza filmem, tyle.Adam pisze:Paweł, chyba nie wczułeś się dobrze w tą scene. To kompletnie inna wersja jest. Najlepsza z całego filmu.
HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Ten Hans to jest jeszcze większy kutasiarz niż myślałem, nie dość, że nie dał dokowania to jeszcze 2 razy daje to samo. Wspomniałem ostatnio, że w Day One nie ma całej tej muzyki, która leciała w bazie NASA, zamiast tego od 1:47 mamy kawałek z teasera, z tego teasera brakowało tylko pierwszych 20 sekund. No i teraz właśnie zauważyłem, że First Step dodane na wydaniu cyfrowym to cały kawałek z teasera, od 0:20 do końca mamy to samo co w Day One od 1:47 do końca, pozbyli się tylko 5 sekund ciszy na końcu.
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9372
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
A w filmie większe wrażenie na mnie zrobił fortepian, który jest na końcu Coward niż Endurance.
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
słabe zagrywkiTemplar pisze:Ten Hans to jest jeszcze większy kutasiarz niż myślałem, nie dość, że nie dał dokowania to jeszcze 2 razy daje to samo. Wspomniałem ostatnio, że w Day One nie ma całej tej muzyki, która leciała w bazie NASA, zamiast tego od 1:47 mamy kawałek z teasera, z tego teasera brakowało tylko pierwszych 20 sekund. No i teraz właśnie zauważyłem, że First Step dodane na wydaniu cyfrowym to cały kawałek z teasera, od 0:20 do końca mamy to samo co w Day One od 1:47 do końca, pozbyli się tylko 5 sekund ciszy na końcu.

NO CD = NO SALE
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9372
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
Jeszcze się okaże, że miałem rację cały czas i tak naprawdę 1 CD wystarczy z tego score. Mam poczucie, że cała ta akcja Endurance by zrujnowała klimat ostrożnie budowany całym albumem.
Jest jeszcze możliwość, że Hans jest niezadowolony z tego kawałka, jak w przypadku bólu dupy o Homecoming z Gladiatora (rozwalenie pretorian i ucieczka do domu, by uratować rodzinę), który skomponował w ostatniej chwili i wyszło to fatalnie kompozycyjnie, ale zabrzmiało świetnie w filmie. Jak to wydali na More Music, jakoś nie słyszałem zachwytów, że to wreszcie wydali...
Jest jeszcze możliwość, że Hans jest niezadowolony z tego kawałka, jak w przypadku bólu dupy o Homecoming z Gladiatora (rozwalenie pretorian i ucieczka do domu, by uratować rodzinę), który skomponował w ostatniej chwili i wyszło to fatalnie kompozycyjnie, ale zabrzmiało świetnie w filmie. Jak to wydali na More Music, jakoś nie słyszałem zachwytów, że to wreszcie wydali...
Re: HANS ZIMMER - INTERSTELLAR (2014)
"Do Not Go Gentle Into That Good Night"
Poem by Dylan Thomas
Recited by John Lithgow, Ellen Burstyn, Casey Affleck, Jessica Chastain, Matthew McConaughey & Mackenzie Foy
Music Composed by Hans Zimmer
Score Produced by Christopher Nolan, Hans Zimmer & Alex Gibson
Soundtrack Album Produced by Chris Craker, Hans Zimmer & Christopher Nolan
Supervising Music Editor: Alex Gibson
Music Editor: Ryan Rubin
Music Consultant: Czarina Russell
Sequencer Programming: Andrew Kawczynski & Steve Mazzaro
Music Production Services: Steven Kofsky
Technical Score Engineer: Chuck Choi & Stephanie McNally
Technical Assistants: Jacqueline Friedberg & Leland Cox
Digital Instrument Design: Mark Wherry
Supervising Orchestrator: Bruce L. Fowler
Orchestrators: Walt Fowler, Suzette Moriarty, Kevin Kaska, Carl Rydlund, Elizabeth Finch & Andrew Kinney
Orchestra Conducted by Gavin Greenaway & Richard Harvey
Score Recorded at Lyndhurst Hall, Air Studios & Temple Church, London
Score Recorded by Geoff Foster & Alan Meyerson
Score Mixed by Alan Meyerson
Score Mix Assistant: John Witt Chapman
Additional Engineering: Christian Wenger, Seth Waldmann & Daniel Kresco
Assistant to Hans Zimmer: Cynthia Park
Studio Manager for Remote Control Productions: Shalini Singh
Contractor: Isobel Griffiths
Sampling Team: Ben Robinson, Taurees Habib & Raul Vega
Music Preparation: Booker T. White
Music Librarian: Jill Streater
Score Mixed at Remote Control Productions, Santa Monica CA
Air Studios Sessions
Air Studios Bookings: Alison Burton
Booth Reader: Chris Craker
ProTools Recordist at Lyndhurst Hall: Chris Barrett
ProTools Recordist in Studio 1: Laurence Anslow
Temple Church Sessions
Protools Recordist at Temple Church: John Prestage
Assistant / Abbey Road Mobile: John Barrett
Assistant / Abbey Road Mobile: Jon Alexander
Technical Engineer: Dan Cole & Matt Kingdon
Booth Reader: Steve Mazzaro
Featured Musicians:
Ambient Music Design: Mario Reinsch
Soloists:
The Organ at Temple Church Performed by Roger Sayer
Piano: Hans Zimmer
Violin: Ann Marie Simpson
Steel Guitar: Chas Smith
Tuned Percussion: Frank Ricotti
Harp: Skaila Kanga
Synth Programming: Hans Zimmer
Orchestra:
Leader of the 1sts: Thomas Bowes
Leader of the 2nds: Roger Garland
First Cellist: Caroline Dale
First French Horn: Richard Watkins
First Viola: Peter Lale
Bass: Mary Scully
Choir: London Voices
Choirmasters: Ben Parry & Terry Edwards
String Quartet: Rita Manning, Emlyn Singleton, Bruce White & Tim Gill
Piano Quartet: Simon Chamberlain, Dave Arch, John Lenehan & Andy Vinter
Executive in Charge of Music for Warner Bros. Pictures: Paul Broucek
Executive in Charge of Music for Paramount Pictures: Randy Spendlove
Executive in Charge of WaterTower Music: Jason Linn
Art Direction & Soundtrack Coordination: Sandeep Sriram
Music Business Affairs Executive: Lisa Margolis
Poem by Dylan Thomas
Recited by John Lithgow, Ellen Burstyn, Casey Affleck, Jessica Chastain, Matthew McConaughey & Mackenzie Foy
Music Composed by Hans Zimmer
Score Produced by Christopher Nolan, Hans Zimmer & Alex Gibson
Soundtrack Album Produced by Chris Craker, Hans Zimmer & Christopher Nolan
Supervising Music Editor: Alex Gibson
Music Editor: Ryan Rubin
Music Consultant: Czarina Russell
Sequencer Programming: Andrew Kawczynski & Steve Mazzaro
Music Production Services: Steven Kofsky
Technical Score Engineer: Chuck Choi & Stephanie McNally
Technical Assistants: Jacqueline Friedberg & Leland Cox
Digital Instrument Design: Mark Wherry
Supervising Orchestrator: Bruce L. Fowler
Orchestrators: Walt Fowler, Suzette Moriarty, Kevin Kaska, Carl Rydlund, Elizabeth Finch & Andrew Kinney
Orchestra Conducted by Gavin Greenaway & Richard Harvey
Score Recorded at Lyndhurst Hall, Air Studios & Temple Church, London
Score Recorded by Geoff Foster & Alan Meyerson
Score Mixed by Alan Meyerson
Score Mix Assistant: John Witt Chapman
Additional Engineering: Christian Wenger, Seth Waldmann & Daniel Kresco
Assistant to Hans Zimmer: Cynthia Park
Studio Manager for Remote Control Productions: Shalini Singh
Contractor: Isobel Griffiths
Sampling Team: Ben Robinson, Taurees Habib & Raul Vega
Music Preparation: Booker T. White
Music Librarian: Jill Streater
Score Mixed at Remote Control Productions, Santa Monica CA
Air Studios Sessions
Air Studios Bookings: Alison Burton
Booth Reader: Chris Craker
ProTools Recordist at Lyndhurst Hall: Chris Barrett
ProTools Recordist in Studio 1: Laurence Anslow
Temple Church Sessions
Protools Recordist at Temple Church: John Prestage
Assistant / Abbey Road Mobile: John Barrett
Assistant / Abbey Road Mobile: Jon Alexander
Technical Engineer: Dan Cole & Matt Kingdon
Booth Reader: Steve Mazzaro
Featured Musicians:
Ambient Music Design: Mario Reinsch
Soloists:
The Organ at Temple Church Performed by Roger Sayer
Piano: Hans Zimmer
Violin: Ann Marie Simpson
Steel Guitar: Chas Smith
Tuned Percussion: Frank Ricotti
Harp: Skaila Kanga
Synth Programming: Hans Zimmer
Orchestra:
Leader of the 1sts: Thomas Bowes
Leader of the 2nds: Roger Garland
First Cellist: Caroline Dale
First French Horn: Richard Watkins
First Viola: Peter Lale
Bass: Mary Scully
Choir: London Voices
Choirmasters: Ben Parry & Terry Edwards
String Quartet: Rita Manning, Emlyn Singleton, Bruce White & Tim Gill
Piano Quartet: Simon Chamberlain, Dave Arch, John Lenehan & Andy Vinter
Executive in Charge of Music for Warner Bros. Pictures: Paul Broucek
Executive in Charge of Music for Paramount Pictures: Randy Spendlove
Executive in Charge of WaterTower Music: Jason Linn
Art Direction & Soundtrack Coordination: Sandeep Sriram
Music Business Affairs Executive: Lisa Margolis
NO CD = NO SALE