NAGRODY BRANŻOWE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
wciąż czekam na Twoje wyjaśnienia innych nominacji
bo to że nie odrzucili XXX3 mam akurat w dupie jak i ten score 
NO CD = NO SALE
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9385
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Najpierw jest pytanie, kto tak naprawdę opracowuje tę listę.
PR wytwórni to jedna rzecz, ale jeśli sama branża (kompozytorów nominują kompozytorzy) sama opracowuje te listy, to po prostu biorą kogo lubią bardziej, a kogo mniej.
Pomijając fakt, że Hans jest całkiem po prostu lubiany w środowisku, to coraz więcej w Akademii byłych (HGW, Powell) bądź aktualnych (Atli chyba jest i jeszcze paru) jego współpracowników.
PR wytwórni to jedna rzecz, ale jeśli sama branża (kompozytorów nominują kompozytorzy) sama opracowuje te listy, to po prostu biorą kogo lubią bardziej, a kogo mniej.
Pomijając fakt, że Hans jest całkiem po prostu lubiany w środowisku, to coraz więcej w Akademii byłych (HGW, Powell) bądź aktualnych (Atli chyba jest i jeszcze paru) jego współpracowników.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Dyskwalifikują niedobrze, dopuszczają niedobrze
No właśnie, czy przypadkiem w tym roku nie zmienił się regulamin i teraz inaczej patrzą na kolaboracje, gdzieś mi coś świta w głowie taki news z początku roku?
Re: NAGRODY BRANŻOWE
To teraz można się pobawić w typowania, podzieliłbym tak:
Faworyci:
“Darkest Hour,” Dario Marianelli, composer
“Dunkirk,” Hans Zimmer, composer
“Phantom Thread,” Jonny Greenwood, composer
“The Post,” John Williams, composer
“The Shape of Water,” Alexandre Desplat, composer
Pretendujący:
“Blade Runner 2049,” Benjamin Wallfisch and Hans Zimmer, composers
“Coco,” Michael Giacchino, composer
“Three Billboards outside Ebbing, Missouri,” Carter Burwell, composer
“War for the Planet of the Apes,” Michael Giacchino, composer
“Star Wars: The Last Jedi,” John Williams, composer
Z cieniem szans:
“All the Money in the World,” Daniel Pemberton, composer
“Battle of the Sexes,” Nicholas Britell, composer
“Get Out,” Michael Abels, composer
“Jane,” Philip Glass, composer
“Molly’s Game,” Daniel Pemberton, composer
“Roman J. Israel, Esq.,” James Newton Howard, composer
“Wonderstruck,” Carter Burwell, composer
“Victoria & Abdul,” Thomas Newman, composer
Myślę, że z grupy faworytów poza “Darkest Hour” mamy już żelazną czwórkę, za Dario może wlecieć któryś tytuł z pretendujących, "Three Billboards", może "Coco".
Ale my oczywiście trzymamy kciuki za “Moomins and the Winter Wonderland,” Łukasz Targosz, composer
Faworyci:
“Darkest Hour,” Dario Marianelli, composer
“Dunkirk,” Hans Zimmer, composer
“Phantom Thread,” Jonny Greenwood, composer
“The Post,” John Williams, composer
“The Shape of Water,” Alexandre Desplat, composer
Pretendujący:
“Blade Runner 2049,” Benjamin Wallfisch and Hans Zimmer, composers
“Coco,” Michael Giacchino, composer
“Three Billboards outside Ebbing, Missouri,” Carter Burwell, composer
“War for the Planet of the Apes,” Michael Giacchino, composer
“Star Wars: The Last Jedi,” John Williams, composer
Z cieniem szans:
“All the Money in the World,” Daniel Pemberton, composer
“Battle of the Sexes,” Nicholas Britell, composer
“Get Out,” Michael Abels, composer
“Jane,” Philip Glass, composer
“Molly’s Game,” Daniel Pemberton, composer
“Roman J. Israel, Esq.,” James Newton Howard, composer
“Wonderstruck,” Carter Burwell, composer
“Victoria & Abdul,” Thomas Newman, composer
Myślę, że z grupy faworytów poza “Darkest Hour” mamy już żelazną czwórkę, za Dario może wlecieć któryś tytuł z pretendujących, "Three Billboards", może "Coco".
Ale my oczywiście trzymamy kciuki za “Moomins and the Winter Wonderland,” Łukasz Targosz, composer
Re: NAGRODY BRANŻOWE
tak pewnej i mocnej czwórki nie było od lat ! ktokolwiek tam będzie piąty, whatever dla wyniku, bo i tak wygra któryś z tych.
NO CD = NO SALE
-
hp_gof
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Mystery, bardzo celna i merytoryczna analiza
Przy czym ja bym tam zapisał w rubryce faworyci Dario/Burwell, bo to między nimi rozegra się ten pojedynek o noma, przy czym szanse Dario słabną, a Cartera rosną (jeśli za decydujący czynnik uznamy siłę i popularność filmu). Ale na razie mają raczej równe szanse. Tak czy siak - będzie starcie gigantów 
PS. Oczywiście nie można wykluczyć sytuacji, że nagle pojawi się nominacja z dupy np. za Mudbound
PS2. Tak, zmienili w tym roku zasady jeśli chodzi o liczbę kompozytorów
Plus do Akademii dołączyło dużo nowych osób, stąd może ta liberalizacja 
PS. Oczywiście nie można wykluczyć sytuacji, że nagle pojawi się nominacja z dupy np. za Mudbound
PS2. Tak, zmienili w tym roku zasady jeśli chodzi o liczbę kompozytorów
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Indiewire zrobiło takie listy:
http://www.indiewire.com/2017/12/2018-o ... 201908825/
Frontrunners:
Alexandre Desplat (“The Shape of Water”)
Michael Giacchino (“Coco”)
Jonny Greenwood (“Phantom Thread”)
Dario Marianelli (“Darkest Hour”)
Hans Zimmer (“Dunkirk”)
Contenders:
Carter Burwell (“Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”)
Michael Giacchino (“War for the Planet of the Apes”)
Philip Glass (“Jane”)
John Williams (“Star Wars: The Last Jedi”)
John Williams (“The Post”)
Hans Zimmer and Benjamin Wallfisch (“Blade Runner 2049”)
http://www.indiewire.com/2017/12/2018-o ... 201908825/
Frontrunners:
Alexandre Desplat (“The Shape of Water”)
Michael Giacchino (“Coco”)
Jonny Greenwood (“Phantom Thread”)
Dario Marianelli (“Darkest Hour”)
Hans Zimmer (“Dunkirk”)
Contenders:
Carter Burwell (“Three Billboards Outside Ebbing, Missouri”)
Michael Giacchino (“War for the Planet of the Apes”)
Philip Glass (“Jane”)
John Williams (“Star Wars: The Last Jedi”)
John Williams (“The Post”)
Hans Zimmer and Benjamin Wallfisch (“Blade Runner 2049”)
-
hp_gof
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Indiewire też ma rację, Coco również ma szanse. Nie wiem czy akurat zamiast Williamsa (wątpię), ale też jest w rozgrywce. Teraz trza kolejny miesiąc czekać na nomy 
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 35145
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
O proszę proszę, to jednak Dunkierka przeszła, mimo że na każdym kroku było mówione, że nie ma szans, zostanie zdyskwalifikowana, gdyż tylko wykorzystywanie Beethovena w filmach Harvey'a Weinsteina jest dozwolone, a wszystko inne zostanie zdyskwalifikowane.
I kto wie może tak jak od pewnego czasu, co film Spielberga to nominacja za muzykę dla Williamsa, tak teraz co film Nolana to nominacja dla Zimmera.
I kto wie może tak jak od pewnego czasu, co film Spielberga to nominacja za muzykę dla Williamsa, tak teraz co film Nolana to nominacja dla Zimmera.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
hp_gof
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Skoro nawet remake Pięknej i Bestii się zakwalifikował (!), to znaczy że przestali być w tym roku aż tak bardzo restrykcyjni
Może Hansik dostanie drugiego Oscara za drugiego Króla Lwa? 
-
hp_gof
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Hmmmm, czwarta nagroda od krytyków dla Olka pod rząd (i to zaledwie w ciągu dwóch dni) 
https://weliveentertainment.com/welivef ... ty-awards/The Los Angeles Online Film Critics Society
Best Score:
Alexandre Desplat, The Shape of Water
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Nawet "Muminki" Łukasza Targosza zgłosili. Kompozytor cieszy się jakby już dostał Oscara.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =844538621
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =844538621
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26608
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Słyszał ktoś cokolwiek z tego?
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński