A nie bardziej "elektrośmieci". ?


A nie bardziej "elektrośmieci". ?
wrzucił kilkanaście 15-sekundówek na instastories, żeby ludzi podrażnićWawrzyniec pisze: ↑ndz lip 03, 2022 15:32 pmTo jak się ukażą te utwory przy których Simonsen pracował, albo ktoś je znajdzie, to dajcie znać.
Co z tego, że elektroniczni? To może ich tłumaczy jeśli chodzi o nieogarnięcie orkiestry, ale w żaden sposób nie usprawiedliwia biedy z nędzą jeśli chodzi o ich materiał. Faceci przez 4 sezony wysmarowali jeden przyjemny utwór i to tyle. Pod względem tematycznym, pod względem emocjonalnym lipa, jeśli chodzi o budowanie klimatu lipa. Ot takie pitu pitu na syntezatorki. Mieli fart z tym angażem i będą do końca życia się na tym wozić.
Wawrzyniec pisze: ↑ndz lip 03, 2022 15:32 pmTo jak się ukażą te utwory przy których Simonsen pracował, albo ktoś je znajdzie, to dajcie znać.
Też prawda, chociaż akurat nie zaprzeczysz, że jednak Hans skomponował trochę więcej ciekawych kawałków od Dixona i Steina, którzy mają może jeden.
przy czym takich jak oni mają jeden to Hans ma dziesiątki i części to się może i wstydzi.Wawrzyniec pisze: ↑wt lip 05, 2022 21:16 pmTeż prawda, chociaż akurat nie zaprzeczysz, że jednak Hans skomponował trochę więcej ciekawych kawałków od Dixona i Steina, którzy mają może jeden.![]()
While Michael Stein and Kyle Dixon served as the show’s composers, Simonsen was tasked by director and executive produceer Shawn Levy to write four orchestral pieces including one for “Running Up That Hill.” Says Simonsen: “’Running Up That Hill’ is my favorite Kate Bush song, and I got so excited about having to do this orchestral treatment for it.”
In putting the music together, Simonsen says he wanted the instrumental to feel almost like a lullaby which he achieved with the addition of a choir. It was all about hitting the right emotional tone. “There was a big juggernaut of a full orchestra with the song and giving it a lot of muscle in the penultimate scene as we fade out with the kids,” he says. “The choir is mostly singing the ‘oohs’ and there are beautiful melodic bits.”
For Simonsen, the ideal room in which to record the arrangement was London’s famous Air Studios. The perfect musicians? “The London contemporary orchestra. “I wrote for that space and that ensemble in mind because it’s a very special reverberant space that has pristine sound,” he says. “It sounds both clear and lush at the same time.”