Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
-
bladerunner
#1126
Post
autor: bladerunner » pn sty 03, 2011 13:30 pm
Williamsa to każdy będzie chciał wydać, więc się nie przejmuj
Tylko na boga w graniach rozsądku a nie ~80 min
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#1127
Post
autor: Marek Łach » pn sty 03, 2011 13:33 pm
Ale ogólnie 2011 nie zapowiada się jakoś spektakularnie. Z mojej strony głównie interesuje mnie oczywiście Williams, poza tym naturalnie Desplat (+ dwa jego projekty nieobecne na liście: The Gardener i Largo Winch 2), Thomas Newman i zwłaszcza Marianelli. Ciekaw jestem też co Giacchino wymyśli do Aut, generalnie chciałbym jednak żeby odszedł trochę od SF i sensacji, na co się nie zanosi. Reszta jest mi jakoś obojętna, zwłaszcza filmy Powella i JNH.
-
Tomek
- Redaktor Kaktus
- Posty: 4257
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
-
Kontakt:
#1128
Post
autor: Tomek » pn sty 03, 2011 13:34 pm
Wawrzyniec pisze:Mansell raczej nie komponuje do tego filmu.
"Raczej"? Jakieś info?
Wawrzyniec pisze:Oczywiście zgadzam się, że grudzień to będzie miazga o ile te dwa score'y Williamsa wyjdą. Aż rok czekania

A dlaczego miałby nie wyjść?
Marek Łach pisze:Ale ogólnie 2011 nie zapowiada się jakoś spektakularnie.
No nie zapowiada się bo i filmy się nie zapowiadają w żaden sposób spektakularnie (i ogólnie stan kina Hollywoodzkiego)
Marek Łach pisze:Z mojej strony głównie interesuje mnie oczywiście Williams, poza tym naturalnie Desplat (+ dwa jego projekty nieobecne na liście: The Gardener i Largo Winch 2),
Pisałem, że list jest ograniczona do amerykańskich premier
Powell i Howard idą raczej w ilość nie w jakość - to prawda

Jednak z szacunku do obu na listę ich wpisałem

Ostatnio zmieniony pn sty 03, 2011 13:38 pm przez
Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34973
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#1129
Post
autor: Wawrzyniec » pn sty 03, 2011 13:37 pm
Tomek pisze:Wawrzyniec pisze:Mansell raczej nie komponuje do tego filmu.
"Raczej"? Jakieś info?

A znalazłem info na takiej pewnej stronie, może ją kojarzysz.
http://www.filmmusic.pl/index.php?act=i ... e=1&id=545
Tomek pisze:Wawrzyniec pisze:Oczywiście zgadzam się, że grudzień to będzie miazga o ile te dwa score'y Williamsa wyjdą. Aż rok czekania

A dlaczego miałby nie wyjść?

Źle mnie zrozumieliście. Chodzi mi, że mam nadzieję, że oba wyjdą jeszcze w tym roku. A, że będą świetnie wydane to pewność. Płyty Williamsa zawsze miały świetną jakość i odpowiedni czas trwania.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
bladerunner
#1130
Post
autor: bladerunner » pn sty 03, 2011 13:39 pm
właśnie nie miały odpowiedniej długości przez co traciły i tracą

-
Tomek
- Redaktor Kaktus
- Posty: 4257
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
-
Kontakt:
#1131
Post
autor: Tomek » pn sty 03, 2011 13:46 pm
Umknął mi ten news... No to trzeba wykreślić "Source Code" raczej z listy
Wawrzyniec pisze:Źle mnie zrozumieliście. Chodzi mi, że mam nadzieję, że oba wyjdą jeszcze w tym roku. A, że będą świetnie wydane to pewność. Płyty Williamsa zawsze miały świetną jakość i odpowiedni czas trwania.
A to ma jakieś większe znaczenie czy wyjdzie pod koniec roku czy na początku?

Przeważnie soundtracki do takich dużych produkcji wychodzą wcześniej od filmu więc spokojnie sobie tego w grudniu posłuchasz
Co do długości - tak, Williams ma zawsze optymalne czasy (i świetnie skonstruowane albumy) - 60-70 min.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25197
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#1132
Post
autor: Mystery » pn sty 03, 2011 13:47 pm
Sporo Giacchino, ale jak już skończył Lost to do takich widoków trzeba się będzie przyzwyczajać, przyjemnie zapowiada się jeszcze komedia "Monte Carlo" (znów szansa na francuskie klimaty) i dramat z rakiem w tle "Live with It" (Lostowa liryka mile widziany). Ze wszystkich jednak jego projektów liczę na tego Kapitana Amerykę, to było by niewątpliwie coś.
-
Tomek
- Redaktor Kaktus
- Posty: 4257
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
-
Kontakt:
#1133
Post
autor: Tomek » pn sty 03, 2011 13:52 pm
Biorąc pod uwagę liczbę dużych projektów, przy których pracuje (szczególnie animacje, które wymagają chyba dużo więcej czasu dla kompozytora), podejrzewam, że coś może mu wypaść (szczególnie te mniejsze projekty) i jak to bywa, zastąpi go ktoś inny. To samo z Powellem - nie mam pojęcia jak on ogarnie te wszystkie animacje

-
bladerunner
#1134
Post
autor: bladerunner » pn sty 03, 2011 13:53 pm
Tomek pisze:
Co do długości - tak, Williams ma zawsze optymalne czasy (i świetnie skonstruowane albumy) - .
to chyba jakieś kpiny?

-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34973
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#1135
Post
autor: Wawrzyniec » pn sty 03, 2011 13:55 pm
Bladu, bardzo Ciebie proszę zatrzymaj te swoje herezje na inny temat

Williams ma zawsze świetne wydane płyty i basta
A co do Powella i Giacchino to jeszcze zobaczycie, że tego "Captain America" zilustruje Broughton.

#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 25197
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#1136
Post
autor: Mystery » pn sty 03, 2011 14:00 pm
Tomek pisze:Biorąc pod uwagę liczbę dużych projektów, przy których pracuje (szczególnie animacje, które wymagają chyba dużo więcej czasu dla kompozytora), podejrzewam, że coś może mu wypaść (szczególnie te mniejsze projekty) i jak to bywa, zastąpi go ktoś inny. To samo z Powellem - nie mam pojęcia jak on ogarnie te wszystkie animacje

Cars 2 nagrywał chyba w grudniu, Star Tours też, obecnie rozpoczął też prace nad Johnem Carterem (2012). Arthur Christmas komponuje do spółki z innym kompozytorem, Monte Carlo, Super 8, MI:IV robi dla swoich ziomali więc wypaść raczej nie wypadnie, najwyżej coś dojdzie
Wawrzyniec pisze:A co do Powella i Giacchino to jeszcze zobaczycie, że tego "Captain America" zilustruje Broughton.

Chyba zorkiestruje

Ostatnio zmieniony pn sty 03, 2011 14:01 pm przez
Mystery, łącznie zmieniany 1 raz.
-
bladerunner
#1137
Post
autor: bladerunner » pn sty 03, 2011 14:00 pm
Wawrzyniec pisze:Bladu, bardzo Ciebie proszę zatrzymaj te swoje herezje na inny temat

Williams ma zawsze świetne wydane płyty i basta
Sory , ale Williams nie jest zbyt słuchalny, a przez złe wydania często nużący i męczący ileż to płyt straciło na wartości choćby tak na szybko przyszedł mi do głowy Minority Report czy nawet Monachium?
a już o Potterach, które prawie każdy za średniactwo uważa nie wspomnę

, choć gdyby je odpowiednio wydać również byłbym zachwycony.
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#1138
Post
autor: Marek Łach » pn sty 03, 2011 14:19 pm
Bladu opanuj się, wybrałeś dwa najcięższe muzycznie dokonania Williamsa od lat, napisane na potrzeby tak trudnego gatunku jak thriller, i na podstawie tego chcesz przekonywać, że Williams nie jest słuchalny? Mało który thriller w ogóle jest słuchalny w tym znaczeniu, i też mało który thriller ma tak bogatą muzykę jak Raport mniejszości. Angela's Ashes, Patriota, nowe SW, Więzień Azkabanu, Gejsza, AI... - mało to wspaniałych, długich albumów Williams wydał przez ostatnie kilkanaście lat?
-
Tomek
- Redaktor Kaktus
- Posty: 4257
- Rejestracja: pn maja 02, 2005 21:43 pm
-
Kontakt:
#1139
Post
autor: Tomek » pn sty 03, 2011 14:20 pm
Marek, przecież Bladu szuka prowokacji

Nie dawaj mu satysfakcji...
-
bladerunner
#1140
Post
autor: bladerunner » pn sty 03, 2011 14:27 pm
Tomek pisze:Marek, przecież Bladu szuka prowokacji

Nie dawaj mu satysfakcji...
Jakiej prowokacji Rokita opamiętaj się

, ja nie mam 15 lat, żeby mnie takie zabawy bawiły
