1. Hadley Fraser, Krystina Alabado, Dean Boodaghians-Nolan, Jonathan Bourne, Felipe Bejarano, Emilia Faucher, Disney’s Snow White – Ensemble, Disney – Good Things Grow (3:43)
2. Vivienne Rowe, Kieron Bell, Leo Cropley, Freya Mitchell, Rachel Zegler, Disney – Good Things Grow (Villagers’ Reprise) (0:46)
3. Rachel Zegler, Disney – Waiting On A Wish (4:52)
4. Jeremy Swift, George Salazar, Jason Kravits, Tituss Burgess, Martin Klebba, Andy Grotelueschen, Disney – Heigh-Ho (3:46)
5.Gal Gadot, Disney’s Snow White – Ensemble, Disney – All Is Fair (3:33)
6.Rachel Zegler, Jason Kravits, George Salazar, Jeff Morrow, Andy Grotelueschen, Tituss Burgess, Martin Klebba, Jeremy Swift, Disney – Whistle While You Work (3:03)
7.Andrew Burnap, Rachel Zegler, Disney – Princess Problems (2:19)
8.Jason Kravits, Fletcher Sheridan, Jeremy Swift, Andy Grotelueschen, Dujonna Gift, Jimmy Johnston, George Salazar, Disney’s Snow White – Ensemble, Disney – The Silly Song (1:09)
9.Rachel Zegler, Andrew Burnap, Disney – A Hand Meets A Hand (4:09)
10. Gal Gadot, Disney – All Is Fair (Reprise) (1:49)
11 Rachel Zegler, Disney – Waiting On A Wish (Reprise) (1:21)
12.Rachel Zegler, Disney’s Snow White – Ensemble, Disney – Snow White Returns (1:23)
13.Rachel Zegler, Andrew Burnap, Disney’s Snow White – Ensemble, Disney – Good Things Grow (Finale) (1:14)
Tylko 13 utworów, choć ma też wyjść pełen soundtrack wraz ze score, więc jest trochę lepiej niż w przypadku "Mufasy" ale nigdzie nie ma wydania CD z piosenkami do kupienia.
Bardzo zmarginalizowano piosenki z oryginału, części nie ma w ogóle ale z drugiej strony, animacja ma prawie 90 lat, więc trochę się nie dziwię

youtu.be/Ae6BCVHcaw8
youtu.be/JmyqydhXjCw