Znaleziono 9503 wyniki

autor: Wojteł
wt kwie 07, 2020 22:52 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - KOMPOZYTORZY
Temat: Hans Zimmer
Odpowiedzi: 3580
Odsłony: 470769

Re: Hans Zimmer

Nie no, spoko, najbardziej medialny kompozytor filmowy ever, kreujący się w zasadzie na gwiazdę rocka i z nimi współpracujący, ogólnie swoją personą wykraczający daleko poza muzykę, bo dobry PR kręci pojawiając się w reklamach czy nawet jakichś viralowych projektach, i o tym wszystkim można gadać, a...
autor: Wojteł
ndz kwie 05, 2020 00:25 am
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: John Williams - Star Wars: Episode IX - The Rise Of Skywalker (2019)
Odpowiedzi: 331
Odsłony: 18174

Re: John Williams - Star Wars: Episode IX - The Rise Of Skywalker (2019)

choćby to, jak Williams fantastycznie przerobił temat Kylo w TROS
Łał, rozwiązał tryton na kwintę, normalnie nobla za to xD sorry, to jest funkcjonalne i sprawdza się w kontekście filmu, ale to jest dosłownie najprostszy i najbardziej podstawowy trik, jaki istnieje.
autor: Wojteł
czw kwie 02, 2020 22:44 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: James Horner - Avatar
Odpowiedzi: 710
Odsłony: 114624

Re: James Horner - Avatar

Gdyż właśnie tego mi najbardziej brakowało w tym filmiku: Czyli na poważnie zastanowienia się na ile by taka muzyka mogła w ogóle funkcjonować? Przecież też nie jest tak, że jakbym np. kręcił film o górnikach na śląsku, to za instrumenty musiałby używać wyłącznie kilfory, wiertła i szufle, aby paso...
autor: Wojteł
czw kwie 02, 2020 15:51 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: James Horner - Avatar
Odpowiedzi: 710
Odsłony: 114624

Re: James Horner - Avatar

No tak jak Pan Kałamaga śpiewał: Wiśnia Wiśnia Wiśnia, Wiśniowa Panienka xD
autor: Wojteł
czw kwie 02, 2020 03:24 am
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: James Horner - Avatar
Odpowiedzi: 710
Odsłony: 114624

Re: James Horner - Avatar

O Jezu, obejrzałem. Z jednej strony dobry risercz i ta historia za poszukiwaniami Hornera jest ciekawa, ale z drugiej - ten jego pierdolec na temat zawłaszczania kultury, ograniczania muzyki do zachodniego idiomu i obsesja na punkcie Dies Irae, którego się doszukał nawet tutaj, jak zwykle mnie odrzu...
autor: Wojteł
śr kwie 01, 2020 18:39 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: James Horner - Avatar
Odpowiedzi: 710
Odsłony: 114624

Re: James Horner - Avatar

Buńczuczne? Czyli co, zawadiackie, zbyt pewne siebie? xD
autor: Wojteł
śr kwie 01, 2020 06:18 am
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: James Horner - Avatar
Odpowiedzi: 710
Odsłony: 114624

Re: James Horner - Avatar

Jeszcze nie oglądałem tego dokumentu, ale nie wiem, czy panowie z Wiednia pamiętają o tym jutuberze z posranymi teoriami na muzę Williamsa, argumentami naciąganymi jak gacie na dupie Kim Kardashian i słyszeniem wszędzie Dies Irae, o którym wspominałem? No. To to jest właśnie ten koleś. Obczajcie sob...
autor: Wojteł
wt mar 17, 2020 23:32 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: John Williams - Star Wars: Episode IX - The Rise Of Skywalker (2019)
Odpowiedzi: 331
Odsłony: 18174

Re: John Williams - Star Wars: Episode IX - The Rise Of Skywalker (2019)

Na dodatkach video dostępnych tylko w formie cyfrowej (trwają łącznie 3 godz bez 3 minut, na wydaniu fizycznym ich nie będzie, będą inne) jest materiał z planu i zza kulis jak Williams kręcił swoją scenę (możemy go tam przez wiele ujęć zobaczyć... bez okularów ! po raz pierwszy w naszym życiu ;-) )...
autor: Wojteł
sob mar 14, 2020 13:44 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: Inspiracje i plagiaty
Odpowiedzi: 270
Odsłony: 60381

Re: Inspiracje i plagiaty

Słaba strasznie swoją drogą.
autor: Wojteł
pt lut 28, 2020 01:06 am
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: FMF i inne Festiwale Muzyki Filmowej oraz Koncerty
Odpowiedzi: 5608
Odsłony: 538049

Re: FMF i inne Festiwale Muzyki Filmowej oraz Koncerty

I shit my pants <3 Ktoś jedzie z forum?
Użyty przez Ciebie czas wskazuje na to, że rutynowo wolisz w spodnie niż do kibla xd
autor: Wojteł
śr lut 26, 2020 22:36 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - KOMPOZYTORZY
Temat: John Williams
Odpowiedzi: 4677
Odsłony: 546343

Re: John Williams

Ghostek pisze:
śr lut 26, 2020 20:12 pm
Ooo, i ten nius sprawił, że ten nikomu niepotrzebny sequel właśnie zaczął mnie interesować. Bo wiemy, że Mangold gówna nie zrobi, a jak i on dobrze pociśnie, to i Beltrami zrobi coś fajnego. :)
A Wolverine z 2013 to co? xD
autor: Wojteł
pn lut 24, 2020 19:19 pm
Forum: OFFTOP
Temat: WTF?
Odpowiedzi: 835
Odsłony: 124309

Re: WTF?

Wszystko tak, jak Pan Darwin przewidział xD
autor: Wojteł
ndz lut 23, 2020 15:51 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - KOMPOZYTORZY
Temat: Ennio Morricone
Odpowiedzi: 1357
Odsłony: 235826

Re: Ennio Morricone

Ale ma syf w pokoju :?
autor: Wojteł
wt lut 18, 2020 23:22 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - KOMPOZYTORZY
Temat: Hans Zimmer
Odpowiedzi: 3580
Odsłony: 470769

Re: Hans Zimmer

Zawsze kisnę, jak widzę, jak Hans się giba przy klawiszach. Tutaj szczególnie komicznie to wypada koło 1:47, tym bardziej, jak się weźmie pod uwagę, że występ ewidentnie jest z playbacku :P I nie wiem, jak mu się to udało, ale on w tym fraku wygląda komiczniej niż Billie w tym worku cekinów, chyba j...
autor: Wojteł
wt lut 18, 2020 20:50 pm
Forum: Dyskusja na tematy związane z muzyką filmową - ŚCIEŻKI DŹWIĘKOWE
Temat: NAGRODY BRANŻOWE
Odpowiedzi: 4620
Odsłony: 365879

Re: NAGRODY BRANŻOWE

Dobrze się trzymają, on na tym zdjęciu też wygląda jak sprzed 15 lat, ona też na kogoś przed 70tką (chociaż mówiąc szczerze, to nie mam pojęcia ile ona ma lat)