Marcelo Zarvos
Marcelo Zarvos
Brazylijski kompozytor, który już od kilkunastu lat znajduje się w orbicie Hollywood. Przełomowy był dla niego 2006, gdzie zrobił dwie oldschoolowe ilustracje do Hollywoodland i The Good Shepherd, a dalej się już to potoczyło i jego nazwisko często powraca przy różnych głośniejszych tytułach, filmu (Fences, Dark Waters), jak i telewizji (Ray Donovan, The Affair). W tym roku zrobił muzę do serialu American Gigolo i do piątkowej premiery Apple+" Emancipation".
Re: Marcelo Zarvos
Elektronicznie 9 grudnia.
1. Opening / Camp Arrival (4:15)
2. Stay Together (3:24)
3. Burial and Fugue (2:51)
4. If You Go (1:04)
5. Camp Escape (5:03)
6. Faith Confirmed (4:04)
7. Getting Close (1:47)
8. Not My God (2:55)
9. I Fight Them (1:41)
10. Take Freedom (3:58)
11. Baton Rouge (3:37)
12. Girl with the Cross (2:57)
13. Runner (4:16)
14. House on Fire (4:58)
15. Sacred Motivation (5:05)
16. John at the Tree (3:38)
17. Marching Home (1:59)
18. Fassel (4:00)
19. We Are Free (2:14)
20. Finding Dodienne (1:38)
21. Peter’s Image (3:07)
22. Amazing Grace (2:53)
O muzie, która wg artykułu powinna brzmieć ciekawie
https://variety.com/2022/artisans/news/ ... 235448190/
1. Opening / Camp Arrival (4:15)
2. Stay Together (3:24)
3. Burial and Fugue (2:51)
4. If You Go (1:04)
5. Camp Escape (5:03)
6. Faith Confirmed (4:04)
7. Getting Close (1:47)
8. Not My God (2:55)
9. I Fight Them (1:41)
10. Take Freedom (3:58)
11. Baton Rouge (3:37)
12. Girl with the Cross (2:57)
13. Runner (4:16)
14. House on Fire (4:58)
15. Sacred Motivation (5:05)
16. John at the Tree (3:38)
17. Marching Home (1:59)
18. Fassel (4:00)
19. We Are Free (2:14)
20. Finding Dodienne (1:38)
21. Peter’s Image (3:07)
22. Amazing Grace (2:53)
O muzie, która wg artykułu powinna brzmieć ciekawie
https://variety.com/2022/artisans/news/ ... 235448190/
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34273
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Marcelo Zarvos
Ciekawe czy score będzie mocny jak uderzenie kogoś w twarz.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Marcelo Zarvos
Niejeden zostanie ogłuszony po tym scorze.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: Marcelo Zarvos
Myślę, że score może okazać się mocny jak skała
- qnebra
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3085
- Rejestracja: pn mar 11, 2013 12:28 pm
- Lokalizacja: Zadupie Mordoru
Re: Marcelo Zarvos
Odsłuch będzie jak batożenie?
Re: Marcelo Zarvos
Score FYC można już sprawdzić:
https://fycextras.com/emancipation/score
https://fycextras.com/emancipation/score
Re: Marcelo Zarvos
Średni film, który można streścić w jednym zdaniu, wszystko to już było tylko lepiej. Na początku i na końcu muza nawet przykuwała uwagę, ale ogólnie też dość średnio, za to sam soundtrack to ciężka atmosferyczna przeprawa, bywają momenty patosu, jak ten poniżej, ale to głównie mroczna, surowa ścieżka, podobnie zresztą jak sam obraz.
youtu.be/OFBVYPsZ01k
youtu.be/OFBVYPsZ01k
Re: Marcelo Zarvos
1. Olympic Fight (2:38)
2. Frazier Goes Down (1:57)
3. Learning to Box (3:45)
4. Judged at School (2:24)
5. The Grill (3:16)
6. Darkness (3:34)
7. Rumble in the Jungle (7:15)
8. Fighting Again (2:37)
9. A Second Chance (1:47)
10. Job Corps (1:18)
11. Prayer – George Risen (4:30)
12. Ali and Press Corps (1:13)
13. Learning (0:49)
14. Five Fighters (1:50)
15. First Victory (0:35)
16. Preaching Together (1:59)
17. The Championship Fight (5:24)
18. Juveniles (1:19)
19. Meeting Joe Frazier (1:18)
20. Foreman vs. Holyfield (1:32)
21. I Need to Fight Again (1:55)
22. It’s Not Over (2:12)
23. Back in the Limelight (0:47)
24. Give My Life to God (3:31)
Re: Marcelo Zarvos
1. Duke Skywalker – Marcelo Zarvos (1:16)
2. Time Out – Marcelo Zarvos (1:36)
3. The Big Fight – Marcelo Zarvos (2:03)
4. Wrap Up – Marcelo Zarvos (2:58)
5. Garage Conversations – Just a Few Games – Marcelo Zarvos (2:10)
6. That Won’t Work – Oak Felder (1:01)
7. Got My Mind Right – Oak Felder (1:15)
8. Little Out of Your Range – Oak Felder (1:07)
9. Out of Your Range – Marcelo Zarvos (1:11)
10. Eighty Minus Sixty – Oak Felder (0:57)
11. Final Game – Oak Felder (1:01)
12. Tournament Finale – Oak Felder (0:56)
13. Find Somebody to Make Money – Oak Felder (0:46)
14. Yoga Instructor – Oak Felder (1:04)
15. Bringing Up the Past – Marcelo Zarvos (0:47)
16. Hit This Shot Sitting Down – Marcelo Zarvos (0:39)
17. Tournament Finale Flashback – Marcelo Zarvos (0:57)
18. Getting Fired – Marcelo Zarvos (2:03)
19. Just Need a Plan – Marcelo Zarvos (2:42)
20. Injured – Marcelo Zarvos (2:04)
21. Making Up – Marcelo Zarvos (1:42)
22. Always Be Our Game – Marcelo Zarvos (1:58)
23. MS – Marcelo Zarvos (1:53)
24. Gambling on My Husband – Marcelo Zarvos (0:47)
25. New Private Workouts – Marcelo Zarvos (0:43)
26. Jeremy Wins – Marcelo Zarvos (0:56)
27. Stem Cells – Oak Felder (1:24)
Re: Marcelo Zarvos
Nie Harry, a Marcelo zamyka trylogię. Prawdopodobnie napięty grafik HGW i kolizja terminów, toteż Denzel sięga po Zarvosa, który pracował z Washingtonem przy dwóch ostatnich filmach jakie reżyserował, a tu jest producentem.
1. Prelude (1:36)
2. Nine Seconds (2:51)
3. Vincent’s Demise (4:22)
4. First Walk (1:19)
5. Marco Threatens Gio (2:27)
6. Angelo’s Shop Burned (1:44)
7. Aminah (2:42)
8. Drive to Vineyard (2:00)
9. They Should Have Let Him In (2:48)
10. Bottom Up (1:46)
11. Collins Makes Contact (2:55)
12. That’s Who You Are (2:35)
13. Did He Save a Good Man? (2:02)
14. Synthetic Amphetamine (2:59)
15. Robert Phones Collins (2:12)
16. Good Man Bad Man (2:05)
17. Robert Gives Himself Up (4:12)
18. Altamonte’s Victory (4:15)
19. Fireside Chat (1:54)
20. Interpol Raid (1:03)
21. Barbarian at the Gate (1:26)
22. Robert Reconsiders (1:34)
23. Love, Disorderly (The Equalizer 3 Edit) (2:29)
24. A Storm is Brewing (3:09)
58:13
1. Prelude (1:36)
2. Nine Seconds (2:51)
3. Vincent’s Demise (4:22)
4. First Walk (1:19)
5. Marco Threatens Gio (2:27)
6. Angelo’s Shop Burned (1:44)
7. Aminah (2:42)
8. Drive to Vineyard (2:00)
9. They Should Have Let Him In (2:48)
10. Bottom Up (1:46)
11. Collins Makes Contact (2:55)
12. That’s Who You Are (2:35)
13. Did He Save a Good Man? (2:02)
14. Synthetic Amphetamine (2:59)
15. Robert Phones Collins (2:12)
16. Good Man Bad Man (2:05)
17. Robert Gives Himself Up (4:12)
18. Altamonte’s Victory (4:15)
19. Fireside Chat (1:54)
20. Interpol Raid (1:03)
21. Barbarian at the Gate (1:26)
22. Robert Reconsiders (1:34)
23. Love, Disorderly (The Equalizer 3 Edit) (2:29)
24. A Storm is Brewing (3:09)
58:13
- Ghostek
- Hardkorowy Koksu
- Posty: 10335
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 23:17 pm
- Lokalizacja: Wyłoniłem się z Nun
- Kontakt:
Re: Marcelo Zarvos
Łojezu, łujezu, łojezu... Aaaaaaleee nuuuuuudaaaaaa.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 34273
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Marcelo Zarvos
W filmie muzyka gra bardzo dobrze, fajnie buduje napięcie, liryczne wstawki ładnie uzupełniają krajobraz. Na albumie nie słuchałem jeszcze, może jutro.
Zarvos był naturalnym wyborem, bo to już któryś z kolei z rzędu jego projekt z Denzelem - który tutaj jest też producentem.
Sam film bardzo porządny i myślę, że godne zakończenie historii, a nawet pokuszę się, że, wliczając względy emocji i głębi psychologicznej postaci w tej części - to najlepszy film serii. Świetne zdjęcia Richardsona i żywa reklama wybrzeża Amalfi - Matera w Bondzie by się nie powstydziła takiej reklamy, jak tutaj. Aż się prosi robić w tej scenerii rom-kom, a nie taki film! Scenariusz oczywiście przewidywalny i wiemy, jak się film skończy, ale zrobione jest to z gracją. Jest napięcie, jest brutalnie, i jest Denzel. That's right, my nigga ! A że znów mamy kliszę, że komendant policji jest na pasku mafii i mafia trzęsie jednym miasteczkiem - cóż, najwyżej Włosi się obrażą po raz kolejny za ciągłe to samo stereotypowe pokazywanie ich przez Hollywood w kinie akcji.
Zarvos był naturalnym wyborem, bo to już któryś z kolei z rzędu jego projekt z Denzelem - który tutaj jest też producentem.
Sam film bardzo porządny i myślę, że godne zakończenie historii, a nawet pokuszę się, że, wliczając względy emocji i głębi psychologicznej postaci w tej części - to najlepszy film serii. Świetne zdjęcia Richardsona i żywa reklama wybrzeża Amalfi - Matera w Bondzie by się nie powstydziła takiej reklamy, jak tutaj. Aż się prosi robić w tej scenerii rom-kom, a nie taki film! Scenariusz oczywiście przewidywalny i wiemy, jak się film skończy, ale zrobione jest to z gracją. Jest napięcie, jest brutalnie, i jest Denzel. That's right, my nigga ! A że znów mamy kliszę, że komendant policji jest na pasku mafii i mafia trzęsie jednym miasteczkiem - cóż, najwyżej Włosi się obrażą po raz kolejny za ciągłe to samo stereotypowe pokazywanie ich przez Hollywood w kinie akcji.
#FUCKVINYL
Re: Marcelo Zarvos
#FUCKVINYL