NAGRODY BRANŻOWE
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Zgadnijcie, kto dostał (swoją pierwszą) Critics Choice Award za muzykę?
http://www.criticschoice.com/2018/01/wi ... ce-awards/
http://www.criticschoice.com/2018/01/wi ... ce-awards/
Re: NAGRODY BRANŻOWE
przez cały tydzień słuchałem Valeriana i Shape na przemian.. I serio, dla mnie już Valerian jest ciekawszy brzmieniowo od Shape, w którym nim nie ma nic spoza komfortu Olka. A u Bessona było. Stąd też nie rozumiem hajpu na ten score - tzn rozumiem - "bo film dobry". I tylko tyle.
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Tak jak i Ty :
Greenwooda cała branża chwali od lewa do prawa, ale Ty już wiesz że nie będzie Oscara bo - ponoć ? - jest senny na CDAdam, gdzie jest ten Oscar? Gdzie Ty słyszysz tutaj Oscara?
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Co do Shape of Water: nie nie nie. Ja oceniam muzykę na albumie (oczywiście pozytywnie) oraz szanse scoru na nagrody na podstawie ilości wygranych prekursorów i innych czynników zwiększających prawdopodobieństwo wygranej. Plus w przyszłym tygodniu obejrzę film i się szerzej wypowiem. Ty napisałeś, że nie rozumiesz hype'u na ten score, ale jako argument podałeś swoje wrażenia z odsłuchu albumowego.
Co do Greenwooda - branża go chwali, i słusznie, co zapewne zapewni mu nominację, ale na tym rola branży się kończy. Potem głosują wszyscy i już widać, kto jest wówczas faworyzowany. Zresztą nie ma się co dziwić, wystarczy sobie spojrzeć na ostatnią dekadę jakie scory były nagradzane. A dodatkowo Phantom Thread (jako film) generalnie mało nomek zgarnia. To też ogranicza jego szanse.
Co do Greenwooda - branża go chwali, i słusznie, co zapewne zapewni mu nominację, ale na tym rola branży się kończy. Potem głosują wszyscy i już widać, kto jest wówczas faworyzowany. Zresztą nie ma się co dziwić, wystarczy sobie spojrzeć na ostatnią dekadę jakie scory były nagradzane. A dodatkowo Phantom Thread (jako film) generalnie mało nomek zgarnia. To też ogranicza jego szanse.
Re: NAGRODY BRANŻOWE
:> Już rozmawialiśmy na temat "regulaminów" Ampasu, które nie istnieją, więc poczekajmy do rozdania Tym bardziej że nagroda za score może być pocieszenia, więc gdy Shape pozgarnia w innych kategoriach, to za muzę mogą nie dać - i tak już bywało nie raz skoro się lubisz powoływać "na ostatnie lata"
#FUCKVINYL
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Oj, Adaś, Adaś. Nie mówię o regulaminach, tylko o szansach i tendencjach. Z nagrodami muzycznymi jest jak z wyborami prezydenckimi, gdzie film = partia, kompozytor = kandydat na prezydenta, a score = program wyborczy. Wygrywa najlepszy możliwy kandydat spośród partii, które mają największą rozpoznawalność i poparcie. W tym roku prowadzi partia The Shape of Water Różnica jest tylko taka, że na Oscarach nie ma drugiej tury
- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9834
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Ja lubię i Johna, i Pope'a, i zawsze kibicuję temu pierwszemu w wyścigu oskarowym, ale ostatnio posty Pope'a brzmią trochę sekciarsko:
John Williams winning an Oscar would honor the Academy more than it would honor him. His artistry transcends all awards. He honors -- and enriches-- us, not we him. Don't hold your breath hoping the Academy will recognize someone whom-- though not memory and history-- have found so easy to overlook when it comes recognizing art that endures, enriches and can transform- as opposed to what is "aujourd'hui".
Yes- and Dunkirk and Bladerunner-- and, if the Music Branch is hearing and not just listening: Darkest Hour and Phantom Thread. However, I think John remains in a league of his own. In all fairness to others, It's simply not an equal playing field with regard to music- however, with regard to " film music" there is " wriggle room".
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33954
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Jeeez, to nawet ja jako fanboj Williamsa, który skory byłby paść przed jego obliczem na kolana, uważam, że Pope trochę przesadził ze słodzeniem.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33954
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Hm, przy Isle of Dogs jeszcze pracował z tego co na IMDb widzę.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Jutro o tej porze będziemy znali nominacje do Oscara. Kogo typujecie?
Moje przewidywania:
Dunkirk - Hans Zimmer
Darkest Hour - Dario Marianelli
Phantom Thread - Jonny Greenwood
The Shape of Water - Alexandre Desplat
Victoria & Abdul - Thomas Newman
Bardzo trudno przewidzieć, bo jest jeszcze tylu konkurentów: Burwell, Williams, drugi Zimmer, Giacchino... I tak będzie zaskoczenie, jak co roku
Moje przewidywania:
Dunkirk - Hans Zimmer
Darkest Hour - Dario Marianelli
Phantom Thread - Jonny Greenwood
The Shape of Water - Alexandre Desplat
Victoria & Abdul - Thomas Newman
Bardzo trudno przewidzieć, bo jest jeszcze tylu konkurentów: Burwell, Williams, drugi Zimmer, Giacchino... I tak będzie zaskoczenie, jak co roku
- Wojteł
- John Williams
- Posty: 9834
- Rejestracja: sob mar 15, 2008 23:50 pm
- Lokalizacja: Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Zamiast Zimmera albo Newmana obstawiałbym The Post, a poza tym to się zgadzam.
Haha Śląsk węgiel zadupie gwara
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Raczej Newman odpadnie.
Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego LG-K220 przy użyciu Tapatalka
Re: NAGRODY BRANŻOWE
Dunkirk - Hans Zimmer
Darkest Hour - Dario Marianelli
Phantom Thread - Jonny Greenwood
The Shape of Water - Alexandre Desplat
The Post - John Williams
Mam nadzieję, że będzie jakieś zaskoczenie, bo inaczej będzie nudno Zamiast "Victoria & Abdul", daje "The Post", mocniejszy tytuł i przy całej sympatii dla Newmana, jednak Williams jest większym ulubieńcem Akademii, choć rok temu był Newman (Passengers), a nie John (The BFG), no ale o filmie Spielberga wszyscy chcieli jak najszybciej zapomnieć. W sumie mamy murowane 4 tytuły i ten piąty, co do tego kolejności od najmocniejszego, widzę to mniej więcej tak:
The Post > Victoria & Abdul > Three Billboards > Blade Runner 2049 > Coco
Darkest Hour - Dario Marianelli
Phantom Thread - Jonny Greenwood
The Shape of Water - Alexandre Desplat
The Post - John Williams
Mam nadzieję, że będzie jakieś zaskoczenie, bo inaczej będzie nudno Zamiast "Victoria & Abdul", daje "The Post", mocniejszy tytuł i przy całej sympatii dla Newmana, jednak Williams jest większym ulubieńcem Akademii, choć rok temu był Newman (Passengers), a nie John (The BFG), no ale o filmie Spielberga wszyscy chcieli jak najszybciej zapomnieć. W sumie mamy murowane 4 tytuły i ten piąty, co do tego kolejności od najmocniejszego, widzę to mniej więcej tak:
The Post > Victoria & Abdul > Three Billboards > Blade Runner 2049 > Coco