No Man's Sky - 65daysofstatic

Czasem zdarza się, że kompozytorzy ścieżek dżwiękowych poza swą działalnością filmową są również autorami projektów związanych ze światem gier komputerowych. W tym dziale można podyskutować właśnie o tych "niesoundtrackowych" dokonaniach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 58191
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#31 Post autor: Adam » wt sie 23, 2016 10:21 am

widzę że gra epic fail, za chwile będą straty liczyć.
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner
Posty: 23205
Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#32 Post autor: Mystery » wt sie 23, 2016 10:24 am

Adam pisze:widzę że gra epic fail, za chwile będą straty liczyć.
https://www.youtube.com/watch?v=-5jWtz3rzco
:mrgreen:

Ciekawe jak tam trasa koncertowa? :wink:

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#33 Post autor: Bucholc Krok » wt sie 23, 2016 18:02 pm



:mrgreen:

A co do gry to nic dziwnego, skoro pełno bugów. Palą się z wypuszczeniem na rynek, a później ludzie się śmieją.
"Wszyscy się koncentrują na tej wymianie słów z Lechem Wałęsą, który jest niesłychanie szybki, jeżeli chodzi o riposty, i tutaj ma taki intelekt najwyższych lotów" Rafał "Rafaello" Trzaskowski, prezydęt Warszawy

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 33788
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#34 Post autor: Wawrzyniec » pn sie 29, 2016 17:59 pm

#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 58191
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#35 Post autor: Adam » pn sie 29, 2016 18:45 pm

Steam i Sony oddają już kasę za grę, ludzie zwracają.. LOOOOL

to jak ktoś chce to lepiej kupować szybko score, bo dodruków nie będzie, a nakład pewnie i tak był mały bo to jakaś noname wytwórnia.
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Krelian
Ghostwriter znanego twórcy
Posty: 893
Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
Lokalizacja: Bytom

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#36 Post autor: Krelian » czw wrz 01, 2016 21:00 pm

Adam pisze:Steam i Sony oddają już kasę za grę, ludzie zwracają.. LOOOOL

to jak ktoś chce to lepiej kupować szybko score, bo dodruków nie będzie, a nakład pewnie i tak był mały bo to jakaś noname wytwórnia.

No nie oddają kasy na lewo i prawo bez przesady i nie jest wcale tak łatwo zwrócić grę, lektura:

http://www.ppe.pl/news/46018/jak-to-jes ... towke.html

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 33788
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#37 Post autor: Wawrzyniec » czw wrz 08, 2016 02:26 am

Nie jest to jakieś tragiczne (muzyka), tyle że to album studyjny, a nie muzyka ilustracyjna. :?
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Krzysztof Nowakowski
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 3
Rejestracja: wt lip 18, 2017 20:41 pm

Re: No Man's Sky - 65daysofstatic

#38 Post autor: Krzysztof Nowakowski » pt lip 21, 2017 13:36 pm

Muzyka w grze jest na tyle mdła, na ile sama gra. Napatrzyłem się promo-materialów No Man's Sky, byłem pełny oczekiwań na tyle, że przedzamówilem grę. To nieprzerwane rozczarowywanie, zwłaszcza muzyka w produkcie Hello Games. Soundtrack absolutnie nie zbiega się z napełneniem gry. Inna sprawa, stary, już nikomu nie potrzebny Mario. W grze harmonijnie wszystko, i OST uzupełnia godność gry o legendarnym hydrauliku.I kosztuje to absolutnie bezpłatnie.Nawiasem mówiąć, nigdzie nie znalazłem normalny port Mario na Android, tak że grał tutaj - http://www.panfu.pl/gry-mario/. Jeśli macie powoływanie na normalną PC wersje, to zrzućcie jej mi do osobistych zawiadomień, żeby nie robic spam na wiatke

ODPOWIEDZ