Jessica Curry - So Let Us Melt (2017)

Czasem zdarza się, że kompozytorzy ścieżek dżwiękowych poza swą działalnością filmową są również autorami projektów związanych ze światem gier komputerowych. W tym dziale można podyskutować właśnie o tych "niesoundtrackowych" dokonaniach.
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz

Jessica Curry - So Let Us Melt (2017)

#1 Post autor: Adam » czw paź 12, 2017 09:07 am

We are excited to announce that we will be releasing Curry's score to The Chinese Room's upcoming Google Daydream VR game "So Let Us Melt" on CD and limited edition blue/orange 180g double vinyl. "Recording this soundtrack was such a special experience for me - it was amazing to be back at the world-renowned AIR studios with many of the same musicians and choir members who sang on Everybody's Gone to the Rapture. My previous soundtracks have had such a wonderful reaction and I'm hoping that this one will prove just as well-received. So Let Us Melt is very different to Dear Esther and Everybody's Gone to the Rapture, but I'm so proud of it - I think it will surprise and delight fans in equal measure. I am thrilled that So Let Us Melt is being released on vinyl and CD and I am just completely in love with the artwork that Atomhawk have produced for the album. Sometimes things just align to make something really special and that's definitely the case with So Let Us Melt. I can't wait to get this one out into the world." - Jessica Curry Like the game, Curry's soundtrack moves through wonder and joy to shock and melancholy, amazement and mystery. It captures the playful energy of the singing machines as they make friends and build the world together; the epic drama of a story that spans an entire world and over ten million years. It is bright and brilliant at one moment, raw and hollow the next. It is full of hope and awe and a wonderful energy that sees Curry evolve beyond the moody atmospherics of Dear Esther and the pastoral beauty of Everybody's Gone to the Rapture to something fresh and deeply original. So Let Us Melt fuses choral traditions with contemporary minimalism, joyful and moving string and harp with playful electronics and samples. In So Let Us Melt, we hear a composer utterly at ease with her own unique and developing voice, breaking beyond themes and accents to create a sonic journey that perfectly captures the bittersweet wonder and myth-building of the game. This is an album full of warmth and life and it is unlike any other soundtrack you will hear this year.

CD/LP - 3.11.2017 - Black Screen Records

Obrazek

1. A Lullaby of Home
2. The Growing of the World
3. Counting the Atmospheres
4. Sonder
5. Great Friends
6. Anything for Kenopsia
7. A Darkling Filament
8. Our First Singing
9. Brought to Rest
10. The Leaving
11. Impact Hypothesis
12. Lassiter
13. The Signal
14. Millions and Millions
15. So Let Us Melt
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner

Re: Jessica Curry - So Let Us Melt (2017)

#2 Post autor: Mystery » czw paź 12, 2017 11:36 am

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Kontakt:

#3 Post autor: Wawrzyniec » czw paź 12, 2017 16:28 pm

O to coś jak najbardziej dla mnie. Znam wszystkie soundtracki Jessici Curry i bardzo je lubię, podobnie jak i nietuzinkowe gry od Chinese Room. Jest na co czekać. :D
#WinaHansa #IStandByDaenerys

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz

#4 Post autor: Adam » czw paź 12, 2017 19:37 pm

ta babka miażdży. 3 scory w CV. 2 geniusze. nie wiem czemu nie biorą jej do growego mainstreamu, chyba że nie chce.
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Kontakt:

#5 Post autor: Paweł Stroiński » pt paź 13, 2017 00:25 am

Po pierwsze, przez jakiś czas była jedną z właścicielek Chinese Room, przez co zapewne też tylko ekskluzywnie dla nich pracowała. Poza tym, zbyt wielu projektów nie jest w stanie ogarnąć. Jest ciężko chora na nieokreśloną chorobę zwyrodnieniową. Miała też problem w branży jako kobieta na wysokim stanowisku w świecie gier.

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner

#6 Post autor: Mystery » pn paź 30, 2017 13:52 pm

No i mamy kolejny zacny score od tej pani, szkoda, że losy tego studia zdają się zmierzać ku końcowi, no ale zobaczymy. Ładne chóralno-symfoniczno granie, nieoczekiwanie dosyć radosne, ale i elegijne, wzniosłe, ale i stonowane, zaskakująco drobnymi miejscami okraszane elektroniką, dodającą tu tej religijnie brzmiącej muzyce odrobinę świeżości. Dobra praca potwierdzająca talent kompozytorki i to, że warto interesować się jej osobą i projektami.

Chyba najfajniejszy kawałek:

youtu.be/3gU6tJ7Au3c

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz

#7 Post autor: Adam » wt paź 31, 2017 19:27 pm

Znów przepiękna muzyka, zachwyca brzmieniem, delikatnością i klasą, choć tym razem więcej jest w niej monotonii. Instant buy.

I ja się pytam kolejny raz - dlaczego, kurwa, w tych wszystkich Marvelach i innych te chóry nie mogą być tak w tych scorach zmiksowane, jak tu :?: :!:
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner

#8 Post autor: Mystery » wt paź 31, 2017 19:43 pm

I ja się pytam kolejny raz - dlaczego, kurwa, w tych wszystkich Marvelach i innych te chóry nie mogą być tak w tych scorach zmiksowane, jak tu :?: :!:
Tam mają być w tle, tu z wierzchu, proste :wink:

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz

#9 Post autor: Adam » wt paź 31, 2017 20:00 pm

i to jest właśnie epic fail hollywoodzkiego robienia scorów.
znacznie większe składy chórów niż tu zatrudniane po to by potem ich słychać nie było...
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Mystery
James Horner

#10 Post autor: Mystery » śr lis 01, 2017 21:07 pm

Mały offtop, 10 najlepszych game scorów wg Curry :)
https://inews.co.uk/essentials/culture/ ... undtracks/

Awatar użytkownika
Kaonashi
Joe Hisaishi

#11 Post autor: Kaonashi » śr lis 01, 2017 21:15 pm

Jest Nobuo. 8)
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.

Mefisto

#12 Post autor: Mefisto » sob lis 04, 2017 03:31 am

I Uematsu 8)

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz

#13 Post autor: Adam » czw gru 14, 2017 16:08 pm

album przyszedł. kartonik bez tacki, ale z ciut grubszego kartonu.. Fail wydawcy trochę, bo na potrzeby CD im się nie chciało zrobić traklisty na tylniej okładce, tylko przekopiowali projekt całego tyłu z LP - i mamy podzielone traki na 4 grupy, tak jak w wydaniu 2xLP.
#FUCKVINYL

ODPOWIEDZ