Pare utworów początkującego

Tworzysz? Chcesz się podzielić z innymi swoją pracą? To miejsce dla Ciebie. Pochwal się, a inni z pewnością pochwalą, skrytykują, lub choćby skomentują...
Wiadomość
Autor
deha21

Pare utworów początkującego

#1 Post autor: deha21 » wt paź 14, 2008 23:39 pm

Witam,
Od jakichś 3 miesięcy zacząłem interesować się i tworzyć muzykę orkiestrową. Chciałbym kiedyś tworzyć utwory do filmów, gier itp. Mam parę utworów do oceny;) Proszę o porady co poprawić, nad czym popracować. Możecie podać jakieś ciekawe linki które przydadzą się początkującemu.
Używam Fruity Loops(nie znam się na nutach) i Miroslav Philharmonik (testowałem zachwalane EWQL ale brzmiało jakoś sztucznie jak dla mnie).

Oto one(od najmłodszego utworu):

1. Circus Ruse - http://deha21.wrzuta.pl/audio/kyVk2SMWyH/ (utwór najbardziej przemyślany)
2. Rosja vs Gruzja - http://deha21.wrzuta.pl/audio/mrGVQIbs1t/ (takie pitu, pitu w klimatach wojennych)
3. Mafico is Calling Szyski - http://deha21.wrzuta.pl/audio/sCIe49bJaZ/ (pierwszy utwór)

Więcej utworów aczkolwiek rockowych/bluesowych można znaleźć na mojej stronie www.dhetman.pl/blog (w dziale Muzyka). Komentarze również mile widziane ;)

Mefisto

#2 Post autor: Mefisto » śr paź 15, 2008 14:52 pm

niezgorsze melodie - trzymam kciuki za następne

Maro
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 2
Rejestracja: sob wrz 05, 2009 18:34 pm

Re: Pare utworów początkującego

#3 Post autor: Maro » pn wrz 07, 2009 22:57 pm

1. Circus Ruse - przyjemny , troche dziwny ale napewno ilustracyjny motyw za malo chwytajacy i przydaloby sie wiecej instrumentow, ale pasowalby do "czegos" :]
2. Rosja vs Gruzja - mroczny i niepokojacy klimat jest ok ale za malo jednak ma mocy , przydalby sie tu jakis bardzo mocny motyw, a on narasta a po chwili powraca do poprzedniego motywu
3. Mafico is Calling Szyski - jak na 1 jest ok , perkusja troche bidna , tzn te bongosiki zbyt prosty rytm