Muzyka do Twojego filmu

Tworzysz? Chcesz się podzielić z innymi swoją pracą? To miejsce dla Ciebie. Pochwal się, a inni z pewnością pochwalą, skrytykują, lub choćby skomentują...
Wiadomość
Autor
przemekg
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 1
Rejestracja: pt wrz 30, 2011 23:21 pm

Muzyka do Twojego filmu

#1 Post autor: przemekg » pt wrz 30, 2011 23:30 pm

Witam wszystkich !!!

Zamierzam stworzyć swoje soundtrack'owe portfolio stąd oferuję możliwość napisania muzyki do filmu za darmo.
Mam bogate doświadczenie w komponowaniu: klasyka, pop, rock, jazz, soul, rnb, hh, electro, alternatywa i inne. Muzyką zajmuję się od ósmego roku życia czyli już niemal dwadzieścia lat. Piosenki na zamówienie piszę w ramach MusicStudio - http://www.musicstudio.pl natomiast moje próbki filmowe, około filmowe oraz inne zamieściłem na http://www.myspace.com/przemekgrzelak
Od zawsze słucham "zarzutów" na temat obecności elementów muzyki filmowej w mojej muzyce. Sądzę, że warto to wykorzystać.
Jestem otwarty na propozycje.

Zainteresowanych proszę o kontakt na maila: przemekg84@o2.pl

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do komentowania

DLis
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 25
Rejestracja: śr kwie 26, 2017 11:41 am
Kontakt:

Re: Muzyka do Twojego filmu

#2 Post autor: DLis » czw wrz 07, 2017 13:39 pm

Czasem dużo lepsza jest skomponowana muzyka do filmu, bo jest uniwersalna i świetnie pasuje do danego klipu. Nieraz warto dopłacić trochę więcej i mieć ciekawą muzykę.
Sprawdź bzo

barteezz19@op.pl
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 1
Rejestracja: czw wrz 07, 2017 13:24 pm

Re: Muzyka do Twojego filmu

#3 Post autor: barteezz19@op.pl » pt mar 30, 2018 12:40 pm

Zgadzam się, muzyka w filmie musi być dobrze dopasowana. Każdy film powinien mieć inną muzykę, wtedy jest dużo ciekawszy.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz
Posty: 58190
Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm

Re: Muzyka do Twojego filmu

#4 Post autor: Adam » pt mar 30, 2018 15:35 pm