Strona 8 z 38
Re: SERIALE
: śr maja 24, 2017 00:48 am
autor: Wojteł
To nie przetrwa dwóch sezonów.
Re: SERIALE
: śr maja 24, 2017 21:27 pm
autor: Mystery
Orville, Star Trek, czy oba?
Re: SERIALE
: śr maja 24, 2017 21:47 pm
autor: Wojteł
Orville, na to drugie nawet nie patrzyłem
Re: SERIALE
: czw maja 25, 2017 02:20 am
autor: Gieferg
Po czwartym sezonie - Black Sails - 10/10 - najlepszy serial jaki do tej pory oglądałem.
Re: SERIALE
: czw maja 25, 2017 17:27 pm
autor: Mystery
Po drugim sezonie, który mnie trochę wymęczył odpuściłem, ale jak nie dawno pograłem sobie w Black Flag, to naszła mnie ochota na powrót do tego świata, no i widzę, że chyba warto
Re: SERIALE
: śr sie 09, 2017 12:49 pm
autor: inoti
Jak wam się podoba obecny sezon Gry o Tron?
księgowa Wałbrzych
Re: SERIALE
: śr sie 09, 2017 17:03 pm
autor: Kaonashi
inoti pisze: ↑śr sie 09, 2017 12:49 pm
Jak wam się podoba obecny sezon Gry o Tron?
Chyba tutaj najwięcej mówią serialu.
http://forum.filmmusic.pl/viewtopic.php ... start=1455
Re: SERIALE
: śr sie 09, 2017 19:12 pm
autor: efson
hmm uważnie oglądam ten serial od początku i jak dla mnie 7 sezon jest lekko gorszy od pozostałych co nie znaczy że mi się nie podoba - wręcz przeciwnie
Re: SERIALE
: czw sie 17, 2017 11:01 am
autor: Mystery
Cóż mogę już chyba krótko podsumować wiosnę, od najlepszych (ocena dotyczy sezonu):
Leftovers 3
8/10 - godny spadkobierca Lost, sezon chyba nie tak dobry jak drugi, ale jakże unikalny, każdy odcinek to perełka, a twórcy nie boją się iść na całość, całokształt ciężko jednoznacznie ocenić, na pewno do powrotu i rozważań i już wyparuje kolejnego projektu Lindelofa, szkoda tylko, że tak nie doceniony...
Fargo 3
7+/10 - trzyma poziom serii, liczę, że powstanie jednak 4 sezon, bo uwielbiam ten świat i klimat.
Orange is the New Black 5
7/10 - chyba wciąż mój ulubiony serial Netflixa, czekam na kolejny
Beter Call Saul 3
7/10 - ten sam dobry Saul, solidna produkcja, która cały czas ciut ciut się rozkręca i ma się ochotę na więcej, ale nie pojmuję zachwytów, że to jeden z lepszych obecnie emitowanych seriali, czy to ten sam poziom co Breaking Bad
Bloodline 3
7-/10 - serial winien się zakończyć na bardzo dobrym pierwszym sezonie, z drugiego o dziwo jeszcze jakoś twórcy wybrnęli, ale tu już mieli kłopoty z zakończeniem, ale losy tej rodzinki i tak warto było poznać.
House of Cards 5
6/10 - najsłabszy sezon, no nic się nie działo, póki trzyma to jeszcze właściwy fason, niech już lepiej zmierza to ku końcowi, bo powoli robi się autoparodia.
American Gods 1
6-/10 - otoczka na tak, ale bzdurne to w cholerę
Prison Break: Sequel
4/10 - ilość głupstw i braku logiki powala, ale akcja idzie do przodu i nawet nieźle oglądało
Co do lata to póki co rozkład prezentuje się następująco, na bieżąco Gra, Feud (pilot znakomity!), Ozark, Orphan Black 5, Preacher 2, no i Twin Peaks.
Re: SERIALE
: czw sie 17, 2017 11:30 am
autor: Adam
a Homelandu nie oglądasz?
ostatni sezon megakult! Fargo 3 skończyłem wczoraj, spoko, lepsze niż 2 no i muza kapitalna. A Leftovers megakult.
Re: SERIALE
: czw sie 17, 2017 11:57 am
autor: Mystery
Homeland, jak 13 Reasons Why, Big Little Lies, Legion, czy Tabu to była zima
Ale zapomniałem o jeszcze jednym:
The Handmaid's Tale 1 - 7/10 - dobre, stylowe, ale powolne i bez fajerwerków, które wielu wieściło, film z 1990 streścił to udanie w 1,5 godziny, ale dla Moss i przed Emmy można
Re: SERIALE
: sob sie 19, 2017 20:33 pm
autor: Adam
no Defenders ciut lepsze od tej porażki Iron Fista czy Cage'a, choć szału nie ma, a do Daredevila żaden serial Marvela dalej nie ma startu.. boje się o tego Punishera na jesień, bo forma serialowa tej komiksowej stajni jest b.słaba.
Re: SERIALE
: ndz sie 20, 2017 18:50 pm
autor: Radek
Obejrzałem ostatnio Atypical, ciekawie pokazane jak autyzm wpływa nie tylko na osobę która ma to zaburzenie, ale i ludzi otaczających go. Serial pokazuję też jak dużą cześć swojego życia trzeba poświęcić dla takiej osoby. Oprócz tego: interesujący scenariusz, fajna gra aktorska a jeżeli chodzi o muzykę to raczej piosenki grają większą rolę od scoru.
Nie wiem dlaczego, ale jak oglądam Jennifer Jason Leigh na ekranie to cały czas mam przed oczami jej rolę w Hateful Eight
Daje solidne 7.5 i czekam na drugi sezon. Bo pod koniec zrobiło się gorąco.
Po tym obejrzałem pierwszy odcinek Orange is the New Black i mam wielkie oczekiwania co do tego serialu
Re: SERIALE
: ndz sie 20, 2017 19:02 pm
autor: Adam
Atypical miażdży. Obok Love i YouMeHer złota trójka najlepszych komediowych seriali netflixa ever!
Re: SERIALE
: pn sie 21, 2017 10:28 am
autor: Radek
Adam pisze: ↑ndz sie 20, 2017 19:02 pm
Atypical miażdży. Obok Love i YouMeHer złota trójka najlepszych komediowych seriali netflixa ever!
A który bardziej polecasz? Bo mam chrapkę na komedyjkę