Alexandre Desplat
Re: Alexandre Desplat
mhm, jakoś nie było tego argumentu przy każdym kolejnym zżynaniu klasyki przez Hornera w każdym kolejnym jego temacie
hipokryzja Filmmusic.pl bo nie lubią obecnego etapu brzmienia Hansa
hipokryzja Filmmusic.pl bo nie lubią obecnego etapu brzmienia Hansa
#FUCKVINYL
Re: Alexandre Desplat
Proszę mi wytknąć, gdzie celowo pominąłem w dyskusjach jakąś zrzynkę Hornera. Czekam.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: Alexandre Desplat
ale ja nie mówię że ktoś pominął, tylko jak można i po co się czepiać kompozytora, że wykorzystał klasykę, skoro to było wyraźne żądanie reżysera i jest to akcentowane na każdym kroku w wywiadach czy w booklecie płyty. A że temat rozbrzmiewa w całości dopiero na końcu? Cóż, dlatego hejterzy go nie słysza po odpadli w słuchaniu wcześniej (ich prawo, zdarza się, album nie nalezy do łatwych).
#FUCKVINYL
Re: Alexandre Desplat
Czytałem coś o hipokryzji przy porównywaniu prac takiego Zimmera i Hornera, więc dalej czekam na przykłady.
Nie czepiam się natomiast Zimmera, niech sobie wykorzystuje co tam Nolan chce. Denerwuje mnie natomiast to, że temat Elgara (którego byś w innych okolicznościach pewnie kijem przez szmatę nie tknął) jest używany jako argument - patrzcie jaki świetny temat, patrzcie jaka świetna muza. Ot, pożyczony temat to jedyna rzecz warta uwagi w tym słabym score. Argumentu z hejtarami, którzy nie słyszą tematu nawet nie będę komentował. Koniec offtopa.
Nie czepiam się natomiast Zimmera, niech sobie wykorzystuje co tam Nolan chce. Denerwuje mnie natomiast to, że temat Elgara (którego byś w innych okolicznościach pewnie kijem przez szmatę nie tknął) jest używany jako argument - patrzcie jaki świetny temat, patrzcie jaka świetna muza. Ot, pożyczony temat to jedyna rzecz warta uwagi w tym słabym score. Argumentu z hejtarami, którzy nie słyszą tematu nawet nie będę komentował. Koniec offtopa.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.
Re: Alexandre Desplat
Wszystkie trzy cytaty z Adama Sam pięknie siebie podsumowałeś. A ponieważ to wątek Desplata to oczywiście proszę wszystko rozpatrywać w kontekście Valeriana, choć pierwszy i trzeci cytat dotyczy Hansa
Adam pisze:A że temat rozbrzmiewa w całości dopiero na końcu? Cóż, dlatego hejterzy go nie słysza po odpadli w słuchaniu wcześniej (ich prawo, zdarza się, album nie nalezy do łatwych).
Adam pisze:Wolę mieć w kółko wałkowany genialny temat, niż czytać analizy, że ponoć gdzieś między 47 a 49 sekundą 13-stego utworu słychać jakiś średniawy temat
Adam pisze:hipokryzja Filmmusic.pl
Re: Alexandre Desplat
nie bardzo, bo w Dunkierce ten temat jest ciągle i nawet to zaznaczyli jak krowie na rowie na trakliście
#FUCKVINYL
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33788
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Oj hp_gof bo Ci przypomnę jakie tematy odgrywają najważniejsze role w King's Speech
#WinaHansa #IStandByDaenerys
Re: Alexandre Desplat
No ja nie zauważyłem, a mimo to nie twierdzę, że Hans nie nadaje się do kina wojennego, tylko piszę, że score mnie się nie podoba (z różnych względów). Pomijam to, że Desplat pisze swoje tematy, a Hans był poniekąd zmuszony przez Nolana w tym przypadku do kombinowania z czyimś tematem. A listę tematów Valeriana nie musisz mieć na trackliście, bo sam ci je wypisałem,
to napisałeś to co powyżej. Więc jednak hipokryzja
Akademia nie wykluczyła tego scoru z rywalizacji ze względu na użycie utworów źródłowych, więc jak widać tematy Desplata odgrywają dominującą rolę w filmieWawrzyniec pisze: Oj hp_gof bo Ci przypomnę jakie tematy odgrywają najważniejsze role w King's Speech
Re: Alexandre Desplat
Wygląda na to, że w styczniu Del Toro rusza ze zdjęciami do nowego filmu, klasyka sci-fi - "Fantastycznej podróży". Ciekawe czy powróci do Olka czy weźmie sobie kolejnego kompozytora? Oj, chciałbym więcej sci-fi od Olka
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Albo wróci do któregoś z Hiszpanów.
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: Alexandre Desplat
Ja tam liczę na jakiś dłuższy romans z Desplatem, mimo wszystko
Re: Alexandre Desplat
Obejrzałem Réparer les vivants (Podarować życie) - film jest średni, w sumie nic nowego nie wnosi, a jeśli chodzi o tematykę transplantacji to nic nie przebije Todo Sobre Mi Madre Almodóvara. Muzyki jest mało, pojawia się może w 10 scenach i jest to praktycznie tylko muzyka na fortepian, swoją drogą bardzo urocza. Ale nic dziwnego, że tego scoru nie wydali. Według creditsów na fortepianie grał Alvise Sinivia oraz sam Desplat, oprócz tego wstawki na skrzypce elektryczne zagrała Olkowi żona A więc bardzo kameralny projekt.
Pojawił się też zwiastun kolejnego filmu Gilles Bourdos (Espèces menacées), z którym Olek wcześniej zrobił: Inquiétudes, Afterwards oraz Renoir. Myślę że w zwiastunie użyto muzyki Olka. Premiera na festiwalu w Wenecji. Łącznie w Wenecji zostaną pokazane 3 filmy z muzyką Olka: Suburbicon (02.09), The Shape of Water (31.08.) i Espèces menacées (31.08.). Prawdziwa historia Polańskiego była już pokazywana w Cannes.
youtu.be/NOBjpYdGyQs
Pojawił się też zwiastun kolejnego filmu Gilles Bourdos (Espèces menacées), z którym Olek wcześniej zrobił: Inquiétudes, Afterwards oraz Renoir. Myślę że w zwiastunie użyto muzyki Olka. Premiera na festiwalu w Wenecji. Łącznie w Wenecji zostaną pokazane 3 filmy z muzyką Olka: Suburbicon (02.09), The Shape of Water (31.08.) i Espèces menacées (31.08.). Prawdziwa historia Polańskiego była już pokazywana w Cannes.
youtu.be/NOBjpYdGyQs