Muzyka filmowa - Forum FilmMusic.pl

muzyka filmowa i nie tylko...
Dzisiaj jest wt lip 17, 2018 07:46 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt mar 31, 2017 16:47 pm 
Offline
+ W.A. Mozart +
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw lis 12, 2009 03:50 am
Posty: 7135
Lokalizacja: Sosnowiec
Ogrywam ten tytuł od czwartego marca i mogę już co nieco o nim napisać - zwłaszcza, ze zewsząd sypią się oceny rzędu 10/10.

Gra jest bardzo dobra i wiele rzeczy się tutaj udało. Przede wszystkim jest to nowe podejście do tzw. sandboxów, czyli gier z otwartym światem. Gra stawia na szeroko pojętą swobodę i otwartość - to gracz buduje historię i decyduje o tym, jak grać.
- Świat gry jest wielki i otwarty niemal od samego początku ale to gracz musi odkryć całą mapę - nie ma tu znaczników, masy ikonek i wiadomości o tym, co jest gdzie, itp.
- Świetnie działają wszelkie mechaniki gry, w tym zaawansowana fizyka obiektów czy takie elementy, jak wiatr, ogień, warunki pogodowe, itp. Mechaniki te nawzajem się przenikają i uzupełniają.
- Walka jest odpowiednio satysfakcjonująca, w czym pomaga zachowanie naszych przeciwników, którzy potrafią rzucać w nas kamieniami, beczkami potrafią podpalić sobie broń od ogniska i nas nią atakować, itp. My też możemy wykorzystywać środowisko gry przeciwko oponentom, zrzucając na nich głazy, wybuchowe beczki czy ścinając drzewa.
- Link może swobodnie wspinać się na każdą powierzchnię, ogranicza to tylko pasek wytrzymałości i padający deszcz, gdy wszystko jest mokre i śliskie.
- Gra jak na ograniczoną moc obliczeniową Nintendo Swith jest bardzo ładna, choć jej oprawa jest dosyć uproszczona ale schludna.

Co nie wyszło?

- Świat gry jest wielki ale przez długie minuty potrafi wiać nudą, gdyż jest on dosyć pusty i mało zaludniony.
- Gra mogłaby oferować więcej rodzajów przeciwników, w tym przeciwników "ludzkich".
- System niszczenia broni jest dosyć kontrowersyjny. Wiele razy miałem momenty, że zostawałem praktycznie bez broni - o wiele lepszym wyjściem byłoby ograniczenie ilości broni w ekwipunku ale bez jej niszczenia się, gdzie gracz musiałby wybierać co chce zostawić.
-Animacje, np. wchodzenia do świątyni, aktywowania świątyni, aktywowania wierzy, itp. po pewnym czasie irytują, a ich pominięcie trwa dłużej niż same animacje.
- Mechaniki gry (magnes, zatrzymywanie obiektów w czasie, zamrażanie wody) mogłyby być wykorzystywane w całym świecie gry a nie tylko w podziemiach.
- Brakuje mi typowo Europejskich lokacji - tzw. zamków, kaplic, katedr, średniowiecznych miasteczek, itp.

Ogólnie, czekam teraz na jakąś Europejską grę, która wykorzysta i rozwinie mechaniki zawarte w "Zeldzie".

_________________
Tylko On, Williams John ;)
Tylko on, Elton John ;) ;)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl