MACIEK DOBROWOLSKI - CLOCKWISE

W tym miejscu piszemy o wszelkich sprawach dotyczących wydań muzyki filmowej, zarówno tych limitowanych, jak i tych nieco szerzej dostępnych. Jeśli szukasz jakiejś rzadkiej płyty, chcesz się dowiedzieć gdzie ją kupić, od kogo i za ile to jest miejsce dla Ciebie
Wiadomość
Autor
Awatar użytkownika
Paweł Stroiński
Ridley Scott
Kontakt:

MACIEK DOBROWOLSKI - CLOCKWISE

#1 Post autor: Paweł Stroiński » pn lut 04, 2013 15:49 pm

Score Maćka Dobrowolskiego do Clockwise został wreszcie, po wielu próbach załatwienia wydania, wydany w 500 kopiach przez wytwórnię Keep Moving Records. Książeczkę napisał Gergely Hubai, w tej chwili najbardziej znany jako autor książki o odrzuconych score'ach. Producentami albumu są Maciek Dobrowolski i Paweł Stroiński. Oficjalne informacje na temat albumu znajdziecie poniżej:

"Clockwise" Original Motion Picture Soundtrack
Limited Edition of 500 copies
Label: KMRCD 025
Date: 2011
Tracks: 24
Time: 48"08

Clockwise tells the story of Saad Ben Khalaf, a singer/drummer who sells old watches in Souk Wakef in the center of Doha, the capital of Qatar. Saad had a troubled childhood: he is an orphan rescued from a shipwreck, which was crushed in a devastating storm. As the only survivor of the tragedy, Saad was found and raised by Atique Ben Barud, who knows all too well how it feels to be the last of his kind. Atique was one of the three men who learned the forbidden art of Fijiri and is the only one who could still share the secret if he weren’t killed immediately. Through one of the magical watches in his collection, Saad take a trip back to the 1930s where he learns about his stepfather’s secret and also falls in love with Jeena, a beautiful female jinn who may be able to lift the curse on Atique.

Directed by Khalifa al-Muraikhi, Clockwise was the first movie produced in Qatar. In order to bring some Western sensibilities to this colorful recreation of 1001 Arabian Nights-style fantasies, the director hired Polish composer Maciek Dobrowolski to do the score for the film. The score features four big themes in total, most of them are recurring in various cues. There's a theme for female jinn Jeena, whom the composer saw as the main character. There’s one theme for Saad’s surrogate father, Maciek's personal favorite of the bunch. The third key theme for the time-travelling represents the transition between the present and the 1920s when the main part of the movie takes place. Finally there's the brooding music for Kharaba (the world of the jinns) and some self-contained pieces, like an authentic dance. Clockwise is the first feature length-score from Maciek – based on its quality, we can hope to work with him on many more occasions!
Tracklist
01 - Clockwise (02:06)
02 - Main Titles (02:02)
03 - Strong As Iron (00:53)
04 - Counter – Clockwise (01:44)
05 - Atique's Theme / Begotten By Sea (01:42)
06 - The Storm (02:06)
07 - The Aftermath (00:54)
08 - Kharaba (02:42)
09 - Dancing Girl (01:51)
10 - So Many Stars (01:58)
11 - Memories Of Jeena (02:09)
12 - A Night In Wakra (02:14)
13 - Jeena Calls At Night (01:33)
14 - The Scarf (00:46)
15 - Into Her World (02:10)
16 - Heart's Desire (01:31)
17 - Broken Circles (03:27)
18 - The Flask (02:35)
19 - Heading To Kharaba (01:13)
20 - The Tatoo Disappears (02:58)
21 - I Am Always With You (02:06)
22 - Rain / Atique Dies (02:41)
23 - The Journey Ends (02:32)
24 - Fijiri Underscored (02:00)

Awatar użytkownika
Kaonashi
Joe Hisaishi

Re: MACIEK DOBROWOLSKI - CLOCKWISE

#2 Post autor: Kaonashi » pn lut 04, 2013 15:55 pm

Z tego co pamiętam to było takie orientalne granie. Fajnie, że to wydają.
Gdyby nie piraci, byłbym jak Zbigniew Hołdys - Eric Clapton.

Awatar użytkownika
Adam
Jan Borysewicz

#3 Post autor: Adam » pn lut 04, 2013 16:05 pm

gratki, prawidłowo 8)
#FUCKVINYL

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Kontakt:

#4 Post autor: Koper » pn lut 04, 2013 18:03 pm

Jakiś cover, skany książeczki, linki do flaca poprosimy... ;) :D
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Mefisto

#5 Post autor: Mefisto » pn lut 04, 2013 18:20 pm

i darmowe egzemplarze :)

Awatar użytkownika
Templar
+ W.A. Mozart +
Kontakt:

#6 Post autor: Templar » pn lut 04, 2013 20:10 pm

I duże frytki, a do picia Colę Zero, bo na diecie jestem.
Obrazek

"Problem z cytatami w internecie jest taki, że ludzie natychmiast wierzą w ich prawdę" - Abraham Lincoln

http://www.lastfm.pl/user/iTemplar

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Kontakt:

#7 Post autor: Koper » pn lut 04, 2013 20:22 pm

i jakiś Orvarsson do podłożenia pod kubek z colą... albo pod frytki. ;)
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński

Mefisto

#8 Post autor: Mefisto » wt maja 07, 2013 21:23 pm

Będę walił prosto z mostu, sorry - nudne to. Ma fajny klimacik, ale te niespełna 50 minut zwyczajnie męczy. Temat główny jest ładny, kilka motywów może się podobać, ale z każdą kolejną minutą zlewa się to wszystko w jedno, a i jakoś wielce oryginalne to też nie jest. Gratulacje dla Maćka, ale nawet fan "plumkania Newmana" wymięka tym razem. Choć oczywiście filmu nie znaju, to i oceniam jedynie albumowy żywot - wierzę, iż w obrazie jest to strzał w 10.

ODPOWIEDZ