Filmy dekady
Filmy dekady
Dziś na KMF kończy się plebiscyt na najlepsze filmy dekady (2001-2010). Jakie są wasze ulubione filmy z tego okresu? Ja ułożyłem taką listę:
1. Mulholland Dr.
2. Dogville
3. Coffee and Cigarettes
4. No Country for Old Men
5. The Hours
6. Spirited Away
7. Once
8. There Will Be Blood
9. Dolls
10. Ghost Writer
11. Lilja 4-ever
12. Atonement
13. Brokeback Mountain
14. Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
15. Porozmawiaj z Nią
16. K-Pax
17. Biała Wstążka
18. Beautiful Mind
19. W Stronę Morza
20. Życie na Podsłuchu
W plebiscycie zmieniłem parę tytułów, bardziej kierowałem się tam sympatią niż poziomem obrazów i niektóre z filmów po prostu nie miałby by tam szans na przebicie dalej
1. Mulholland Dr.
2. Dogville
3. Coffee and Cigarettes
4. No Country for Old Men
5. The Hours
6. Spirited Away
7. Once
8. There Will Be Blood
9. Dolls
10. Ghost Writer
11. Lilja 4-ever
12. Atonement
13. Brokeback Mountain
14. Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford
15. Porozmawiaj z Nią
16. K-Pax
17. Biała Wstążka
18. Beautiful Mind
19. W Stronę Morza
20. Życie na Podsłuchu
W plebiscycie zmieniłem parę tytułów, bardziej kierowałem się tam sympatią niż poziomem obrazów i niektóre z filmów po prostu nie miałby by tam szans na przebicie dalej
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26132
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Ale nie do końca rozumiem... to Twoja lista czy KMF, czy Twoja z typów KMF?
Moje ulubione filmy dekady, to chyba takie (20-stka ułożona ALFABETYCZNIE, bo nawet nie próbuje segregować od najlepszego, zbyt różne to gatunkowo i za różne rzeczy cenię) :
A.I. Artificial Intelligence
Avatar
Black Book
City of God
Children of Men
Descent, the
Enemy at the Gates
Fantastic Mr. Fox
Gran Torino
Inglourious Basterds
Let the Right One In
Others, the
Pan's Labyrinth
Prestige, the
Shaun of the Dead
Social Network, the
Spirited Away
There Will Be Blood
Touching the Void
Travelling Birds
Moje ulubione filmy dekady, to chyba takie (20-stka ułożona ALFABETYCZNIE, bo nawet nie próbuje segregować od najlepszego, zbyt różne to gatunkowo i za różne rzeczy cenię) :
A.I. Artificial Intelligence
Avatar
Black Book
City of God
Children of Men
Descent, the
Enemy at the Gates
Fantastic Mr. Fox
Gran Torino
Inglourious Basterds
Let the Right One In
Others, the
Pan's Labyrinth
Prestige, the
Shaun of the Dead
Social Network, the
Spirited Away
There Will Be Blood
Touching the Void
Travelling Birds
Ostatnio zmieniony ndz gru 05, 2010 21:48 pm przez Koper, łącznie zmieniany 1 raz.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26132
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Swoją drogą w miarę regularnie zaglądam na KMF ale pierwsze słyszę o takim plebiscycie...
EDIT: a, to na forum...
EDIT: a, to na forum...
Ostatnio zmieniony ndz gru 05, 2010 21:00 pm przez Koper, łącznie zmieniany 1 raz.
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Dwudziestu to może nie uzbieram, ale:
1. There Will Be Blood
2. Wall-E
3. Cache
4. Children of Men
5. Lust, Caution
6. Le scaphandre et le papillon
7. Inglorious Basterds
8. District 9
9. Waltz with Bashir
10. Munich
11. The Bourne Ultimatum
12. Lat den ratte komma in
13. United 93
14. Dark Water
No proszę, i dwa razy Greengrass mi się trafił!
1. There Will Be Blood
2. Wall-E
3. Cache
4. Children of Men
5. Lust, Caution
6. Le scaphandre et le papillon
7. Inglorious Basterds
8. District 9
9. Waltz with Bashir
10. Munich
11. The Bourne Ultimatum
12. Lat den ratte komma in
13. United 93
14. Dark Water
No proszę, i dwa razy Greengrass mi się trafił!
Ostatnio zmieniony ndz gru 05, 2010 21:02 pm przez Marek Łach, łącznie zmieniany 1 raz.
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
- Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
Dostałem maila to wysłałem Do dziś jestem zły że przegapiłem wybór najlepszych serialiswoją drogą w miarę regularnie zaglądam na KMF ale pierwsze słyszę o takim plebiscycie...
Prawdopodobnie najgorszy film jaki widziałem w życiu Pozostałe to rozumiem, choć sympatykiem Ukryte nigdy nie byłem Myślę, że śmiało mogłeś podciągnąć do 20Marek Łach pisze:13. United 93
U Kopra też bardzo fajnie i do tego różnorodnie. Szacun, że znalazło się miejsce dla Black Book Fenomenu Zejścia nigdy nie pojąłem, ale dobry to horror. I jeszcze jedno, Memento jest z 2000
- Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26132
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
no to masz editMystery Man pisze:I jeszcze jedno, Memento jest z 2000
Czy Ty nie widziałeś "Ataku pijawek gigantów"?Mystery Man pisze:Prawdopodobnie najgorszy film jaki widziałem w życiuMarek Łach pisze:13. United 93
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński