To jest miejsce gdzie można podyskutować o samych filmach. Czekamy na wasze analizy, opinie, ciekawe spostrzeżenia, no i przede wszystkim produkcje godne polecenia. Zarówno te ambitne jak i te komercyjne. Piszcie, dyskutujcie, spierajcie się, niech forum zacznie wrzeć.
-
Adam
- Jan Borysewicz
- Posty: 58232
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 19:02 pm
#31
Post
autor: Adam » ndz sty 02, 2011 19:33 pm
nie trawie filmów z lektorem! only pl napisy! wyjątek to lektor w dniu świstaka i pythonie
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#32
Post
autor: Wawrzyniec » ndz sty 02, 2011 21:46 pm
Marek Łach pisze:Dwudziestu to może nie uzbieram, ale:
Ja spokojnie uzbierałem
Ale niestety nie wszystko z niej trafiło do czołówki, czyli Top 10. Ale sporo trafiło.
Jakby co na "LOTRA" nie głosowałem
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#33
Post
autor: Marek Łach » ndz sty 02, 2011 22:05 pm
No to pochwal się tutaj listą.
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#34
Post
autor: Wawrzyniec » ndz sty 02, 2011 22:12 pm
Już tam mi się dostało, że pomogłem znacząco paru tytułom znaleźć się za wysoko, to ciekawe co tutaj będzie, zwłaszcza, że ja w tzw. "kino ambitne" nie idę. Pomyślę
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#35
Post
autor: Marek Łach » ndz sty 02, 2011 22:33 pm
W sumie kina ambitnego z prawdziwego zdarzenia w tej dekadzie nie było za wiele. Gdybym miał strzelać, to na Twojej liście zobaczymy Avatara, Incepcję, TDK i któreś Gwiezdne wojny.
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#36
Post
autor: Wawrzyniec » ndz sty 02, 2011 22:51 pm
Marek Łach pisze:Gdybym miał strzelać, to na Twojej liście zobaczymy Avatara, Incepcję, TDK i któreś Gwiezdne wojny.
Skąd znasz moje TOP 5?
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 23253
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#37
Post
autor: Mystery » pn sty 03, 2011 10:22 am
Było Top 10 Kinga, teraz Top 20 Tarantino. Mimo, iż niektóre pozycje kują tu w oczy (Wybuchowa para, Robin Hood), bardzo fajne zestawienie, szczególnie pierwsza dziesiątka, która jak na Quentina jest bardzo rzetelna i nie kontrowersyjna. W tamtym roku pierwsze miejsce miał Star Trek.
1. "Toy Story 3"
2. "The Social Network"
3. "Królestwo zwierząt"
4. "Jestem miłością"
5. "Zaplątani"
6. "Prawdziwe męstwo"
7. "Miasto złodziei"
8. "Greenberg"
9. "Cyrus"
10. "Wkraczając w pustkę"
11. "Kick-Ass"
12. "Wybuchowa para"
13. "Idol z piekła rodem"
14. "Fighter"
15. "Jak zostać królem"
16. "Wszystko w porządku"
17. "Jak wytresować smoka"
18. "Robin Hood"
19. "Gorzki"
20. "Jackass 3-D"
-
Marek Łach
- + Jerry Goldsmith +
- Posty: 5671
- Rejestracja: śr maja 04, 2005 16:30 pm
- Lokalizacja: Kraków
#38
Post
autor: Marek Łach » pn sty 03, 2011 10:34 am
Mystery Man pisze:W tamtym roku pierwsze miejsce miał Star Trek.
Lista znośna, ale pewnie druga dziesiątka to dla QT takie zapchajdziury, jak to w większości topów się zdarza.
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 23253
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#39
Post
autor: Mystery » pn sty 03, 2011 10:42 am
Marek Łach pisze:
Na RT ma jedną z najwyższych średni dla swojego gatunku 94%, więc film się niewątpliwie podoba
Marek Łach pisze:Lista znośna, ale pewnie druga dziesiątka to dla QT takie zapchajdziury, jak to w większości topów się zdarza.
Pewnie tak. Z 2010 zostały mi jeszcze te tytuły i też mogę się zabierać za własny top
Tangled
127 Hours
Biutiful
Tron Legacy
Fair Game
The Fighter
Another Year
The King's Speech
The Illusionist
True Grit
Blue Valentine
Made in Dagenham
Frankie and Alice
Kids Are All Right
The Tourist
Jestem miłością
Takers
Devil
Norwegian Wood
Akunin
Hereafter
You Will Meet a Tall Dark Stranger
Tamara Drewe
Megamind
Due Date
Paranormal Activity 2
The Next Three Days
Morning Glory
Eat Pray Love
Life as We Know It
Love and Other Drugs
Brooklyn's Finest
Unthinkable
Essential Killing
Wyśnione miłości
Carlos
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#40
Post
autor: Wawrzyniec » pn sty 03, 2011 13:52 pm
E, nie ma "Inception" co to za lista
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Arthur
- Nominacja do odkrycia roku
- Posty: 1135
- Rejestracja: śr paź 20, 2010 21:16 pm
- Lokalizacja: Pzn
#41
Post
autor: Arthur » pn sty 03, 2011 16:59 pm
Wawrzyniec, moim topem będziesz zachwycony:
TOP 2010:
1. Shutter Island
2. Inception
Nie obraź się, że dopiero na ostatnim miejscu.
Szczęście to jedyna rzecz, która się mnoży, gdy się ją dzieli. - Albert Schweitzer
-
Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33874
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
-
Kontakt:
#42
Post
autor: Wawrzyniec » pn sty 03, 2011 18:35 pm
"Shutter Island" mi się nie podobało. Fabuła w sumie do przewidzenia i jedynie co mi się podobało to dobra kreacja Leonardo DiCarprio
#WinaHansa #IStandByDaenerys
-
Koper
- Ennio Morricone
- Posty: 26136
- Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
Kontakt:
#43
Post
autor: Koper » pn sty 03, 2011 18:55 pm
"Hans Zimmer w tej chwili nic nie potrzebuje. (...) Ciebie też nie potrzebuje." - Paweł Stroiński
-
Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
#44
Post
autor: Krelian » pn sty 03, 2011 19:09 pm
kapitalna kreacja w "W Imię Ojca"
-
Mystery
- James Horner
- Posty: 23253
- Rejestracja: pt gru 01, 2006 11:34 am
#45
Post
autor: Mystery » pn sty 03, 2011 20:42 pm
Krelian pisze:kapitalna kreacja w "W Imię Ojca"
I chyba najlepsza. Tak zauważalny w 2010 (Incepcja, Tytani, Town) i taka wiadomość