Prezentacja na lekcje muzyki

Tutaj dyskutujemy o poszczególnych ścieżkach dźwiękowych napisanych na potrzeby kina.
Wiadomość
Autor
Wrona_AG
Parkingowy przed studiem nagrań
Posty: 1
Rejestracja: sob lis 01, 2008 12:40 pm

Prezentacja na lekcje muzyki

#1 Post autor: Wrona_AG » sob lis 01, 2008 12:55 pm

Jest taka sprawa... Jestem w 3 gim i na lekcje muzyki mamy w grupach przygotowywać pewne prezentacje, scenki. Mam 5 osobową grupę (sami chlopacy) i temat "muzyka filmowa". Scenka ma trwac okolo 5-10 minut. Mozna w niej wykorzystywac rozne rekwizyty, mozna sie przebierac, itd puszczona musi byc tez oczywiscie muzyka na dany temat. Jednakze nie mamy zadnego dobrego pomyslu jak to ciekawie i najlepiej smiesznie przedstawic zeby wszystkich zaciekawic no i przekazac reszcie klasy i nauczycielce jakies informacje na temat muzyki filmowej... Macie moze jakies sugestie??

Awatar użytkownika
Bucholc Krok
Jean-Baptiste Lully
Posty: 17506
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 20:21 pm
Lokalizacja: Golden Age

#2 Post autor: Bucholc Krok » sob lis 01, 2008 15:01 pm

Moze zrobcie ('zagrajcie') nieme kino.

Awatar użytkownika
Koper
Ennio Morricone
Posty: 26162
Rejestracja: pn mar 06, 2006 22:16 pm
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

#3 Post autor: Koper » ndz lis 02, 2008 13:00 pm

Przebierzcie się za Jedi, naparzajcie mieczami świetlnymi i Mocą... oczywiście przy muzyce Williamsa. :]

Awatar użytkownika
Wawrzyniec
Hans Zimmer
Posty: 33954
Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
Kontakt:

#4 Post autor: Wawrzyniec » ndz lis 02, 2008 13:57 pm

Koper pisze:Przebierzcie się za Jedi, naparzajcie mieczami świetlnymi i Mocą... oczywiście przy muzyce Williamsa. :]
Ja na poważnie twierdzę. że to wcale nie jest taki głupi pomysł.