JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
bo są czepliwi ostatnio i nie trudno to było zauważyć
#FUCKVINYL
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Adam, a w ilu przypadkach wypełnili w ogóle ci kompozytorzy całą robotę papierkową nominacyjną?
Typowe podejście - nie mam nic do powiedzenia i powiem to głośno.
Typowe podejście - nie mam nic do powiedzenia i powiem to głośno.
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33938
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Tzn. co rozumiesz jako zrobił? Adam chyba sam nie rozumie, więc pytam Ciebie
- Wawrzyniec
- Hans Zimmer
- Posty: 33938
- Rejestracja: sob lip 12, 2008 02:00 am
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
No ja właśnie sam nie wiem Gdyż zrozumiałem to trochę tak, jakby Williams nie umiał urzywać elektroniki i jacyś adittionale komponują to za niego.
#WinaHansa #IStandByDaenerys
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Bo właśnie Adam tak próbuje nam wmawiać, co świadczy o tym, że jego znajomość procesu jest taka jak kiedyś jednego z jego mistrzuniów, który zachwycał się nutami, które próbował czytać do góry nogami .
Nawet Hans miewał pomocników przy programowaniu przy bardzo krótkich deadline'ach, a to coś, na punkcie czego ma często wręcz obsesję. Williamsowi elektronikę programowali trailerowcy i additionale Piratów 2-4 przy Wyznaniach gejszy. Po prostu: Williams powiedział jakiego typu brzmień potrzebował, a ludzie uczciwie podpisani w filmie i pewnie na booklecie te brzmienia stworzyli. Wbrew pozorom tworzenie brzmień elektronicznych to sztuka (czego np. zupełnie nie rozumie bladu), bardzo trudna wręcz.
Nawet Hans miewał pomocników przy programowaniu przy bardzo krótkich deadline'ach, a to coś, na punkcie czego ma często wręcz obsesję. Williamsowi elektronikę programowali trailerowcy i additionale Piratów 2-4 przy Wyznaniach gejszy. Po prostu: Williams powiedział jakiego typu brzmień potrzebował, a ludzie uczciwie podpisani w filmie i pewnie na booklecie te brzmienia stworzyli. Wbrew pozorom tworzenie brzmień elektronicznych to sztuka (czego np. zupełnie nie rozumie bladu), bardzo trudna wręcz.
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Ale ja nikomu nic nie wmawiam. Stwierdziłem tylko fakt, że muzyki nie robi(ł) sam. Bo to po prostu prawda, nieważne czy podpiszemy to additional, aranżer, programator czy trzymacz podstawki pod kawę. I nie, nie ma tego w booklecie. Więc na chuj drążyć temat skoro mniejsza lub większa grupa ludzi mu pomaga nie od dziś z elektroniką. Czy ja mowię że on jak Hans tylko okładkę podpisuje? Nie. To chyba tylko biedny Wawrzyniec wierzy w absolutną samodzielność Williamsa
#FUCKVINYL
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Nie. Wawrzyniec wie akurat, że Williams, jak każdy szanujący się kompozytor, używa choćby orkiestratorów i że ma pomoc z elektroniką, bo wyobraź sobie, że umie czytać.
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Powyższe jego pytanie ze zdziwieniem o elektronikę temu przeczy skoro pyta o oczywistą rzecz wklejając traki których John sam nie robił, ale z pomocą, ekhm „programatorów”. Mnie to nie przeszkadza, ale komuś może runąć światopogląd
#FUCKVINYL
- Paweł Stroiński
- Ridley Scott
- Posty: 9316
- Rejestracja: śr kwie 06, 2005 21:45 pm
- Lokalizacja: Spod Warszawy
- Kontakt:
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Bo to Ty sugerujesz, że ktoś za Williamsa w ogóle skomponował PARTIE tej elektroniki, że programowanie syntezatorów to rodzaj ghostwritingu i lenistwa lub głupoty kompozytora. Jeśli tak by było w rzeczywistości, najbardziej pracowite w historii muzyki filmowej byłoby RCP
To, że ktoś programuje komuś elektronikę, to nic wyjątkowego ani nic, co by odebrało szanse na jakiekolwiek nagrody. Po prostu takie są realia. To tak jakbyś twierdził, że Desplat był członkiem Media Ventures, skoro John van Tongeren robił mu elektronikę w Argo. Otóż po prostu bierzesz od tego ludzi.
To, że ktoś programuje komuś elektronikę, to nic wyjątkowego ani nic, co by odebrało szanse na jakiekolwiek nagrody. Po prostu takie są realia. To tak jakbyś twierdził, że Desplat był członkiem Media Ventures, skoro John van Tongeren robił mu elektronikę w Argo. Otóż po prostu bierzesz od tego ludzi.
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
premiera CD w PL opóźniona i przesunięta na 17.02. fucking cunts
#FUCKVINYL
- muaddib_dw
- Zdobywca Oscara
- Posty: 3237
- Rejestracja: wt lis 24, 2009 16:40 pm
- Lokalizacja: Kargowa
- Krelian
- Ghostwriter znanego twórcy
- Posty: 893
- Rejestracja: pn sty 11, 2010 20:28 pm
- Lokalizacja: Bytom
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
3.2.1...czekam na dżonęł epic fail
Re: JOHN WILLIAMS - THE POST (2018)
Cały score już dostępny, więc ten niedziałający link można sobie darować